Bed and Breakfast Hotel Malts Haarlem

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag5°2°
Bed and Breakfast Hotel Malts Haarlem
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Malts Haarlem voor je op een rij gezet:

23 reviews over Bed and Breakfast Hotel Malts Haarlem in het Nederlands

Hier boeken!

Joyce
28-10-2018

Schoon, goede bedden, top locatie en goede service

Alles top!

Nora
29-9-2018

Wat een leuke B&B! Het is schoon, netjes, ruim. Maar het allerbelangrijkste: de eigenaren. Zij zijn fantastisch! Heel warm in ontvangst, zelfs toen we de checken zelf moesten doen ivm late aankomst. Alles netjes en duidelijk omschreven in een e-mail. Tijdens het ontbijt, een luxe ontbijtbuffet met vers brood/ drinken/ eieren, liepen de eigenaren rond om koffie en thee rond te brengen en maakten een praatje met iedereen. Ze legden uitgebreid uit wat er te doen is in Haarlem en hebben. Al met al een fantastische ervaring met deze B&B en de eigenaren! Hartje Haarlem, alles op loopafstand.

FANTASTISCH!!!

Tineke Severien
5-9-2018

Dat Haarlem een heel erg leuke stad is met dit mooie gastvrije hotel in het centrum op 10 minuten loopafstand van o.a. station, allerlei leuke restaurantjes [novecento] aan te raden. Wel reserveren. Ben hier met m'n 17 jarige dochter geweest. Zij heeft ook erg genoten al was het alleen maar om de leuke kleine bijzondere winkeltjes. Grote ketens zijn er ook hoor.

Ik kan geen minpunten bedenken.

Een prachtig en schoon hotel met gastvrij personee

Herman van de Kraats
22-8-2018

Gastvrijheid, mooi hotel midden in het centrum van Haarlem. Een goed en uitgebreid ontbijt. Mooie en schone kamer. Dit hotel is echt een aanrader!

Verblijf in verband met congres Halfweg

Borstlap
30-9-2017

Geweldige plek midden in het gezellige stadscentrum, hele vriendelijke eigenaren, persoonlijke touch, zeer comfortabele ruïme kamer

Tweede keer weer prima

MaschaG
22-8-2017

Nu kamer 7 aan de voorzijde, meer last van stadsgeluiden. De kamer en badkamer waren prima. Douche lekte. Ontbijt weer prima en heerlijke verse jus d'orange. Ligging prima, vlakbij Jopenkerk en Uiltje bar en parkeergarage Raaks. Leuke combi Amsterdam en Haarlem. Lekker gegeten tegenover Bistrobar Indonesia (nieuw).

Top locatie

Silvia van de Put
8-5-2017

BenB Malts is een priima locatie in Haarlem. Henk en Annemarie zijn heel vriendelijk en doen er alles aan het je naar de zin te maken! Gemoedelijke sfeer je voelt je thuis! Echt top!

Super weekend gehad dankzij Hotel Malts!

Mariet Bouma
7-3-2017

Een heerlijke B&B in het oude centrum van Haarlem.

Henk en Annemarie zijn top gastheer en vrouw :-), zeer behulpzaam met ideeën voor onze paar dagen in deze mooie stad. Ze serveren elke ochtend een uitstekend ontbijt, met vers geperst sinaasappelsap en verse koffie. De kamer en toilet in de accommodatie waren goed ingericht en zeer comfortabel.

Hartelijk bedankt voor het fijne weekend!

Geweldige locatie midden in Haarlem

Annemieke
24-6-2016

Bij aankomst goed ontvangen door Henk. Veel verteld over wat er allemaal te doen en zien is in Haarlem. Het hotel is super, mooie kamer met moderne douche. Het ontbijt is heel goed verzorgd, zelfs met vers geperst sinaasappelsap.

Verder mag je de hele dag gebruik maken van koffie, thee en fruit. Er is de gevulde koelkast, tegen betaling kun je de drankjes nuttigen in de ontbijtruimte. Het is zeker een aanrader om naar toe te gaan. Je moet wel goed ter been zijn, want de slaapruimtes zijn boven en er is geen lift.

Monique
16-5-2016

Het is absoluut een toplocatie en de eigenaren doen er werkelijk alles aan om het je naar je zin te maken.

De hygiëne is absoluut in de overtreffende mate aanwezig!

Wij gaan absoluut nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Hotel Malts Haarlem in Haarlem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Hotel Malts Haarlem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.