Bed and Breakfast Hotel Malts Haarlem

BedAndBreakfastWeer vandaag25°15°
Bed and Breakfast Hotel Malts Haarlem
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Malts Haarlem voor je op een rij gezet:

19 reviews over Bed and Breakfast Hotel Malts Haarlem in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Verblijf in verband met congres Halfweg

Borstlap
30-9-2017

Geweldige plek midden in het gezellige stadscentrum, hele vriendelijke eigenaren, persoonlijke touch, zeer comfortabele ruïme kamer

Tweede keer weer prima

MaschaG
22-8-2017

Nu kamer 7 aan de voorzijde, meer last van stadsgeluiden. De kamer en badkamer waren prima. Douche lekte. Ontbijt weer prima en heerlijke verse jus d'orange. Ligging prima, vlakbij Jopenkerk en Uiltje bar en parkeergarage Raaks. Leuke combi Amsterdam en Haarlem. Lekker gegeten tegenover Bistrobar Indonesia (nieuw).

Top locatie

Silvia van de Put
8-5-2017

BenB Malts is een priima locatie in Haarlem. Henk en Annemarie zijn heel vriendelijk en doen er alles aan het je naar de zin te maken! Gemoedelijke sfeer je voelt je thuis! Echt top!

Super weekend gehad dankzij Hotel Malts!

Mariet Bouma
7-3-2017

Een heerlijke B&B in het oude centrum van Haarlem.

Henk en Annemarie zijn top gastheer en vrouw :-), zeer behulpzaam met ideeën voor onze paar dagen in deze mooie stad. Ze serveren elke ochtend een uitstekend ontbijt, met vers geperst sinaasappelsap en verse koffie. De kamer en toilet in de accommodatie waren goed ingericht en zeer comfortabel.

Hartelijk bedankt voor het fijne weekend!

Geweldige locatie midden in Haarlem

Annemieke
24-6-2016

Bij aankomst goed ontvangen door Henk. Veel verteld over wat er allemaal te doen en zien is in Haarlem. Het hotel is super, mooie kamer met moderne douche. Het ontbijt is heel goed verzorgd, zelfs met vers geperst sinaasappelsap.

Verder mag je de hele dag gebruik maken van koffie, thee en fruit. Er is de gevulde koelkast, tegen betaling kun je de drankjes nuttigen in de ontbijtruimte. Het is zeker een aanrader om naar toe te gaan. Je moet wel goed ter been zijn, want de slaapruimtes zijn boven en er is geen lift.

Monique
16-5-2016

Het is absoluut een toplocatie en de eigenaren doen er werkelijk alles aan om het je naar je zin te maken.

De hygiëne is absoluut in de overtreffende mate aanwezig!

Wij gaan absoluut nog eens terug!

Frieda
        24-12-2015

Super ontbijt, zeer gastvrije eigenaren. Mooie kamer.

Prijs/kwaliteit door ons niet te beoordelen, was een cadeau van de kinderen.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Fijn B&B hotel

MaschaG
        16-12-2015

Fijne B&B (Hotel met 15 kamers) om te verblijven. Budgetkamer is niet groot, maar genoeg voor een weekendje. Persoonlijke bandering en informatieve eigenaren. Ontbijt prima en koffie en thee te verkrijgen de hele dag (niet op de kamer).

Gastvrij verblijf in hartje Haarlem

René Voesenek
        17-11-2014

Uitstekende service. Handige incheck service voor buiten openingstijden van de receptie. Keurig verzorgde kamers, super rustig en toch midden in de stad op loopafstand van winkels, restaurants en kroegen. Heerlijk ontbijt en bovenal zeer klantvriendelijke ontvangst. Echt een super aanrader.

Heerlijk !

Ellen
          10-10-2014

Hotel geboekt nav postieve beoordelingen op internet en klopt helemaal! We werden enthousiast ontvangen en in een gezellige zit ruimte onder het genot van een lekker kopje cappuchino alle in en outs van haarlem. Ontzettend mooie kamer. Erg schoon, modern en fris. Heerlijke bedden. Ontbijt de volgende ochtend was goed. Lekker croissantje en afgebakken broodje of een lekkere verse boterham. De oude kaas en de verse jus waren de Toppers! Wij hebben een heerlijk verblijf gehad en dit kwam vooral door het persoonlijke ontvangst en de gezelligheid binnen dit kleine hotel! Tot snel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Hotel Malts Haarlem in Haarlem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Hotel Malts Haarlem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Hotel Malts Haarlem scoort een 9.29 uit 10 op basis van 20 reviews.