Hostel Hello I'm Local

Met vrienden

Alsof je thuis komt!

Laura
27-8-2018

Wat heb ik een heerlijke nacht gehad in Hello I'm Local. Een warm ontvangst en een prachtige kamer! 's avond fijn biertjes gedronken op de Patio van het hostel.

nooit meer

Rob lute
27-6-2017

Let op gedeelde kamer .soms

Met 14 man / vrouw ..zit geen ontbijt bij , koffie .broodjes aardig aan de prijs , doet lastig met reserveren ( gelijk geld zien ) .in en.out check ..leuk voor ( schoolreisje ) kinderen .ongeschikt voor ouderen ..prive kamers erg duur zwaar aan de prijs ( in alle gevallen de hoofd prijs ) voor die prijs zijn er betere hotels .voor een nacht te doen ongeschikt voor langer verblijf !! Prijs kwaliteit verhouding lijkt mee te vallen maar als u toch nog eens goed kijkt .valt dit hotel duur uit ..toeristen belasting brengen ze met liefde in rekening ( ook als je in haarlem woont ) haha dus ik als haarlemmer moet nog toeristen belasting betalen . De vriendelijkheid die na buiten lijken uit te stralen is gewoon ordinair de mensen het geld uit de zak proberen te trekken bij een kale kamer zit niks bij . Dus let goed op !!

Slapen doen we s nachts

Het hostel was echt boven mijn verwachting. De kamers zijn super netjes, bedden zijn heerlijk en vooral de douche was erg fijn na een lange dag werken. Het personeel was erg vriendelijk en heeft zelfs Savonds gezellig een drankje mee gedaan beneden in de serre. De prijs-kwaliteit verhouding is echt super en de locatie is prima!

Een warm bad!

grid
24-1-2016

echt super,een warm welkom.

heerlijk bed,alles lekker schoon, vriendelijk en niet te vergeten op n top locatie vlakbij t centrum maar toch lekker rustig en relaxt

Uniek plekje in het centrum van Haarlem

Inez
13-7-2015

Super fijn hostel, met thema kamers die ontzettend hip zijn ingericht. De prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed. In 5 min sta je lopend in het centrum. Ligt in een klein straatje. Op 5 min afstand kun je gratis parkeren. Het ontbijt is ook ten zeerste aan te bevelen. Gratis wifi in algemene ruimte aanwezig.

Echte aanrader

Patries
15-6-2015

Met 7 vriendinnen overnacht, wat een gemoedelijke en gezellige hostel. Kamers zeer verzorgd, netjes en schoon. Prima ontbijt met vers gebakken brood, personeel weet hoe ze je hier thuis moeten laten voelen en vlakbij centrum. Zeer moeite waard zeker voor prijs/kwaliteitverhouding.

Heel heel heel erg goed!

Alfred
12-3-2015

Echt een fantastisch plekje op minder dan vijf minuten lopen van de Grote Markt in Haarlem. Bovendien in een heel mooi wijkje.

De medewerkers hebben echt begrepen hoe een ontvangst moet zijn. Hartelijk, gastvrij, maar vooral niet overdreven.

De kamer was tip top en erg mooi ingericht. Geen kitsch maar kunst :-)

Eén klein minpuntje (en bovendien het enige minpuntje) was de afzuiging van de badkamer. Die blijft erg lang aan en werkt automatisch op de deur. Gelukkig kan die deur ook weer dicht en dan is het geluid weer flink gereduceerd.

Over-all Super!

heel gaaf Hostel met oog voor details

Heleenalledas
17-2-2014

heel mooi nieuw hostel, met hele gave thema kamers. Ingericht met oog voor details. heel aardig personeel. super goede bedden en kussens. alleen goed opletten met parkeren in Haarlem

In een woord, geweldig!

Naomi
27-10-2013

Wat een fantastische plek om te mogen verblijven!! De verblijfsruimte beneden is erg gezellig, doet huiselijk aan en ziet er zeer verzorgd uit net als de rest van de bed and breakfast. De kamers hebben allemaal een soort thema. Wij sliepen met 8 vriendinnen in de 'tante Leen' kamer. Een kamer met 4 stapel bedstee bedden. De bedden liggen zeer comfortabel. De aankleding is echt zo ontzettend leuk, nachtlampjes in allerlei vormen van mokjes en kop en schotels, oude weegschalen aan de muur, roze gordijnen wat lijkt gemaakt te zijn van theedoekenstof, er staat in het midden een oude strijkplank waar je wat spulletjes op kwijt kan enz. De kamer heeft een badkamer met wastafel en douche en apart toilet. En wat wel het allebelangrijkste is is dat het overal echt schoon is! De mensen die er werken zijn heel vriendelijk en gastvrij. Je loopt in ongeveer 10 minuten naar het prachtige centrum van Haarlem. Als ik nog eens in Haarlem moet overnachten zal het zeker weer hier zijn!

We hebben een aantal aanbieders voor Hello I'm Local voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Hello I'm Local in Haarlem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Hello I'm Local zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.