Vakantiehuis Haarlems Herenhuis

2 reviews over Vakantiehuis Haarlems Herenhuis in het Nederlands

heerlijk relaxed weekendje weg

Roy
27-5-2013

Afgelopen weekend had ik mezelf getrakteerd op een lekker weekendje weg. De keus was gevallen op vakantiehuis Haarlems Herenhuis. Beslist geen verkeerde beslissing. De kamer was opgeruimd en schoon, en het aantal m2 was boven verwachting. Ook het sanitair was netjes. Tel daar de service van de medewerkers bij op, en je hebt een "winner".

Uitstekend en ruim huis in mooie omgeving

M. Voeten
22-8-2010

Uitstekende woning en locatie voor ons (familie)doel. Echter, vanwege de (zeer) jonge kinderen moesten we zelf enkele aanpassingen aanbrengen (bedje en fiets), hetgeen goed lukte.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haarlems Herenhuis in Haarlem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haarlems Herenhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Haarlems Herenhuis scoort een 7.67 uit 10 op basis van 2 reviews.