Hotel Amrath Grand Hotel Frans Hals

Hotel Amrath Grand Hotel Frans Hals
7,9

8 tips over Hotel Amrath Grand Hotel Frans Hals

Vera Peters, 28-7-2017
Vanuit Haarlem ben je met de trein binnen een half uur in Amsterdam, Den Haag,Zandvoort .
Marc, 23-3-2015
Wij aten (ook via VakantieVeilingen) bij Chocoase. Was heerlijk!
charlotte, 11-8-2014
Restaurant Happa was echt buitengewoon goed. Originele abc kaart, erg lekker en gezellig.

We hebben een aantal aanbieders voor Amrath Grand Hotel Frans Hals voor je op een rij gezet:

Yvonne, 5-5-2014
Ga zeker eens naar Jamon Jamon (schaghelstraat). Heerlijke broodjes!!! Echt een aanrader.
theopander, 27-12-2013
gratis parkeren in de buurt is mogelijk ongeveer 10 minuutjes lopen op de hofdijkstraat.
zoover_32, 24-8-2013
Wij hebben heerlijk gegeten bij restaurant Stempels (achter brasserie stempels).

Cindy, 11-3-2013
Parkeren heb ik niet onder/bij hotel gedaan i.v.m. duur en onveilig, maar bij P De Kamp (op loopafstand) geen probleem.
desire , 6-1-2013
Grieks restaurant Delphi in de Gravinensteeg (dacht ik). Op loopafstand, gezellig, vriendelijke gastheer en het eten is geweldig!