Hotel Amrath Grand Hotel Frans Hals

Hotel Amrath Grand Hotel Frans Hals
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Amrath Grand Hotel Frans Hals voor je op een rij gezet:

Laatste review

Perfect hotel voor bezoek Haarlem.

Dhr en mevr,
28-7-2018

Zeer mooi hotel, midden in centrum Haarlem bij terrassen en restaurants. Heerlijk ontbijt. Prima service. Zeker voor herhaling vatbaar

69 reviews over Hotel Amrath Grand Hotel Frans Hals in het Nederlands

Perfect hotel voor bezoek Haarlem.

Dhr en mevr,
28-7-2018

Prima te doen (neem geen jacuzzi)

Noëlle van Marlen,
23-12-2017

Wij hadden voor 2 nachten de super deluxe kamer gereserveerd met jacuzzi.

Bij binnenkomst zaten de kabels van de dvd-speler niet in de dvd-speler. Alles zelf moeten combineren, waarna bleek dat de stekker te kort was om überhaupt de dvd speler aan te sluiten.

Jacuzzi vol laten lopen waarna bleek dat het licht het niet deed in de jacuzzi. Er zat überhaupt geen licht in het bad maar wel een knopje. De bubbels deden het maar het knopje van harder en zachter functioneerde niet. Ook het knopje waar een golf op stond en een straal deden het niet. Kortom, het was gewoon een normaal bad.

De centen niet waard

Corinne,
18-8-2017

Bedden zijn heel zacht, ontbijt is simpel (geen 18,50 pp waard), parkeren 25 euro. Voor ons geen tweede keer.

Goed hotel in centrum.

Vera Peters,
28-7-2017

Hotel Amrath Frans Hals is een goed,rustig hotel midden in het centrum van Haarlem. Dichtbij winkels,restaurantjes en musea. Ideaal voorxeen stedentrip!

Leuke vakantie

Paul haarbosch,
13-7-2017

Goed hotel , vriendelijk personeel netjes opgeruimd. Veel beschikbaar. Een restaurant gelijk naast de lobby niet van het hotel maar wel ideaal.

Geen 4 sterren hotel alleen ligging is prima

A,
24-4-2017

Kamers redelijk. Ontbijt echt slecht.

Mooie kamers met schone badkamer en goede bedden. Het ontbijt was gevarieerd en voor ieder wat wils. Kortom een mooi hotel qua prijs kwaliteit en midden in het centrum van Haarlem dus een topper voor een stedentrip Haarlem.

Teleurstellend!

Herman
6-3-2016

In heel veel 4-sterren hotels verbleven, maar dit dit was best wel teleurstellend.

Niets vermeldingswaardig dat echt goed was, behalve dat het direct in het centrum ligt.

Een simpele kamer, amper 4-sterren waardig. Kleine TV, te ver van het bed. (Moest ik nog zelf repareren ook)

Mooie badkamer, maar met de douche zo gemonteerd (boven het afvoerputje) dat normaal douchen bijna niet mogelijk is.

Slechte (keiharde) kussens.

Het ontbijt, met niets bijzonders, kost 18,50. Veel te veel geld voor een "standaard" hotel ontbijt.

Lekker centraal prima Hotel

wyfotografie
18-2-2016

Hotel Amrath ligt midden in het centrum Haarlem. Lekker handig. Enige nadeel is dat de onder gelegen parkeergarage extreem duur is. Het hotel heeft zelf geen parkeergelegenheid.

Een aanrader

Marja
24-1-2016

Super hotel met zeer goede ligging en attente medewerkers. Gratis water op de gangen vonden wij een leuke extra. Wij komen zeker terug als we weer naar Haarlem komen.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amrath Grand Hotel Frans Hals in Haarlem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amrath Grand Hotel Frans Hals zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.