Vakantiehuis Boerderij De Fryhof

52 reviews over Vakantiehuis Boerderij De Fryhof in het Nederlands

Met vrienden

Hester ten Thije
19-11-2017

Fantastische locatie! Heerlijke ruimen kamers met goede bedden en schone ruime badkamers. Heerlijk gekookt en vuurtjes gemaakt. Gerda en haar man zijn gastvrij en proberen je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wij gaan volgend jaar weer.

Heerlijk genoten!

Hans en Petra Verra
25-10-2017

Prachtige landelijke omgeving in een prachtig omgebouwde boerderij. 6 slaapkamers met eigen badkamer en mogelijkheid om bedden bij te zetten. Alles wat nodig/ wenselijk is voor een keuken is aanwezig. Ook voor mindervaliden super! Kinderen van 0-70 kunnen zich hier uitstekend vermaken. Mooie veranda... en hout zat om een fikkie te stoken ! Super weekend genoten met 14 mensen ( 7 kinderen 10-18 jaar ) en 7 volwassen .

Buitengewoon

B. Haagsma
31-8-2017

Zoover vraagt wat ik wel en niet goed vond. Ik heb lang na moeten denken over wat ik niet goed vond. Maar kon niets bedenken.

Wat ik wel goed vond? Alles!

Mooie ruime huiskamer waar je ook zou kunnen vergaderen.

Mooie ruime keuken om ook voor grote groepen te kunnen koken (hou ik van). Ik dacht er zelfs aan om eens met de bewoners van mijn werk hier een aantal vakantie dagen te boeken.

Prachtige kamers met goede bedden en alle keurig schoon.

Leuk en veel buitenspeelgoed voor kinderen.

Bij een boerderij denk ik ook aan buitenleven, nou dat kan hier heerlijk! Lekker barbecuen mogelijkheid om een vuurtje te stoken en lekker te zitten. En dan in combinatie met de hot tub! Na een heerlijke barbecue en een vuurtje heerlijk kunnen genieten van de sterren zonder lichtvervuiling in een (schone) hot tub met een lekker glaasje. Hoe heerlijk is dat?!

En het personeel... Zeer vriendelijk, behulpzaam en eigenlijk gewoon lief!

Ik kan echt geen minpuntje verzinnen!

We waren hier met vrienden en jonge kinderen. Er was ruimte voor iedereen. Voor de kinderen waren er fietsjes en een skelter. Het huis, interieur en inventaris zijn werkelijk van alle gemakken voorzien. Er is zelfs zo veel inventaris dat er wat weinig ruimte overbleef voor de eigen boodschappen ;-) De slaapkamers zijn zeer luxe en voorzien van een badkamer. Alles was mooi schoon en goed verzorgd. De eigenaren reageren snel, zijn heel vriendelijk en beschikbaar voor vragen en tips, zowel voor als tijdens het verblijf. Ze wonen aan de andere kant van het huis, maar je hebt als huurder zowel binnen als buiten alle privacy. Echt een aanrader!

Geweldig!

Peter Vranken
12-8-2017

De Fryhof is onze nr.1 bestemming wanneer we in Noord Holland zijn! De boerderij is werkelijk prachtig en goed onderhouden. De gezamenlijke ruimtes zijn groot en gezellig ingericht en de kamers zijn mooi, schoon en prettig om in te verblijven.

De uitbaters zijn vriendelijk en zeer gastvrij, ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken!

Al met al is De Fryhof een absolute aanrader!!!

Tot in de puntjes!

Hanne
13-11-2016

We waren met heel aantal vriendinnen. Tot nu toe de meest complete villa waar we ons jaarlijkse weekend hebben gevierd. Alle vertrekken zijn tot in de puntjes van landelijke luxe voorzien. Een genot om in wakker te worden en een perfecte plek om zowel gezellig samen te zijn als bij te komen. Ik heb de villa meteen geopperd voor het jaarlijkse familieweekend!

Heerlijk de ruime en rust.

Maarten
9-9-2016

Er even helemaal uit op de boerderie! Heerlijk ruim opgezet in alle aspecten.

Fijn dat er een hek om het hele perceel staat zodat zelfs de hond niet weg kon lopen. En wandeling door de polder doet je weer beseffen wat stilte is. Fantastisch.

Leo van Wort
23-8-2016

De ligging en het verblijf is echt wel een 10 waard

Je heb geen last van zeurende buren

Dus je kan lekker lang buiten zitten bij een kamp vuur lekker biertje erbij je eigen Utopia

Je moet er niets je mag wel als je er zin in heeft

Slaapkamers zijn heel erg mooi en prachtig in gericht zelfs een eigen TV op elke slaapkamer

Pracht van een keuken ruime huiskamer

Er zijn kippen schapen en 2 paarden erg leuk ook kan je er vissen als je dat leuk vind

Met de eigenaar gezellig in een bood een rondvaart maken

Voor mensen die er nog niet zijn geweest , het is echt een aanraden om het te beleven

En niet te vergeten

De eigenaren Gerda en Leen zijn super .

Coba De Man
    22-8-2016

Alles was goed. Vriendelijke mensen mooie en rustige en natuurlijke omgeving super mooie kamers, douche en bad was van alles voorzien. Lekker in de buitenlucht en lekker s'avonds bij het kampvuur. kan er heerlijk wandelen en fietsen en vissen was geweldig.

landelijke ligging en leefruimte

Vansteenkiste
      9-8-2016

Goed : ligging , inrichting, gastvrijheid, ontbijt, aangename praktische kamers

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Boerderij De Fryhof in Grootschermer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Boerderij De Fryhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.