Tijdelijk €25 aanbetaling

Boerderij De Fryhof

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Boerderij De Fryhof voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 56 reviews

9.4FenomenaalScore uit 56 reviews
  • 9Natuur
  • 9.9Inrichting
  • 9.9Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

56 Reviews over Boerderij De Fryhof

• 9Wiseguy15-10-2021

Een sprookje in Groorschermer

Wat een geweldige accomodatie als je houd van de natuur, van de rust, wandelen of fietsen. Wil je bij de accomodatie blijven dan heb je de beschikking over een mooie vuurplaats een mooie overkapping en......een heerlijke hottub !! Binnen in de boerderij tref je fantastisch ingerichte slaapkamers aan met eigen badkamer. Sfeervol ingericht en met fantastische bedden ! De woonruimte is sfeervol en gezellig met gezellige zitplaatsen aan de grote tafel of op de zitbanken. De keuken is volledig uitgerust en van alle gemakken voorzien waaronder 2 afwasmachines ! Bij vragen of wensen staat gastvrouw Gerda paraat en niets is teveel ! Een absolute aanrader in een van de mooiste natuurgebieden van Noord-Holland !!

• 9Natuur
  • 10Fam. Wooning31-08-2020

Geweldig weekend met vrienden gehad.

Boerderij "De Fryhof" is een fantastisch mooie, goed onderhouden, zeer ruim opgezette, met voldoende mogelijkheden voor grote groepen. Ook de mogelijkheid om gebruik te kunnen maken van huiskok Lester van Nek is heerlijk.

• 10Wilma18-11-2019

Wat geweldig mooi, een super locatie!

Als je op zoek bent naar rust en luxe, moet je beslist naar De Fryhof. Zeer vriendelijke gastvrouw en heer !! Top weekend gehad met vriendengroep.

• 10Hogeschool Inholland28-11-2018

Een heerlijke en ontspannen locatie voor heidagen. Perfect faciliteiten binnen en buiten en luxe kamers. Als kers op de taart de uitstekende verzorging van het ontbijt, lunch en diner. Lunch en diner door Lester van Nek een aanrader. In de Fryhof voelt het als thuis en thuiskomen, allemaal mogelijk gemaakt door gastvrouw Gerda.

• 10Hester ten Thije19-11-2017

Fantastische locatie! Heerlijke ruimen kamers met goede bedden en schone ruime badkamers. Heerlijk gekookt en vuurtjes gemaakt. Gerda en haar man zijn gastvrij en proberen je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wij gaan volgend jaar weer.

• 10Hans en Petra Verra25-10-2017

Heerlijk genoten!

Prachtige landelijke omgeving in een prachtig omgebouwde boerderij. 6 slaapkamers met eigen badkamer en mogelijkheid om bedden bij te zetten. Alles wat nodig/ wenselijk is voor een keuken is aanwezig. Ook voor mindervaliden super! Kinderen van 0-70 kunnen zich hier uitstekend vermaken. Mooie veranda... en hout zat om een fikkie te stoken ! Super weekend genoten met 14 mensen ( 7 kinderen 10-18 jaar ) en 7 volwassen .

• 10B. Haagsma31-08-2017

Buitengewoon

Zoover vraagt wat ik wel en niet goed vond. Ik heb lang na moeten denken over wat ik niet goed vond. Maar kon niets bedenken. Wat ik wel goed vond? Alles! Mooie ruime huiskamer waar je ook zou kunnen vergaderen. Mooie ruime keuken om ook voor grote groepen te kunnen koken (hou ik van). Ik dacht er zelfs aan om eens met de bewoners van mijn werk hier een aantal vakantie dagen te boeken. Prachtige kamers met goede bedden en alle keurig schoon. Leuk en veel buitenspeelgoed voor kinderen. Bij een boerderij denk ik ook aan buitenleven, nou dat kan hier heerlijk! Lekker barbecuen mogelijkheid om een vuurtje te stoken en lekker te zitten. En dan in combinatie met de hot tub! Na een heerlijke barbecue en een vuurtje heerlijk kunnen genieten van de sterren zonder lichtvervuiling in een (schone) hot tub met een lekker glaasje. Hoe heerlijk is dat?! En het personeel... Zeer vriendelijk, behulpzaam en eigenlijk gewoon lief!

Ik kan echt geen minpuntje verzinnen!

• 10Mariska17-08-2017

Geweldig, alle ruimte, van alle gemakken voorzien

We waren hier met vrienden en jonge kinderen. Er was ruimte voor iedereen. Voor de kinderen waren er fietsjes en een skelter. Het huis, interieur en inventaris zijn werkelijk van alle gemakken voorzien. Er is zelfs zo veel inventaris dat er wat weinig ruimte overbleef voor de eigen boodschappen ;-) De slaapkamers zijn zeer luxe en voorzien van een badkamer. Alles was mooi schoon en goed verzorgd. De eigenaren reageren snel, zijn heel vriendelijk en beschikbaar voor vragen en tips, zowel voor als tijdens het verblijf. Ze wonen aan de andere kant van het huis, maar je hebt als huurder zowel binnen als buiten alle privacy. Echt een aanrader!

• 10Peter Vranken12-08-2017

Geweldig!

De Fryhof is onze nr.1 bestemming wanneer we in Noord Holland zijn! De boerderij is werkelijk prachtig en goed onderhouden. De gezamenlijke ruimtes zijn groot en gezellig ingericht en de kamers zijn mooi, schoon en prettig om in te verblijven. De uitbaters zijn vriendelijk en zeer gastvrij, ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken! Al met al is De Fryhof een absolute aanrader!!!

• 9Hanne13-11-2016

Tot in de puntjes!

We waren met heel aantal vriendinnen. Tot nu toe de meest complete villa waar we ons jaarlijkse weekend hebben gevierd. Alle vertrekken zijn tot in de puntjes van landelijke luxe voorzien. Een genot om in wakker te worden en een perfecte plek om zowel gezellig samen te zijn als bij te komen. Ik heb de villa meteen geopperd voor het jaarlijkse familieweekend!

Vakantiehuis Boerderij De Fryhof info

• CafeNiet beschikbaar