Vakantiehuis Rosemary's Garden

Vakantiehuis
Vakantiehuis Rosemary's Garden
8,4

6 reviews over Vakantiehuis Rosemary's Garden in het Nederlands

Genieten van rust, zee en ruimte

Bart Voor in't Holt
31-3-2014

Vakantiehuis waarbij het verblijf top is, en de omgeving voldoende te bieden heeft voor een prettig vakantie.

Heerlijk huis!

Kim
29-10-2012

Een sfeervol huis voorzien van alle gemakken. Heerlijke openhaard en vloerverwarming. Vanuit het huis loop je zo naar de zee en in de buurt zijn leuke plekken om te bezoeken. Beneden zeer ruim met twee slaapkamers met heerlijke bedden. Boven zijn de kamers met schuin dak, maar daar zijn de bedden ook top. In de woning zijn spelletjes aanwezig. Een grote tuin met meubilair en een terrasverwarming (tegen betaling). Wij hebben met vrienden een heerlijk weekend gehad!

Heerlijk ruim huis

m. van praag
5-12-2011

Voor een familie weekend een heerlijk ruim huis. Kindvriendelijk. Prettig ingericht, spelletjes aanwezig. Helaas geen oven. Wij hadden het heerlijk. Het huis ligt op de hoek van een klein bungalowparkje. Lekkere grote tuin. Een aanrader.

Behalve de duinen, de zee en een uitspanning niet heel veel te beleven. Vonden wij wel prima.

Geweldige plek

Simon
26-9-2011

Mooi schoon huis! Goede bedden, voldoende huisraad.

Alleen jammer, je mist een oven, misschien een opsteker!

Echt een aanrader!

Leuk huis, prima voor een weekend

Mukro
6-6-2011

Leuk huis, maar met 9 personnen en 1 badkamer, wel wat weinig. Tuin super. Huis had nog iets dichter bij strand mogen staan, is geen 10 min. lopen maar 20 min. Wel heel gezellig huis en de veranda is super. Jammer van de terrasverwarming, die werkt op euro's, elk uur een euro! Bedden ok. Echt wel prima voor een weekend. Gebruiksaanwijzingen ontbreken totaal. Keuken inrichting prima maar geen oven, helaas. En vaatwasser werkt ook niet helemaal goed. Verder nette inrichting en echt wel gezellig. Openhaard werkt prima, leuk met kinderen en park heel relext, geen geluidsoverlast en ook handig dat er een speeltuin was. Kortom toch wel aan te raden voor families.

Prachtig gerenoveerd vakantiehuis met mooie tuin

Fam. Ottevanger
27-5-2010

Lang weekend met de pinksteren in dit 8-persoonshuisje verbleven. Gezellig ingericht, van alle gemakken voorzien, niet zo steriel als vakantiehuisjes van grote bekende parken. Het huisje is dit voorjaar compleet gerenoveerd, dus alles is nog als nieuw! Het huisje ligt op een hoek op een rustig park. Het park heeft verder weinig te bieden, maar naastgelegen camping heeft een winkeltje, zwembad en andere sportgelegenheden. De directe omgeving is wat saai, maar met de auto zijnd e dorpjes Callantsoog en Julianadorp goed te bereiken. Ook Alkmaar is een aanrader!! Vriendelijke eigenaar, die voor je klaar staat wanneer dat nodig is. Al met al echt een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Rosemary's Garden in Groote Keeten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Rosemary's Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Rosemary's Garden scoort een 8.43 uit 10 op basis van 6 reviews.