Appartement Het Strandleven

1 review over Appartement Het Strandleven in het Nederlands

prachtig appartement

Roger
21-5-2010

Een prachtig appartement direct aan de duinen. voorzien van alle gemakken, zoals, wasmaschine, vaatwasser, airco enz. Voor volwassenen en kinderen heel veel dvd´s, boeken en speelgoed om te gebruiken.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2010

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Het Strandleven in Groote Keeten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Het Strandleven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.