Zuiderzeemuseum

8.1Fantastisch

• 9Joke18-07-2020

Leuk en interessant , groter dan ik dacht .

Leuke dag uit, lekker gegeten en genoeg te zien.

Gereisd met partner in juli 2020

• 1Sjim Penséé22-06-2020

Waardeloos! Fotografieverbod!

Onder de maatregelen van Corona staat dat fotograferen verboden is. Op de site wordt dit alleen daar gemeld. Hoe verzinnen jullie dit onder het kopje Corona? Welk doel hebben jullie hiermee?

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 9Yvon17-02-2020

Eten bij het Peperhuis en bezoek aan Binnemmuseum

Zeer sfeervol restaurant en was voor het Valentijnsarrangement ontzettend gezellig ingericht. Het eten was heerlijk! Aansluitend konden we het binnenmuseum bezoeken. Leuk museum, erg leuk ook voor kinderen (met activiteiten). Er werden verschillende verhalen verteld, was ontzettend leuk!

Gereisd met partner in februari 2020

• 8Willem27-10-2019

Buiten museum 👍, binnenmuseum 👎

Buitenmuseum is prachtig, zeer de moeite waard. Binnenmuseum zeer teleurstellend. Enkele waslijnen met was. Museum wordt gerenoveerd. Als je echter geen goed alternatief kunt bieden kun je het binnenmuseum beter sluiten tijdens de renovatie.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Rina26-10-2019

Prachtig!

Eerst 15 minuten varen voordat je bij het museum bent. Ruim opgezet, groter dan ik had verwacht. Je kan er zeker een dag vermaken, echt terug in de tijd

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Sjoukje25-10-2019

Genieten!

Vooral in de herfstvakantie, met de Oudhollandse kermis, een geweldige attractie, ook voor kleine kinderen. We kwamen tijd tekort!

oktober 2019

• 8Corien20-10-2019

Binnenmuseum😒 buitenmuseum😁

Het binnenmuseum is echt een flop het was maar half open ( wel volledig betalen dit is wel incl. het buitenmuseum) het buitenmuseum is top

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Wilbert Jong07-10-2019

Ideaal

De boot vaart stipt. Vriendelijke bemanning. Een leuk vaartripje.

Alleen gereisd in oktober 2019

• 10Familie uitje22-09-2019

Geweldig

Geweldige dag om door te brengen. Aan je kinderen te kunnen laten zien hoe het vroeger was geweest. Super service met de boot en alleen maar vriendelijke mensen die daar werken. Een bezoek aan de school met schrijfles was voor mij het hoogtepunt en werd alles zo herkenbaar van vroeger. Catering heeft een ruim assortiment maar persoonlijk ben ik niet tevreden over de kwaliteit. Mijn gekozen menu, soep was koud en broodje hete kip was overgaard. Voor iedereen ( vooral met jonge kinderen ) een aanrader om hier heen te gaan. Nogmaals in één woord GEWELDIG.

september 2019

• 10Hans Verschuren04-09-2019

Een unieke beleving

Een uniek stukje cultureel erfgoed, schitterend opgezet en uiterst leerzaam. Aan te bevelen voor jong en oud. Het geeft je een goed inzicht in hoe snel tijden veranderen.

Gereisd met partner in september 2019

10 van de 245 reviews gezien