Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.7Inrichting
  • 8.4Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

18 Reviews over Zuiderzeehof

• 9Hester05-02-2017

Echt Super

Heerlijk ruim, goed ingericht huisje in het centrum van Enkhuizen. Niets dan lof voor dit huis en de organisatie er omheen.

• 8Margreet05-09-2015

appartement centrum

Wat een prachtige stad. Het appartement, BG, is gelegen aan rustig hofje. Het ligt midden in het centrum, naast het Zuiderzeemuseum. Voor en achter de woning varen de boten/schepen voorbij. Je hoort het carillon spelen en bent zo bij de winkelstraat. Het appartement is eenvoudig, maar compleet ingericht. We hebben daar prima geslapen. Goede uitvalsbasis voor fietstochten en boottripjes.

• 9Monica van der Garde15-05-2015

Heerlijk huisje op prachtige locatie

Wij hebben in de meivakantie met 4 volwassenen en 2 kinderen (9 en 11) in één van de huisjes een midweek doorgebracht. Komen graag nog eens terug. Prachtige plek met aan de voorkant uitzicht op een haven en achter het IJsselmeer. Eigenlijk in het centrum, dus met alles wat je wilt doen op loopafstand. Huisje was schoon, gezellig ingericht en comfortabel. Buiten zitten was ook mogelijk. Wifi was uitstekend. Ook was het heerlijk rustig, zowel van de buren (die er wel degelijk waren) als van buiten hoorden wij niets. Verhuurders zeer vriendelijk. Een eindcontrole hoefde niet en het terugsturen van de knuffels die onze dochter vergeten was, beschouwden ze als 'service van de zaak'.

• 9Marije09-02-2015

Supermooie locatie

Wij zijn met een vriendengroep hier geweest. Ligging is echt super. Op loopafstand van het gezellige centrum, mooi uitzicht en een rustig plekje. Inrichting is mooi en aan alles is gedacht.

• 9beaurin27-01-2015

magnifique tres bien

heel fijne vakantie gehad een keer per jaar komen kl kinderen 6 stuks 3 kinderen en popy en momy bij elkaar dit jaar in enkhuizen wat hebben we het naar onze zin gehad in deze woning ruim opgezet 4 wc ,2 badkamers wat wil je nog meer en schoon dat hebben we weleens anders meegemaakt heel goed gelegen overal vlak bij ieder jaar doen we dit maar deze keer was toch een van de beste huizen die we gehuurd hebben we willen allemaal terugkomen

• 9Marieke26-08-2014

Prachtig gelegen accomodatie aan een kleine haven.

Prachtig gelegen accommodatie aan een sfeervolle kade. Het huis is erg leuk ingericht; licht, huiselijk. Het is wel een wat kleine ruimte om binnen te zitten (wij waren met 11 personen) maar met wat schuiven met banken en stoelen naar elkaar toe kom je een heel eind. Gelukkig hadden we mooi weer en dus veel buiten. De accommodatie zit pal naast het Zuiderzeemuseum; een aanrader om naartoe te gaan.

• 8Anjo Wijlhuizen31-12-2013

Een sfeervol vakantiehuis

Vakantiehuis Zuiderzeehof in Enkhuizen is een sfeervolle vakantiewoning waar je met familie, vrienden prima kunt vertoeven. Netjes, schoon, knus ingericht (inclusief kleine kerstboompjes!) en op een fantastische locatie. Uitzicht op het IJsselmeer aan de achterkant en voor op de haven.

• 9fenna30-12-2013

Thuis in Enkhuizen

Erg mooie ligging, je bent echt even inwoner van Enkhuizen. Mooi uitzicht over haven en IJsselmeer. Dichtbij het centrum en alle bezienswaardigheden. Zuiderzeemuseum en Sprookjeswonderland zijn top en lopend te bereiken. Huis is gezellig en schoon. Leuk kontakt met verhuurder. Goede prijs/kwaliteit. Wij komen vast nog een keer.

• 7Tonnie van den Berg09-10-2013

Knusse, gezellige woning

Vakantiewoning Zuiderzeehof ligt op loopafstand van het centrum van Enkhuizen bij de Compagnieshaven, Van hieruit is het heel leuk wandelen naar het centrum en naar het station. Aan de voorkant kijk je uit op de haven, achter op de begane grond kijk je tegen de kademuur aan, maar boven in de slaapkamers zie je het IJsselmeer. Er is een binnentuin met een tuinset en een bbq. Wij waren hier met onze kinderen en kleinkinderen van 19, 15, 7 en 4 jaar.

• 0Lydia Roodvoets27-04-2012

Super huisje

4 dagen in een van de 4 huisjes van De Zuiderzeehof verbleven, super!!Zeer gezellig huisje, waar je je meteen thuis voelt .Van alle gemakken voorzien en je verblijf kun je net zo duur maken als je zelf wilt, of thuis koken of in één van de gezellige restaurantjes in Enkhuizen uit eten.
    Op een prachtige lokatie gelegen, overal water en boten waar je maar kijkt. Vanuit het huisje kun je overal lopend naartoe. En Enkhuizen zelf is ook een prachtige oude stad!! We komen zeker een keer terug en dan voor een langere periode.

Vakantiehuis Zuiderzeehof info

• CafeNiet beschikbaar