Aparthotel Suydersee

NederlandNoord-HollandEnkhuizen

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Suydersee voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 14 reviews
+59/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.2VoldoendeScore uit 14 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer aparthotel infoTonen op kaart

14 Reviews over Suydersee

• 4Silvia Goos13-09-2021

zeer klantonvriendelijk en oudbollig!

heel slecht hotel, mijn moeder van in de 80 jaar , moest via woningbouwvereniging in een hotel voor een week, omdat haar woning gerenoveerd word..Mijn moeder ziet slecht, is een erg donker hotel en zij kan er niets zien. Vanuit het hotel is alles teveel, personeel erg onaardig en kunnen niet met situatie omgaan...ze zeggen wij zijn geen zorginstelling en zoek het uit...Ik adviseer dit hotel echt niet, erg klant onvriendelijk en oudbollig!!!

• 8Anja10-08-2021

Fijn hotel, beetje oudbollig, maar keurig

Het was een fijn verblijf, om de hoek van het centrum. Alles was netjes.

• 8avdm.28-09-2017

App. Hotel, goed hotel

Rustige omgeving, uitstekende autoparkeerplaats (5€ p/n.) goed afsluitbare fietsenstalling. Goed ontbijtbuffet, aardig en gedienstig personeel (Suus aan de Balie) zeer gedienstig. Hotel op loopafstand van het leuke centrum Enkhuize, zijn heel veel leuke en lekkere restaurantjes.

Het hotel heeft geen café/restaurant, wel een bar in de ontbijtzaal, deze wordt niet gebruikt. De Douche / WC is klein (budgetkamer) met een vervelend opstapje, ook is daar geen verwarming. Het kluisje werkte, ook na de melding niet. Op de kamer van onze vrienden was geen kapstok of haken aanwezig, dus kleding over de stoelen. Maar desondanks hebben wij prima geslapen.

• 10Fam. Reynders05-05-2017

Verassend mooi hotel in centrum van Enkhuizen

Wat een verassing dit hotel, ook al is het midden in het centrum, het is een heerlijk rustige locatie! Erg mooie kamer, perfecte bedden en zowel de kamer als de badkamer waren zeer schoon. Heerlijk ontbeten en vriendelijk personeel. Kortom, een aanrader voor een leuk weekendje Enkhuizen waar enorm veel te zien en te doen is.

• 4Hermanus15-12-2016

laatste keer

Hier al vaak geslapen. Vanuit het bedrijf waar ik werkt boeken we hier vele kamers per jaar. Vrij prijzige locatie als je het vergelijkt met de faciliteiten die je bij andere hotels hebt in deze prijsklasse. (bemande receptiee/bar in de avond, geen mogelijkheid tot een hapje o.i.d.) Maar...dat neem je voor lief als het dicht in de buurt is van je geplande activiteiten. De laatste ervaring was echter zo negatief dat ik hier geen kamer meer zal boeken. Ik vond bij binnenkomst om 23.30u een kamer op buitentemperatuur, verwarming die niet werkte, geen receptie, niemand bereikbaar. Geslapen met kleding aan. De reactie, s'ochtends, vanuit het hotel was teleurstellend. Het uitschecken en afrekenen ook.

Het is allemaal "net niet". Uitstraling, bemanning management, professionele houding....kan allemaal verbeterd worden.

Verder, locatie in oude sta is schattig en lieflijk. Voor de zakelijk klant is parkeren lastig op de kleine, van onhandige stoepranden voorziene parkeerplaats.

• 9Henri05-06-2016

Fantastische ligging maar wel rustig goed ontbijt, ondanks dat het volgeboekt was en parkeerplaatsen vol waren bij het hotel met een goede oplossing gekomen en ter compensatie niet hoeven te betalen voor de fietsenstalling verder vriendelijk personeel en kamers schoon eveneens als de douche en toilet. Dat er op de kamer koffie en faciliteiten zijn dmv waterkoker instantkoffie verschillend soorten thee en kop en schotel die tevens elke dag aangevuld en kopjes elke dag vernieuwd worden dat je elke dag alles weer schoon is. Kortom een aanrader

• 8Albert07-09-2015

Prima locatie

Prima ruime kamer (Deluxe) op een prima locatie. Rustige plek met alle bezienswaardigheden en het stadscentrum op loopafstand. Goed ontbijt, vriendelijke receptie/bediening.

• 8Madeleine30-07-2014

Goed hotel

Het Driebanen hotel heeft nu de naam Suydersee hotel met 4 sterren. Het familiehotel ligt achter de Westerkerk. Binnen geen last van kerkklok gehad. Ik had een luxe kamer met balkon. Echter toen ik aankwam kreeg ik een kamer met terrasje op de parkeerplaats. Daar ik liever een balkon had kon ik de volgende dag verhuizen naar de 1e etage. Beide, zeer ruime schone kamers waren gelijk. De kast op de 1e etage was niet als beneden 40 cm van de muur. Daardoor werd het licht(lamp) tegengehouden werd door de deur. Gaf problemen met kluis enz. te donker. Service en personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is prima. Parkeerplaats (€ 5 per dag, fiets € 2,50) wordt ’s avonds afgesloten met een hek. Je merkt wel dat men meer op zaken mensen gericht is qua ontbijt en uitcheck tijden. Ondanks dat een prima hotel om een paar dagen te vertoeven.

• 8Madeleine25-05-2014

Goed Hotel

• 10Marjan05-06-2013

Super hotel!

Zeer ruime kamer gehad beneden. Alles ziet er KEURIG en heel schoon uit. Personeel heel vriendelijk. Uitstekend ontbijt! Heerlijke bedden, mooie badkamer met erg mooie douchecabine. Zelfs spierwitte ECHTE washandjes! Zeepjes, bodylotion en zelfs schoenpoetsdoekjes. Koffie en Thee faciliteit met theezakjes en instantkoffie. Flatscreen TV, Openslaande deuren, die met een perfect slot te vergrendelen zijn........of met een beveiligingskettinkje open kunnen 's nachts. Onze kamer grensde aan de parkeerplaats van het hotel maar die is 's nachts afgesloten door een stalen schuifhek dus geen overlast gehad. Heerlijk rustig hotel in een toch behoorlijk toeristisch plaatsje met prachtige oude pandjes leuke winkeltjes, kleine straatjes, veeeeel terrasjes. Goede restaurants. Zomers is het super gezellig in Enkhuizen! Niet te ver van Amsterdam voor een uitstapje aldaar......ook kun je van Enkhuizen met de boot naar Urk of Stavoren of Lemmer (regelmatige diensten).......kortom PERFECT AANRADER DUS!

Aparthotel Suydersee info

Facilities