Sprookjeswonderland

9.3Fenomenaal

• 9Wieteke08-08-2019

Aanrader voor gezin met kleine kinderen

Leuk park voor kleine kinderen! Ziet er erg netjes uit! Waar voor je geld!

augustus 2019

• 9anoniem.18-01-2019

het was super gezellig.

het was erg leuk! veel te doen voor jong en oud voor kinder wel t/m 10/11 jaar, want mijn oudste van 11 ging alleen maar in het schip (attractie), sprookjesbos prachtig voor mijn jongste van 6, we hebben genoten! met opa's en oma's ook leuk! partijtjes zijn geweldig, wel een prijskaartje maar dan heb je wel wat!

mei 2018

• 9Hanna Lange07-10-2018

erg leuk. slechte koffie

prachtig leuk park, maar slechte koffie helaas.

oktober 2018

• 9Sharon03-08-2017

Prachtig park voor kleine kinderen!

Vandaag naar Sprookjeswonderland geweest, wat een prachtig park! Leuke attracties voor jonge kinderen, overal een zee van bloemen, mooie gebouwen. Vriendelijk personeel en vriendelijke prijzen. Recht voor de deur een grote gratis parkeerplaats en de mooiste speeltuin die ik ooit gezien heb.

augustus 2017

• 10Karin21-05-2017

Heerlijk park

Toen mijn oudste kinderen (nu 14) klein waren, gingen we er al regelmatig naartoe, ze groeien uit dit park, maar nu met nog een jong broertje van 5 en een neef van 4, was het opnieuw een belevenis! Het was al.leuk, maar nu nog veel mooier én groter! Vriendelijke prijzen, vriendelijk personeel, we gaan binnenkort nog een keer!

mei 2017

• 9Fenna25-01-2017

Gezellig park, Leuke herineringen ophalen!

Vroeger veel hier geweest met mijn zoon. Nog steeds een schattig park met goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook de nieuwe attracties zijn echt een goede toevoeging aan het complete plaatje. Ook de prijzen in de horeca zijn zeer netjes vergeleken met andere parken.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 3Victor06-01-2017

Niets voor mij, en ook zeker geen aanrader.

Ga niet in december! het was veel te druk, de horeca leek slecht georganiseerd.

niet van plan om binnenkort nog een keer te gaan.

december 2016

• 9Bart11-09-2016

Fantastisch uitje met jonge kinderen

Leuk overzichtelijk goed onderhouden park met prachtig uitgebeelde sprookjes . Hoewel dit park niet mega groot is hebben wij ons er met gemak een hele dag kunnen vermaken. De prijs kwaliteitsverhouding is zeer goed voor zowel de entree prijs als de horeca en het parkeren is zelfs gratis. Met onze kinderen van net 1 en bijna 3 een top dag gehad.

september 2016

• 9W van Zalingen24-07-2016

Fantastisch in een woord

Hele leuke atracties voor kleine kinderen zoals het treintje, paardrijden en de oude auto's op een monorail, het sprookjesbos De speeltuin.Snel aan de beurt. Vriendelijke horecaprijzen. Geen parkeerkosten. Mooie aangelegde omgeving in parkvorm. Speeltuin is toe aan een opknapbeurt. Kapotte ondergrond. Veel van hetzelfde in diverse vormen.

juli 2016

• 7Doeterniettoe22-07-2016

Heerlijk dagje uit

Zijn met pensioen, oppasoma en opa. Zijn nu met 4 kleinkinderen op 2 verschillende dagen geweest en dan kost het ons toch 80 euro, veel geld voor ons. Beter zou zijn, ouders en grootouders vrijstellen, dan zouden wij veel vaker komen. Het is ook altijd een hapje en een drankje, dus een duur dagje.

juli 2016

10 van de 115 reviews gezien