Kleine hotelsWeer vandaag21°10°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Die Port van Cleve voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Die Port van Cleve in het Nederlands

Vriendelijk en aangenaam hotel op prima lokatie

familie stuijt
15-5-2018

Vriendelijk en aangenaam hotel, op een mooie lokatie tussen het winkelcentrum en de haven, rustig maar toch gezellig

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

heel gastvrij en aardige mensen

Jansen
12-8-2017

Super gastvrij, een sfeer van alles kan en mag en we willen het jou naar de zin maken! Koffie/thee op de kamer, de hele dag fruit en snoep bij de receptie, kranten voor de gasten, de ligging is fantastisch!

Gereisd Met partner in augustus 2017

mooi hotel

c van dijk
30-7-2015

goed hotel mooie kamers net personeel zeer vriendelijk drinken en eten zeer goed niks anders als een dikke pluim

Gereisd Met partner in juli 2015

Goed hotel, goed restaurant.

Goed hotel en restaurant
      27-7-2015

We hebben eerder in dit hotel overnacht en waren toen erg teleurgesteld. We lazen echter dat het hotel nieuwe eigenaars heeft gekregen en zijn nu erg blij dat we het hotel een tweede kans hebben gegeven. Het hotel is gerenoveerd en beschikt nu over prima kamers en een goed en gezellig restaurant met vriendelijk personeel. En de ligging blijft natuurlijk uitstekend.

valt tegen

anna
      2-10-2014

Vorige week hier 1 nacht geslapen en gegeten, maar wat viel dat tegen in tegenstelling met de voorgaande reacties. Bij aankomst stonden wij niet op de kamerlijst voelden ons daardoor niet echt welkom. Kamer verouderd en klein, wel schoon. Heel donker overal. Ontbijt viel tegen het leek wel of er al een grote groep voor ons er een slagveld van had gemaakt veel beleg en brood al op, te weinig keus dus en het werd niet meer aangevuld. Eitje bij het ontbijtje?! moesten we maar zelf zien klaar te maken. (bakken/ koken?) Weinig aandacht voor de gast. Jammer!

Gereisd Met partner in januari 2014

goed hotel

edith
      29-7-2014

Goed hotel ,goed ontbijt, leuk gelegen .Wel jammer dat de carillon ook s'nachts om het half uur zijn deuntje doet . De tuin waar onze kamer aanlag werd min of meer gebruikt voor oud rotzooi ,Zonde!!

Gereisd Met partner in juli 2014

Fantastisch hotel

Elzo
      15-12-2013

Vakbekwame en super vriendelijke en gastvrije bediening. Mooi ingerichte en complete kamer. Super badkamer mer regendouche. Goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Eitje wordt vers voor je klaargemaakt. Tevens 's avonds ontzettend lekker gegeten.

Gereisd Zakelijk in januari 2013

Geweldig mooi gerenoveerd hotel

Fam. P. Lemmens
      15-10-2013

De beoordelingen uit het verleden passen echt niet meer. Dit hotel, in een oud pand op een toplocatie in Enkhuizen, is echt top. Prima bediening. Hier kom ik terug!

Gereisd Met partner in oktober 2013

Jammer. . .

Willeke
      6-8-2013

Ben geen hotelgast geweest maar nam plaats op het terras voor een drankje. Werd totaal niet opgemerkt door de bediening die bezig waren tafeltjes af te ruimen en niet een om zich heen keken. Ben na 10 minuten vertrokken naar een ander terras.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gastvrijheid ten top

Anna
      29-5-2013

De nieuwe eigenaren hebben het hotel keurig gerenoveerd en geven je gedurende het gehele verblijf het gevoel dat je thuis komt. Prima ontbijtje met een ter plekke gebakken eitje.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, TV

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Terras
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Die Port van Cleve in Enkhuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Die Port van Cleve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.