Camping De Vest

11 reviews over Camping De Vest in het Nederlands

Top stadscamping!!

Pieter
25-9-2018

Wat een top plek!! Locatie van de stadscamping nog binnen de stadsmuren van Enkhuizen. Binnen 5 minuten sta je in het centrum. Sanitair wordt elke dag netjes schoon gemaakt. Gras veld zag er op en top uit zelfs met alle droogte die we in zomer hebben gehad. Prima prijs!! was 20 euro voor twee personen, inclusief stroom btw en toeristenbelasting. Geen gekke prijs vonden wij voor zo een locatie. En misschien nog wel mooiste van allemaal vonden wij het personeel. De camping wordt namelijk gerunt door mensen met een beperking en hun begeleiders. Zo een mooi initiatief, je ziet ze echt genieten zo trots dat ze zijn op hun stadscamping. We gaan volgend jaar zeker weer heen. Er is ook genoeg te doen in Enkhuizen. We zijn naar het Zuiderzeemuseum geweest en heerlijk in de omgeving gefietst. Terrasjes, winkeltjes restaurants alles is er!

Nooit meer camping De Vest

Michel de Vries
6-9-2018

Wij hebben er 20 jaar (van 1 April tot 1 Oktober) met veel plezier gestaan

Dit jaar 2018 kreeg de Camping een nieuwe beheerder die ons een week voordat we kwamen even melde dat ie het stageld met 200 euro omhoog gooide.

Wat krijgen we daar extra voor ……..

Terrein wordt niet bijgehouden,(gras wordt niet gemaaid)

Slagboom staat altijd open, waardoor er na 22.00 auto,s over het terrein rijden.

Bij de afval container is het een zooitje.

De prullenbakken op het terrein wordt niet naar omgekeken.

Sanitair wordt 1 x per dag schoongemaakt .Is gewoon smerig.

Er is maar 4 A .

Ligt je stroom eruit is er niemand om je te helpen, kunt de beheerder bellen, als je geluk hebt neemt ie op, dan krijg je te horen dat ie geen tijd heeft om te komen.

De nieuwe beheerder is niet behulpzaam en begaan met de camping en de gasten.

Leuke camping midden in de stad!

Nel
10-7-2018

Gezellige stadscamping achter de vestingwallen. Beheer wordt gedaan door jongeren die niet zo makkelijk aan werk komen, omdat ze begeleiding nodig hebben. Zo kan deze kleine camping betaalbaar blijven en hebben deze jongelui een leuke job.

Zeer rustige plek aan een mooie vestigingswal

De Vries
4-6-2017

Rustig dicht bij centrum sprookjespark en zuiderzeemuseum

Prima voor bezoek aan Zuiderzeemuseum

Frans van Osch
22-5-2016

De camping ligt op een van de wallen van de vesting, vlak bij het Zuiderzeemuseum. Zeer eenvoudig, aan alle kanten open kampeerterrein, met schoon sanitair, geen toiletpapier, en betaald douchen.

Voor de prijs van een overnachting was dat best duur, al wordt de camping onderhouden door moeilijk plaatsbare mensen.

Zeer slechte ervaring gehad

jack jacobs
25-10-2015

Slagboom stond altijd open hierdoor kwamen s' avonds vreemde auto's op de camping.

De groenvoorziening was slecht onderhouden ondanks dat de camping gewoon open was.

Er werd niet gepoetst wc- en zeephouders waren leeg.

Bij de afval container was het een zooitje.

Daarbij is de camping veel te duur, zeker wat deze te bieden heeft. Wij hadden extra voor deze camping gekozen gezien dat er werd gewerkt met gehandicapten.

goed plekje

Theo
23-8-2015

Kleine stadscamping, prima voor bezoek aan Enkhuizen en omgeving (Medeblik, Hoorn). De toilet (met wcbrillen)- en douche-unit staat er naar onze indruk nog niet zo lang, voldoet prima en werd uitstekend schoon gehouden. Verder geen voorzieningen op de camping zelf. Veel campers (allerlei nationaliteiten) voor kort verblijf. Eenvoudig en niet duur. Wij hebben er kleine week gestaan en dat is ons goed bevallen.

geweldige plek waar we graag terugkomen

Frans
13-9-2012

gezellig, netjes onderhouden, gemoedelijke sfeer.

prachtige ligging met een mooie omgeving met het centrum en strand op loopafstand.

redelijke prijzen en mooie uitvalsbasis voor omliggende dorpen en steden.

personeel is zeer behulpzaam en begaan met de camping en de gasten.

intieme sfeer omdat de camping niet zo groot is.

leuke stadscamping in het centrum van enkhuizen

milkman01
28-5-2012

Leuke stadscamping in het centrum van enkhuizen. niet al te groot. Sanitair is simpel maar schoon (en er zijn wel brillen aanwezig :).

mooie groene omgeving maar toch in het centrum. goed viswater aan de camping.

wordt tegenwoordig beheerd door stichting Philadelphia , van de opbrengsten van de camping wordt de stadsboerderij en het hertenkamp betaald.

Eigenlijk te duur, maar wel alles in de buurt.

G. Janssen
3-7-2009

Ideale ligging qua omgeving.

Zwembad (28-30 graden water), IJsselmeerstrand, Sprookjesbos en centrum van Enkhuizen binnen 5 echte minuten loopafstand van de camping.

Prima viswater direct aan de camping.

Uitsluitend aansluiting voor elektra. Water moet je halen bij een gezamenlijk tappunt. Sanitair (3 douches, 2 heren en 2 dames wc's) zijn wel schoon maar de meesten missen al jarenlang toilet-brillen ondanks herhaalde opmerkingen hierover.

Op de camping zijn verder geen accomodaties zoals kantine. Voor de kinderen is er niets.

Personeel is zeer weinig aanwezig maar dat is niet perse een nadeel. Sinds de overname in 2005 zjin de prijzen alleen gestegen zonder dat er iets voor terug kwam qua faciliteiten.

Dit maakt de camping feitelijk te duur voor hetgeen je er voor krijgt.

Aangezien we hier al een aantal jaren kwamen en alles wel gezien hebben is mede door het gebrek faciliteiten en aanbrengen van toiletbrillen 2006 ons laatste jaar geweest.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vest in Enkhuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.