Camping De Vest

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Leuke camping midden in de stad!

Nel
10-7-2018

Gezellige stadscamping achter de vestingwallen. Beheer wordt gedaan door jongeren die niet zo makkelijk aan werk komen, omdat ze begeleiding nodig hebben. Zo kan deze kleine camping betaalbaar blijven en hebben deze jongelui een leuke job.

Zeer rustige plek aan een mooie vestigingswal

De Vries
4-6-2017

Rustig dicht bij centrum sprookjespark en zuiderzeemuseum

Prima voor bezoek aan Zuiderzeemuseum

Frans van Osch
22-5-2016

De camping ligt op een van de wallen van de vesting, vlak bij het Zuiderzeemuseum. Zeer eenvoudig, aan alle kanten open kampeerterrein, met schoon sanitair, geen toiletpapier, en betaald douchen.

Voor de prijs van een overnachting was dat best duur, al wordt de camping onderhouden door moeilijk plaatsbare mensen.

Zeer slechte ervaring gehad

jack jacobs
25-10-2015

Slagboom stond altijd open hierdoor kwamen s' avonds vreemde auto's op de camping.

De groenvoorziening was slecht onderhouden ondanks dat de camping gewoon open was.

Er werd niet gepoetst wc- en zeephouders waren leeg.

Bij de afval container was het een zooitje.

Daarbij is de camping veel te duur, zeker wat deze te bieden heeft. Wij hadden extra voor deze camping gekozen gezien dat er werd gewerkt met gehandicapten.

goed plekje

Theo
23-8-2015

Kleine stadscamping, prima voor bezoek aan Enkhuizen en omgeving (Medeblik, Hoorn). De toilet (met wcbrillen)- en douche-unit staat er naar onze indruk nog niet zo lang, voldoet prima en werd uitstekend schoon gehouden. Verder geen voorzieningen op de camping zelf. Veel campers (allerlei nationaliteiten) voor kort verblijf. Eenvoudig en niet duur. Wij hebben er kleine week gestaan en dat is ons goed bevallen.

gezellig, netjes onderhouden, gemoedelijke sfeer.

prachtige ligging met een mooie omgeving met het centrum en strand op loopafstand.

redelijke prijzen en mooie uitvalsbasis voor omliggende dorpen en steden.

personeel is zeer behulpzaam en begaan met de camping en de gasten.

intieme sfeer omdat de camping niet zo groot is.

Leuke stadscamping in het centrum van enkhuizen. niet al te groot. Sanitair is simpel maar schoon (en er zijn wel brillen aanwezig :).

mooie groene omgeving maar toch in het centrum. goed viswater aan de camping.

wordt tegenwoordig beheerd door stichting Philadelphia , van de opbrengsten van de camping wordt de stadsboerderij en het hertenkamp betaald.

Ideale ligging qua omgeving.

Zwembad (28-30 graden water), IJsselmeerstrand, Sprookjesbos en centrum van Enkhuizen binnen 5 echte minuten loopafstand van de camping.

Prima viswater direct aan de camping.

Uitsluitend aansluiting voor elektra. Water moet je halen bij een gezamenlijk tappunt. Sanitair (3 douches, 2 heren en 2 dames wc's) zijn wel schoon maar de meesten missen al jarenlang toilet-brillen ondanks herhaalde opmerkingen hierover.

Op de camping zijn verder geen accomodaties zoals kantine. Voor de kinderen is er niets.

Personeel is zeer weinig aanwezig maar dat is niet perse een nadeel. Sinds de overname in 2005 zjin de prijzen alleen gestegen zonder dat er iets voor terug kwam qua faciliteiten.

Dit maakt de camping feitelijk te duur voor hetgeen je er voor krijgt.

Aangezien we hier al een aantal jaren kwamen en alles wel gezien hebben is mede door het gebrek faciliteiten en aanbrengen van toiletbrillen 2006 ons laatste jaar geweest.

2008

Camping om de omgeving te verkennen ligt binnen de stadswallen leuk om 's avonds een terrasje te pakken. boodschappen doen vlak bij.

schoon maar ouderwets sanitair. beheerders weinig aanwezig maar dat stoort niet. niets voor kinderen te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vest in Enkhuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Vest scoort een 6.79 uit 10 op basis van 11 reviews.