Hotel De Koepoort

Laatste review

Heerlijk genoten

Elisabeth,
29-1-2018

Ruime kamer met heerlijk ontbijt!

Aardig personeel die veel leuke tips en ideeën had. Kortom aanrader ik kom in de zomer nog een keer terug naar dit gezellige plaatsje

Kenmerken

51 reviews over Hotel De Koepoort in het Nederlands

Heerlijk genoten

Elisabeth,
29-1-2018

Ruime kamer met heerlijk ontbijt!

Heel goed voor elkaar!

Dianne,
24-11-2017

Goed hotel, leuke ontvangst, prima kamer met heel lekker bubbelbad. Vriendelijk personeel, ontbijt heel goed en gezellig ontbijt ruimte/lounge. Ook 24 uur iemand aanwezig is een heel prettig gevoel. Kamers lekker rustig en stil. Super schoon en netjes. De overdekte parkeerruimte vlak tegenover het hotel is ook heel luxe. Wij komen zeker terug!

3 Dagen geweldig genoten in dit hotel.

JGAM de Bont,
4-3-2017

Gezellige inrichting met aangenaam loungegedeelte. Prima service en persoonlijke aandacht. Mooi restaurant, heerlijke gerechten maar een wat beperkte kaart.

We hebben een aantal aanbieders voor De Koepoort voor je op een rij gezet:

Dit kan allemaal veel beter

Jan,
24-2-2017

De volgende beoordeling na 1 nacht verblijf in De Koepoort:

1. Ontbijt: weinig keus, droge broodjes, rommelig omdat er niet werd afgeruimd bij andere tafels.

2. Zeer gehorige kamers. 'S nachts niet kunnen slapen van een klapperende banner.

3. Voor 8 euro per nacht de auto parkeren in een oude loods. De Koepoort kan hierin makkelijk tegemoet komen aangezien er buiten overal max. 3 uur geparkeerd kan worden (uitbuiten noem ik dat).

Verder was de kamer, op een paar schimmelplekken in de badkamer na, schoon en netjes. De badkamer leek recent gerenoveerd, maar laat please dat douchegordijn weg (bron van bacterieën).

Koepoort

Li,
24-2-2017

Prima hotel voor een nachtje.

Personeel is vriendelijk.

Enkele minpunten:

Slecht geslapen ivm zeer gehorige kamers. Ook het lawaai van de banner, die aan de buitenkant van het hotel hangt, was behoorlijk vervelend.

Het ontbijt was matig.

Mooie lokatie vlakbij de Koepoort.

Wieke Vierstra-Postma,
12-2-2017

Het hotel is bijzonder smaakvol ingericht.

Prima hotel

Reizenisleuk,
6-2-2017

De Koepoort is een prima hotel, kamer die wij hadden was wel klein, maar verder niks mis mee. Tv hangt links van het bed, waarom niet gewoon aan de muur recht tegen over het bed vraag ik mij dan altijd af.

Badkamer was netjes en schoon, wel jammer dat alles nat wordt als je gaat douchen. Ze hadden het muurtje iets verder door moeten trekken, dan had je ook geen last van een natte badkamervloer. Centrum is 10 min lopen, prima dus. Parkeren kan overdekt in een oude loods bij hotel maar moet je wel voor betalen(8 euro, niet afgesloten of beveiligd), jammer, zou gewoon service moeten zijn.

Ontbijt was simpel maar oke.

Voor relatief weinig geld en mooi schoon hotel in de binnenstad van Enkhuizen. Ontbijt was goed en personeel vriendelijk

Prima voor een nachtje

Esther
30-6-2016

Kleine kamer, goed bed, fijne douche. Ontbijt ruime keus, smaakt prima. Hotel ligt dicht bij het centrum, makkelijk aan te lopen.

Kamer zeer gehorig, konden mensen op de kamer ernaast haast letterlijk verstaan. Meisje bij de receptie leek niet veel zin in haar werk te hebben , kwam chagrijnig over. Geen visitekaartje!

Bovenstaande review ook op de website van het hotel geschreven, daar zijn ze zo vrij geweest de minpunten niet te vermelden. Daarom voor de volledigheid deze review nu ook op zoover.

Mooi hotel, op loopafstand naar het centrum

L. Hilgevoord
22-2-2016

Gastvrije ontvangst

Zeer verzorgde kamer (nr 209). Prima prijs/kwaliteit verhouding. Zeer zeker een aanrader !

We hebben een aantal aanbieders voor De Koepoort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Koepoort in Enkhuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Koepoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.