Appartement Zelden Pas

0Tonen op kaart

20 Reviews over Zelden Pas

• 10Barbara Van gessel24-08-2021

Echt super!

We zijn hier voor de tweede keer. Esther is een zeer fijne en vriendelijke gastvrouw die goed bereikbaar is. Wij hadden het zomerhuis van alle gemakken voorzien. Het ligt.midden in het centrum van Egmond aan zee. De omgeving is mooi en je kunt er van alles.ondernemen.Wat helemaal fantastisch is dat je zo naar het strand toe loopt. Echt super! En tot slot het huisje is zeer schoon, bedden comfortabel, kortom een aanrader!

• 10Fam Faro07-11-2020

Heerlijk !

Onze vakantie in een appartement Zeldenpas was fantastisch. Het appartement was schoon en gezellig ingericht. Alles is aanwezig voor een top verblijf. Het appartement ligt op zeer kleine afstand van het gezellige centrum van Egmond aan zee en het strand. Esther is een ontzettend vriendelijke gastvrouw die ervoor zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

• 9Anneke24-04-2017

Mijn zus en ik komen al jaren naar Zelden Pas. Wij zijn zeer tevreden over de gastvrijheid van Esther Snijders. We hebben verschillende appartementen gehad en ze zijn altijd smaakvol ingericht en schoon.

De ligging in Egmond is ideaal. De appartementen liggen rustig. De winkelstraat is vlakbij met heel leuke winkeltjes. Ook het strand is vlakbij. Een duinwandeling is ook niet ver weg.

En dat maakt het ideaal.

• 10Imke Molenhuis07-01-2017

Centraal bij zee en winkels en toch rustig

Zeldenpas is al voor het zesde jaar 'our place to be' . Fijn ruim en super schoon appartement met alles erop en eraan. De gastvrouw is hartstikke aardig: we voelen ons er helemaal thuis. We komen altijd begin januari voor de halve marathon. Dat zijn erg gezellige weekends in Egmond aan zee.

• 9Maarten14-12-2016

Een aan te raden appartement

Fijn appartement, vorig jaar in 4 persoons appartement geboekt, dit jaar in 2 persoons. Uitstekend verzorgde appartementen, gerund door vriendelijke en attente gastvrouw. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Centrale ligging in Egmond aan Zee. 200 meter van de zee, winkels om de hoek. Een echte aanrader.

• 10C. Stewart31-10-2016

Een prima plek!

Dit was onze vijfde keer bij Zeldenpas.

Dat wij steeds terug komen zegt, denk ik, al genoeg. Het is gewoon altijd goed bij Zeldenpas. Altijd een warm onthaal van de gastvrouw Esther. De ligging van de appartementen is zeer centraal, maar toch lekker rustig.

De gezellige winkelstraat is zowat naast je voordeur. Het strand is op vijf minuten loop afstand, en onderweg passeer je allerlei leuke restaurants.

Het appartement is altijd heel schoon en heeft een volledige keuken uitrusting.

Kortom, Zeldenpas is echt een aanrader!

• 10Bertha Bocken25-08-2016

Een toplokatie met zeer gastvrije ontvangst !!

Ik was er met mijn zus in het 4-persoons appartement, zeer ruim (en schone) indeling met alles was er nodig is en zelfs bloemen op tafel bij aankomst. Rustig gelegen en toch alles op loopafstand zoals bakker, supermarkt en de gezellige winkelstraat.en niet te vergeten het strand en de boulevard. Parkeergelegenheid naast het appartement. Een echte aanrader !!

• 8Imke Molenhuis10-01-2016

Prima rustig appartement

Voor twee personen ideaal. We zijn hier nu voor de vijfde keer. De gastvrouw is heel vriendelijk en behulpzaam. Het appartement is altijd keurig schoon en de keuken is zeer uitgebreid. Prima bad- , slaap- en woonkamer. We komen vast volgend jaar weer.

• 9Gerry27-12-2013

Een prima plek!

Appartement "Zeldenpas" ligt in het gezellige dorp en toch is het heerlijk rustig. Het appartement was extra in kerstsfeer gebracht dmv kerstballen, een kerststukje en lichtjes op de tafel. Zo'n warm welkom door de hartelijke gastvrouw. We voelden ons hier snel thuis, ook doordat het appartement van alle gemakken is voorzien. Mooie bijkomstigheid is dat alle winkels en restaurants, en het strand natuurlijk, op loopafstand zijn. Aanrader!!

• 9Nelly Hunnekens20-06-2013

zeer centraal en super netjes onderhouden

we hebben heerlijk genoten van het super schone appartement waarvan de ligging zeer centraal is. Gastvrij ontvangen zeker een aanrader voor iedereen.

Appartement Zelden Pas info

Facilities