Vakantiehuis Wellness Boerderij - Bruidssuite aan zee ***

Vakantiehuis Wellness Boerderij - Bruidssuite aan zee ***

Vakantiehuis Wellness Boerderij - Bruidssuite aan zee
Vakantiehuis Wellness Boerderij - Bruidssuite aan zee
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Wellness Boerderij - Bruidssuite aan zee voor je op een rij gezet:

318 reviews over Vakantiehuis Wellness Boerderij - Bruidssuite aan zee in het Nederlands

Super! Heerlijk ontspannen.

Lucien de Groot, 28-1-2018

Beste Fred,

Vorige week zaterdag hebben mijn vrouw en ik een heerlijke verwendag bij jullie mogen doorbrengen. We hebben het werkelijk fantastisch gehad en genoten van alle behandelingen, de lunch en, na een heerlijk diner in Egmond, lekker geslapen in jouw prachtige boerderij. Ik wil je langs deze weg dan ook bedanken voor de fijne dag. Die dank gaat uiteraard ook uit naar het team. Je hebt een leuk team. Allen zijn aardig en behulpzaam. Alles loopt goed georganiseerd en niks is te gek voor ze. Echt top!!

Aan het eind van de middag hebben we ook nog even leuk met elkaar in de keuken zitten praten. De sfeer is er bij jou lekker ontspannen en ongedwongen. Daar hou ik van.

Ik ben zeker van plan snel terug te komen voor een nieuwe dag. Wil jij onze dank en complimenten aan je team overbrengen?

Vriendelijke groeten,

Lucien & Marjolijn

wellness was Top!

j. Raafs, 25-1-2018

De massages en behandelingen waren top, heerlijk en genieten. leuke meiden die er werken. het ontbijt en lunch waren heerlijk

De kamer, mooi en authentiek, alleen de douche kabine midden in de kamer en doorzichtig geen afzuiging. De toiletbril zat los, meteen gemeld we kregen als antwoord heb je hem kapot gemaakt en ik zit nu te eten geen tijd kijk er morgen wel naar... en dan staat op het toilet klanten gaan voor!!! Jammer van het geheel

we hadden via aanbiedingensite geboekt was het geld zeker waard!

Mark lantrok, 27-12-2017

Wij hebben gekozen voor een wellness met overnachting om uitgerust de dag te beginnen met een heerlijk onbijtje met een eitje.

Het personeel zorgt voor de ontspanning en de planning.

Wij hebben al 3x eerder hiervan mogen genieten, 😍

Voor ruimte geven we een 7 omdat ze altijd vol zijn.

En er geen alternatief is...

In 1 woord Heerlijk

T. Theunissen, 21-12-2017

Heerlijk samen prive van de behandelingen genieten, met drankjes en eten tussendoor. Lekker samen tot rust komen. Jammer dat de dag dan zo voorbij is.

Heerlijk

XL, 20-12-2017

Zeer klantvriendelijk. Mooie en ontspannende omgeving

Geweldig. We komen zeker terug.

Veena Dharampal, 19-12-2017

Ik heb heerlijk genoten. Personeel was erg vriendelijk. Alles werd duidelijk uitgelegd. Het ontbijt en de lunch was super. Onze kamer zag er goed en verzorgt uit. Jammer dat er geen douchegordijn of iets voor de douchecabine hing. De douchecabine stond namelijk midden in onze kamer. Verder kleine dingetjes maar niet iets wat erg storend was. De sfeer was geweldig, lekker ontspannend. Zeker een aanrader.

heerlijk ontspannen

ilse, 19-12-2017

Heerlijke accommodatie, met veel zorg ingericht.

we hebben genoten van alle behandelingen en tussendoor alle tijd om rustig bij te kletsen.

Vriendelijk personeel wat je direct het gevoel geeft alsof je al jaren klant bent.

Heerlijk vooruitzicht binnenkort weer een weekeindje te gaan! kortom het terugkomen zeker waard!

Alles was top:

De massages

De medewerkers

Het verblijf

De relaxruimte in de woonkamer

De sfeer

De lunch

Ontspannen ten top!

Merel, 18-12-2017

Heerlijke ontspannen dag gehad. Onszelf lekker laten verwennen en helemaal toto rust gekomen. Mijn vriendin houd niet van de sauna ivm naakt rondlopen en dit is een heerlijk alternatief!

Heerlijk!

Tessa, 18-12-2017

Al voor de tweede maal bezocht. Prachtige locatie, sfeervolle inrichting! Vriendelijk personeel, lekkere lunch en heerlijke behandelingen (gezichtsbehandeling / pakking) Aanrader! We gaan gauw weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Wellness Boerderij - Bruidssuite aan zee in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Wellness Boerderij - Bruidssuite aan zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Wellness Boerderij - Bruidssuite aan zee scoort een 8.27 uit 10 op basis van 321 reviews.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Wellness Boerderij - Bruidssuite aan zee