Vakantiepark TopParken - Recreatiepark de Woudhoeve

Vakantiepark TopParken - Recreatiepark de Woudhoeve
7,5

• Onderkomen7,9
  • Activiteiten6,6

We hebben een aantal aanbieders voor TopParken - Recreatiepark de Woudhoeve voor je op een rij gezet:

108 reviews over Vakantiepark TopParken - Recreatiepark de Woudhoeve in het Nederlands

Slecht.

Maxi, 21-5-2018
  • Onderkomen6

Geboekt met Pinksteren. 2de pinksterdag een braderie met keiharde muziek over het hele park. Kon niets eens fatsoenlijk buiten zitten. Heel irritant. Zelfs na een klacht veranderde er niets.

superplek aan de kust

Yvonne Meijer, 6-3-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

super onderhouden Park , mooi aangelegd en Tsjaa de ligging Top, slechts 3 km van de zee , te voet te fiets of met de auto ,de vele mogelijkheden die het park biedt . Egmond aan Zee geweldig een super strand duinen en achterland , goed aanbod van winkels ,restaurants en veel meer , het adres voor een perfekte vakantie zowel voor ouders met kinderen als stellen en groepen , met op het oark een zwembad een natuurbad en een groot buiten speelbad een indoorspeeltuin en kinder-animatie

super rustig en 3 km van het prachtige Alkmaar wat een bezoek neer dan waard is o.a de kaasmarkt .

ruim opgezet met mooie en schone chalets , zeer comfortabel en goed ingericht ,

Heerlijk een paar dagen ontspannen

Van der Molen, 21-10-2017
  • Onderkomen10

Heerlijk en compleet chalet. We zijn een paar dagen in de herfstvakantie geweest en komen misschien nog wel eens terug. Enig minpuntje is dat als je Wifi voor het hele gezin wilt, je behoorlijk bij moet betalen. Zou denk ik gewoon bij de prijs in moeten zitten en daarmee standaard beschikbaar. Verder een paar heerlijke dagen gehad.
Ramon, Receptie, 6-11-2017

Geachte heer en/of mevrouw van der Molen,

Hartelijk dank voor uw review. Mede dankzij uw feedback kunnen wij ons verbeteren. Wij hopen u uiteraard nogmaals te mogen verwelkomen op ons park.

Met vriendelijke groet,

Receptie, Recreatiepark de Woudhoeve.

Fijn huisje

Aa, 16-10-2017
  • Onderkomen8

Dames van de schoonmaak zijn erg vriendelijk en behulpzaam!

Hr en mw achter de balie erg onvriendelijk endoen geen moeite voor je.

Geachte heer en/of mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Mede dankzij uw feedback kunnen wij ons verbeteren. Wij zouden graag met u in contact willen komen om er zo achter te komen waarin wij ons kunnen verbeteren. Neemt u alstublieft contact op via info@woudhoeve.nl of neemt telefonisch contact met ons op via 088-5002451.

Uiteraard hopen wij u nogmaals te kunnen begroeten op ons park en u te laten zien dat wij ons proberen te verbeteren in de door u aangegeven kwestie.

Receptie, Recreatiepark de Woudhoeve

Mss nog wel eens weer heen.

Jet, 1-9-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Niet zo'n druk park. Op de site stond animatie voor jong en oud. Was overdag wel zo maar s'avonds was er 1x iets in de 2 weken dat wij er waren. In de 22de week was er zelfs 3 dagen geen animatie omdat de animatietea zoveel hadden gewerkt. Waren elke week 1 dag vrij hoorden we van onze dochter. Dat er geen animatie was kwam vast doordat het zuiden en midden geen vakantie meer hadden alleen het noorden. Het park was wel netjes en het restaurant kun je goed eten en personeel op het gehele park aardig en beleefd.

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review. Mede dankzij uw feedback kunnen wij ons verbeteren. Wij gaan dit bespreken met onze hoofd entertainment en er voor zorgen dat er alle dagen tijdens vakanties animatie op het park zal zijn.

Wij hopen u nogmaals te mogen begroeten op ons park.

Met vriendelijke groet,

Receptie, Recreatiepark de Woudhoeve.

Nooit meer

Teleurgestelde vakantiegangers!, 20-8-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Goed: omgeving zee Slecht: Geen huisje van het park maar particulier,geen beloofde bank en geen 2de boxspring,airco kapot (was 32 graden die week!) vaatwasser ging kapot na 2 dagen,3 dagen monteurs over de vloer gehad.We hebben een klachtenformulier ter plekke ingeleverd en een aangetekende brief met onze klachten naar het hoofdkantoor gestuurd waarop we tot op heden geen reactie terug van hebben gehad schande! (we kwamen erachter dat het park niet is aangesloten bij de geschillencomissie dus daar sta je dan met je rug tegen de muur) daar gaan we zeker op letten bij een volgende vakantie maar nooit meer bij de Woudhoeve!!! Mevrouw heeft een fout gemaakt bij het boeken en die zit helaas op het hoofdkantoor vreemd dat je dan niets meer hoort of is de brief in de prullenbak beland? wie zal het zeggen....je kan op zijn minst netjes reageren op iemand zijn schrijven! wel een Voucher van 50 euro thuis gestuurd als doekje voor het bloeden....we boeken daar nooit meer!
Ramon, Receptie, 24-8-2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling op Zoover.

Wij vinden het uiteraard zeer vervelend als gasten niet het verblijf hebben gehad wat zij hadden verwacht. Onze excuses hiervoor. Mede door uw opmerkingen kunnen wij ons verbeteren.

U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie van ons.

Ondanks het vervelende verblijf hopen wij u alsnog opnieuw te mogen begroeten op ons park danwel op een ander park van topparken om u zo te kunnen laten zien dat u ook zorgeloos kunt genieten van uw vakantie!

Recreatiepark de Woudhoeve

rustig

dukaatje, 12-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

prachtige, modern ingerichte chalet, kan geen bungalow tegenop

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hopen u snel nog is te mogen begroeten op ons park!

Met vriendelijke groet,

Team Recreatiepark de Woudhoeve.

Lekker rustig

Beens, 12-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Mooi rustig en verzorgd park, bij aankomst in de chalet wel een tegenvaller. Namelijk we hadden een 5 persoons chalet gehuurd en kregen vervolgens een 4 persoons. Gemeld bij receptie, die hadden alleen als opmerking meld het maar bij topparken! Duidelijk een minpunt de communicatie, in de reserveringsbevestiging stond duidelijkeen 5 persoon maar omdat het om 3 sterren ging kunnen zij die terugzetten naar een 4 persoons chalet volgens de receptie! Erg onduidelijk verhaal allemaal.

Ook ligt het park erg ver van strand (5km), en parkeerkosten in Egmond erg hoog. Voor 1 week maar liefst 28 euro parkeren!

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Wij zouden graag via deze weg onze excuses willen aanbieden voor de onduidelijkheden. Het klopt inderdaad dat wij van de 3*** chalets, 4 en 5 persoons chalets verhuren en dat u in eerste instantie in een 5 persoons chalet was geplaatst.

Er is echter geen verschil in grootte, luxe en/of prijs. Het enige verschil is dat er in de kleine slaapkamer van een 5 persoons chalet ruimte is gemaakt voor een stapelbed en een enkel bed, waardoor de woonkamer iets kleiner is.

Veel van onze gasten vinden een 4 persoons chalet dan ook prettiger dan een 5 persoons chalet.

Ons park ligt inderdaad niet direct aan het strand. Wij geven dit dan ook altijd aan bij boekingen. Tevens is er de mogelijkheid om bij onze receptie fietsen te huren om zo de hoge parkeerkosten te voorkomen of kunt u gebruik maken van het openbaar vervoer welke op loopafstand van het park aanwezig is.

Wij hopen dat ondanks de aangegeven kwestie u wel heeft kunnen genieten van uw vakantie bij ons. Mede dankzij uw review kunnen wij ons gaan verbeteren.

Team Recreatiepark de Woudhoeve

Never nooit meer

A.jordens, 1-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Veel te duur.

Op dit moment verblijven wij bij de woudhoeve.

Na al een aantal keren contact te hebben gehad met de receptie over de hygiëne en de de staat van de accommodatie tot op heden nog niemand langs geweest terwijl dit belooft is.wat een uiterst slecht en triest park is dit.en dat voor 900 euro een weekje.ze moeten zich schamen

Receptie, Woudhoeve, Receptie, 27-8-2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling op Zoover.

U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie van ons.

Recreatiepark de Woudhoeve

In een woord geweldig

Leo/Ria Labordus, 12-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

het benaderen en behandelt worden door al het personeel geweldig ik geef ze een 10 met 3 sterren en de chalet was SUPER SCHOON TOP

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent met de service van ons personeel. Wij hebben inmiddels alweer een nieuwe boeking van u mogen ontvangen dus tot volgend jaar!

Recreatiepark de Woudhoeve.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Recreatiepark de Woudhoeve in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Recreatiepark de Woudhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark TopParken - Recreatiepark de Woudhoeve scoort een 7.49 uit 10 op basis van 114 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: