Appartement 't Zwanennest

Appartement
Weer vandaag16°
Appartement 't Zwanennest

We hebben een aantal aanbieders voor 't Zwanennest voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement 't Zwanennest in het Nederlands

Claudia
25-6-2016

Net een paar heerlijke dagen achter de rug in t' Zwanennest.. Wat een leuke binnenkomst..Verse bloemen op tafel met een lekker flesje wijn..Het appartement is echt compleet ingericht aan werkelijk alles is gedacht. Hele vriendelijke gastmensen die ons ook vele tips gaven over de bezienswaardigheden in de buurt. Er zijn zelfs fietsen te huur op locatie dus je word op je wenken bedient! Komen zeker terug!

Gereisd Met partner in juni 2016

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement 't Zwanennest in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement 't Zwanennest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.