Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Hostel Stayokay Egmond voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 31 reviews
+43

8.7FantastischScore uit 31 reviews

Hostel info

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hostel info

Bij Stayokay Egmond kom je écht even tot rust. Met mooie stranden en het duinreservaat op loopafstand wordt je vakantie ongetwijfeld relaxed. Dit hostel is een geliefde locatie voor gezinnen. Waar de kinderen lekker kunnen uitrazen tijdens de kinderactiviteiten, kunnen de ouders lekker ontspannen op het terras of aan onze gezellige bar.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

31 Reviews over Stayokay Egmond

• 9Fam. Torren28-10-2020

Genoten in een gezellig, kindvriendelijk hostel!

De prijs voor deze stayokay was heel fijn door de herfstaanbieding. We gingen daarom spontaan een nachtje weg met ons gezin bestaande uit 6 personen. Wat kregen we een leuke familiekamer. Verwacht geen overdreven luxe, maar een prima basic kamer. Fijn dat er handdoeken klaar lagen! De 'woonkamer' was heel gezellig. We hebben gezellig spelletjes gedaan en tijd voor elkaar genomen. De kinderen vonden het erg leuk dat er een 'workshop kleien' was geregeld. Het ontbijt was prima. Ook hierbij geen uitgebreid buffet wat je verwacht bij een luxe hotel. Maar genoeg keuze voor iedereen! Jammer dat er geen eigen eten genuttigd mag worden op de kamer. De prijzen in het 'restaurant' waren behoorlijk. We werden vriendelijk welkom geheten door een aardige mevrouw! We raden dit hostel zeker aan voor een gezin met kinderen!

• 8Marloes03-01-2018

Geslaagd verblijf!

We hadden het Oud en Nieuw arrangement geboekt en dat was erg geslaagd. We waren met 12 volwassenen en 6 kinderen in de leeftijd van 6-15 jaar. Het eten was prima verzorgd. Het feest met DJ was super! Personeel was erg vriendelijk en heeft erg hard gewerkt deze dagen. Er zijn gezellige ruimtes waar we gezeten hebben en spelletjes hebben gedaan. De kinderen vermaakten zich in de speelkamer.

• 8Hans Quak27-08-2017

Plezierige omgeving

Modern, schoon, prettige prijzen, mooie omgeving, eenvoudige kamers met goede douche en schone lakens, vriendelijk personeel. Goedkoop diner en ontbijt van redelijke kwaliteit

• 8Joke20-05-2017

Bijzonder Verblijf

Aardige,klantvriendelijke staf -verzorgd ontbijt -Superschoon-Goede bedden. Kamer zou ietsje ruimer mogen zijn en graag een hangkast(je) in de kamer er bij

• 9Ria04-05-2017

Aanrader.

Vriendelijke ontvangst. Schone kleine kamer incl douche voor 2 personen. Goed ontbijt. gezellige recreatieruimte incl. Leesboeken en spelletjes. Aan bar heerlijk biertje gedronken. Gratis kort gebruik wasdroger.

Wij hebben niets negatiefs ervaren.

• 10Ayse Ozcan14-10-2015

Uitstekende hostel

Het is een leuke hostel. Alles is hier goed geregeld. Professionele en vriendelijke personeel.

• 9Mariëlle Hol23-08-2015

Alles Top!

Zalig vakantiegevoel aan overgehouden (maar 2 nachtjes verbleven!). Alles goed verzorgd, schoon en frisse uitstraling. Attent personeel. Een hostel voor iedereen een aanrader: jong, oud, gezinnen en groepen. Dikke vette duim!

• 10Rummens11-08-2015

Modern, sfeervol hostel, mooie omgeving.

Wij hebben uiteindelijk 3 nachten doorgebracht in deze Stayokay. Op de fiets, vanuit huis erheen en genieten van de mooie omgeving. Stayokay egmond is modern ingericht, heeft goede kamers en prima bedden. Alles is schoon en netjes en vooral het personeel is zeer vriendelijk. In de lobby kan je heerlijk zitten, ook buiten met prachtig weer. Ontbijt is prima, voldoende keuze. Wij hebben ook 2x gebruik gemaakt van het dinerbuffet en dat was ook prima. Voldoende keuze, wordt op tijd aangevuld.

De medewerkers krijgen een dikke 10. Je wordt goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan. Ook de georganiseerde (knutsel)activiteiten voor de kinderen vielen in de smaak.

Ondanks dat we in de buurt wonen, hebben we dingen gedaan die we nog nooit hadden gedaan, zoals een echt dagje strand, de kaasmarkt in Alkmaar bezocht.

Deze hostel heeft bij ons een goede indruk achter gelaten, beter dan degene in Heemskerk waar we een nacht eerder verbleven. Wij komen zeker terug.

• 9Ab 15-05-2014

Super moderne, ruime klantvriendelijke Stayoke

Super moderne, ruime klantvriendelijke Stayoke Alles op korte afstand te bereiken, een aanrader

• 4Cas10-09-2013

Dit nooit meer!!!

Er zijn verschillende redenen waarom dit geen aanrader is, ik zal ze even allemaal opnoemen. Reden 1: Schoonmakers zoeken in tassen of er geen spullen in de kamers liggen zoals Sterke drank en blikjes bier. Reden 2: Het eten is afgrijselijk, het is gewoon een schande dat je zoiets kan serveren. De rijst is zo droog. En de borden worden niet goed schoongemaakt er zit nog eten op als je een 'nieuw' bord wilt pakken. Reden 3: Ze zeggen dat ze dicht bij het strand is, maar dit valt vies tegen het is zeker 35 minuten lopen en dan loop je nog door.

Ik raad iedereen aan ga niet naar dit hotel het is een oplichterij!!!!!!

Hostel Stayokay Egmond info

Soort hotel