Appartement Roompot De Graaf van Egmont

Appartement Roompot De Graaf van Egmont
7,6

6 tips over Appartement Roompot De Graaf van Egmont

Dafje, 12-5-2015

Het is leuk vliegeren op het strand. Vergeet je vlieger niet!

Lekker: kibbeling halen in het dorp, warm in het appartement opeten.

Aan het einde van de boulevard (dus niet richting dorp) kom je direct in de duinen. Kinderen kunnen daar heerlijk rollen van de duin, springen, rennen en 'op avontuur gaan'. Bankjes voor de ouders bovenaan, heerlijk zitten!

bfbooij, 6-5-2014

Zee Aquarium in Bergen aan Zee.

Duinwandeling (een deel moet je voor betalen, maar voor natuurliefhebbers een aanrader).

Birgit, 6-5-2014

Zee Aquarium in Bergen aan Zee.

De duinen ingaan is zekers aan te raden. Voor een bepaald gedeelte moet betaald worden. Maar voor natuurliefhebbers de moeite waard. Serene rust, windstil en alleen het geluid van vogels op de achtergrond.

F. Moerland, 4-4-2014
Goede uitvalbasis voor atracties in Noord-Holland
Patricia, 1-5-2013
positief: direct aan het strand, ongeveer 300 meter lopen naar het centrum, 600 meter naar supermarkt, gezellig centrum, eigen parkeerruimte, lift aanwezig.
S van Koeveringe, 8-10-2012
Genoeg keuze wat betreft restaurants. Heel mooi is dat de bushalte om naar Alkmaar te gaan heel dichtbij is.