Appartement Roompot De Graaf van Egmont

Weer vandaag6°-3°
Appartement Roompot De Graaf van Egmont
7,2

102 reviews over Appartement Roompot De Graaf van Egmont in het Nederlands

Mooi uitzicht maar Roompot zeer teleurstellend.

Daphne Schapendonk,
6-1-2019

Met kerst in deze accommodatie verbleven. Het uitzicht is fantastisch. Vanaf je balkon (ligt er aan waar je zit en hoe hoog), kijk je uit over het strand en over zee.

Het zwembad was van de 8 dagen 3,5 dag dicht. Juist vanwege het zwembad, hadden we deze accommodatie geboekt. Roompot bleef maar zeggen dat ze hoopten dat het 'eind van de middag', of 'morgenochtend' opgelost was. Kreeg ik een hele uitleg over de ph waarden.........sorry, los het gewoon op in een paar uur. Zeer teleurstellend. En ook helemaal niets ter compensatie aanbieden.......zeer slecht opgelost door Roompot tijdens kerst.

Het appartement vonden we 'zo-zo'. Matrassen best toch flink doorgezakt, dat hoort niet voor deze prijs. Vernieuwing kan geen kwaad in dit complex.

Schoonmaak was goed. Afstand naar het dorp is prima te lopen. Fietshuur voor een midweek 30 euro, vond ik niet heel duur.

Zeker voorherhaling vatbaar.

Geert,
13-11-2018

Ten eerste de accommodatie was goed, ruime (woon)kamer, en keuken. Verder twee slaapkamers en een douche met bad. Gelegen vlak aan het strand. En ook de omgeving mag niet vergeten worden. Zee, duin en bos. En als je een uitstapje wilt maken, Amsterdam, Alkmaar. Wil je ontspannen, genieten en je hoofd leeg, dan is dit een aanrader.

Roompot Vakanties, Customer Services, 6-12-2018

Bedankt voor je mooie review, Geert.

Hier hoeven we niets meer aan toe te voegen en fijn dat je tevreden bent over je verblijf.

Graag tot een volgende keer!

Groetjes Kathinka

Het complex ligt aan de duinovergang, op loopafstand van het dorp. De receptie is zeer beperkt geopend. Het door ons geboekte appartement met zeezicht lag op de 4e verdieping en het uitzicht was daardoor fantastisch! De inrichting was basic en nogal gedateerd. De radiatoren zaten allemaal vol roestplekken en de afzuigkap deed het niet. Erger was dat de matrassen compleet waren versleten; wij lagen allebei in een kuil en de veren prikten in ons lichaam. Jammer, want met iets meer aandacht voor dit soort dingen zou het een prima complex zijn!

Roompot Vakanties, Customer Services, 16-11-2018

Bedankt voor je review, Sandra.

Wat vervelend om te lezen dat je accommodatie niet helemaal naar wens is geweest. Heb je hier een melding van gemaakt bij de receptie, via de telefoon of chat? Wij kijken namelijk altijd heel graag tijdens verblijf naar een passende oplossing, zodat je vakantie zo goed en tevreden mogelijk kan worden hervat. Misschien een tip voor de volgende keer?

Wat fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten van het uitzicht. Wij gaan je opmerkingen zeker kenbaar maken bij de beheerders van het park!

Graag tot ziens op één van onze parken!

Groetjes van Peggy

Mooi weekend gehad.

Mattheus Veldkamp,
1-10-2018

Ligging appartement prima. Keycards werkten niet, daarom van de receptie direct bij aankomst 1 sleutel ontvangen. Afzuigkap werkte niet. De keycards konden wij wel ophalen van de campingreceptie, ipv dat ze de nieuwe cards kwamen brengen moesten wij zelf naar de camping wat we niet hebben gedaan. Een beetje service was op zijn plaats geweest. Verder mooi weekend gehad.

Roompot Vakanties, Customer Services, 11-10-2018

Hartelijk dank voor je goede beoordeling Mattheus. Vervelend dat de keycards niet functioneerde en hiervoor geen nieuwe werden geleverd. Fijn dat het verblijf verder wel helemaal naar wens is geweest.

Groetjes Marcia

Wij komen er graag terug!!

Marianne Wildekamp,
22-9-2018

In de Graaf van Egmont verblijf je in een praktisch appartement, waarin alles zit wat je nodig hebt voor een prettig verblijf!!

Roompot Vakanties, Customer Services, 11-10-2018

Dat vernemen wij graag Marianne! Fijn dat jullie het verblijf in onze appartementen zo waarderen en nog een keertje terug komen!

Groetjes Marcia

Gebouw mag een opknapbeurt krijgen

Gert Nuba,
22-9-2018

20 jaar geleden hier geweest met de familie en zowel in 2016 als nu was het weer prima te noemen.

Voordelen: De ligging is fantastisch en je bent zo aan het strand. Eveneens zijn de kamers ruim, zijn huisdieren welkom en kun je parkeren bij het appartementencomplex. Toen we aankwamen was het appartement brandschoon, absoluut een compliment waard.

Helaas ook enkele nadelen:

Het zwembad was ijskoud. Niet echt aan te raden om een baantje in te trekken. Op -1 stamt de aankleding af uit de jaren '70. Blauwe toiletpotten en een wasbaklampje dat voor het laatst in 1955 door Ikea verkocht werd.

In het appartement is het televisiesignaal matig. Veel blokkerig beeld. Eveneens sluit de koelkast enkel wanneer je deze stevig aandrukt. Ook was de afzuigkap defect. Als je dit wil melden moet je bellen met de Roompot of er langs rijden want er is geen receptie aanwezig tijdens het weekend. Dit nodigt niet direct uit.

Roompot Vakanties, Customer Services, 11-10-2018

Bedankt voor je goede review Gert. Fijn dat jullie het verblijf bij ons altijd zo waarderen. Goed dat je deze punten aangeeft wij gaan dit dan ook doorgeven aan de verantwoordelijke hiervoor. Graag tot een volgende keer in Egmond aan Zee!

Goed verblijf

Tineke,
20-9-2018

Het verblijf was perfekt, maar het was er erg stoffig bij aankomst, was niet goed schoongemaakt door Kina.

Roompot Vakanties, Customer Services, 11-10-2018

Bedankt voor je review Tinke. Fijn dat jullie zo een goed verblijf hebben genoten bij ons!

Groetjes Marcia

De ligging is uitstekend. Leuk ruim balkon.

Het appartement is zeer gehorig. Een vloerisolatie zou vast helpen.

Tijdens ons verblijf werd er onderhoud gepleegd aan het gebouw. Snerpende boormachines en radio op de gang vergezelden ons gehele verblijf. Hadden we graag van te voren geweten. Hadden we zeker niet geboekt !

Roompot Vakanties, Customer Services, 20-6-2018

Wat vervelend om te vernemen dat jullie overlast hebben moeten ondervinden van de werkzaamheden. Is dit ook ter plaatse gemeld, want wellicht kunnen zij hier dan toezicht op houden. Verder nemen wij uw opmerking inzake de vloerisolatie zeker ter harte. Fijn dat u verder heeft genoten van de omgeving.

Heerlijk weekend gehad.

Marina,
8-5-2018

Het was heerlijk weer en dan is het fantastisch om zo dicht bij het strand te zitten. Het uitzicht was prachtig vanaf het balkon. Ruime kamers. Helaas waren er geen verduisteringsgordijnen, waardoor je de hele nacht in het felle licht van de tlbuizen op de gang de slaap niet kon vatten of steeds wakker werd. De volgende dag met kranten en tape afgeplakt. Dat ging veel beter. Wifi is perfect. Leuk klein zwembadje in het appartementencomplex. Wel wat klein als er meer gezinnen zijn. Voor één gezin is het prima.

Roompot Vakanties, Customer Services, 23-5-2018

Leuk dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten, Marina!

Dat noemen wij 'samen genieten' bij Roompot Vakanties! Wij zullen de tip over het verduisteringsgordijn doorgeven aan de parkleiding. Wellicht dat we daar iets in kunnen betekenen :-)

We hopen jullie nog een keer terug te zien!

Groetjes Mandy

Fantastisch !! Aan zee en bij het centrum.

Henk Uit. Nijkerk,
11-3-2018

Fantastische plaats aan de boulevard.

Wel echte storm (15-19 januari) maar dat mocht de pret niet drukken.

Roompot Vakanties, Customer Services, 14-3-2018

Bedankt voor je review, Henk! Wat leuk om te lezen dat je, ondanks het weer, een fantastisch verblijf hebt gehad! De Graaf van Egmont heeft inderdaad een super goede ligging. Heb je nog leuke uitstapjes gemaakt?

Graag tot ziens op één van onze parken!

Groetjes,

Christine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Roompot De Graaf van Egmont in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Roompot De Graaf van Egmont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.