Appartement Roompot De Graaf van Egmont

99 reviews over Appartement Roompot De Graaf van Egmont in het Nederlands

Mooi weekend gehad.

Mattheus Veldkamp
1-10-2018

Ligging appartement prima. Keycards werkten niet, daarom van de receptie direct bij aankomst 1 sleutel ontvangen. Afzuigkap werkte niet. De keycards konden wij wel ophalen van de campingreceptie, ipv dat ze de nieuwe cards kwamen brengen moesten wij zelf naar de camping wat we niet hebben gedaan. Een beetje service was op zijn plaats geweest. Verder mooi weekend gehad.

Roompot Vakanties, Customer Services, 11-10-2018

Hartelijk dank voor je goede beoordeling Mattheus. Vervelend dat de keycards niet functioneerde en hiervoor geen nieuwe werden geleverd. Fijn dat het verblijf verder wel helemaal naar wens is geweest.

Groetjes Marcia

Wij komen er graag terug!!

Marianne Wildekamp
22-9-2018

In de Graaf van Egmont verblijf je in een praktisch appartement, waarin alles zit wat je nodig hebt voor een prettig verblijf!!

Roompot Vakanties, Customer Services, 11-10-2018

Dat vernemen wij graag Marianne! Fijn dat jullie het verblijf in onze appartementen zo waarderen en nog een keertje terug komen!

Groetjes Marcia

Gebouw mag een opknapbeurt krijgen

Gert Nuba
22-9-2018

20 jaar geleden hier geweest met de familie en zowel in 2016 als nu was het weer prima te noemen.

Voordelen: De ligging is fantastisch en je bent zo aan het strand. Eveneens zijn de kamers ruim, zijn huisdieren welkom en kun je parkeren bij het appartementencomplex. Toen we aankwamen was het appartement brandschoon, absoluut een compliment waard.

Helaas ook enkele nadelen:

Het zwembad was ijskoud. Niet echt aan te raden om een baantje in te trekken. Op -1 stamt de aankleding af uit de jaren '70. Blauwe toiletpotten en een wasbaklampje dat voor het laatst in 1955 door Ikea verkocht werd.

In het appartement is het televisiesignaal matig. Veel blokkerig beeld. Eveneens sluit de koelkast enkel wanneer je deze stevig aandrukt. Ook was de afzuigkap defect. Als je dit wil melden moet je bellen met de Roompot of er langs rijden want er is geen receptie aanwezig tijdens het weekend. Dit nodigt niet direct uit.

Roompot Vakanties, Customer Services, 11-10-2018

Bedankt voor je goede review Gert. Fijn dat jullie het verblijf bij ons altijd zo waarderen. Goed dat je deze punten aangeeft wij gaan dit dan ook doorgeven aan de verantwoordelijke hiervoor. Graag tot een volgende keer in Egmond aan Zee!

Goed verblijf

Tineke
20-9-2018

Het verblijf was perfekt, maar het was er erg stoffig bij aankomst, was niet goed schoongemaakt door Kina.

Roompot Vakanties, Customer Services, 11-10-2018

Bedankt voor je review Tinke. Fijn dat jullie zo een goed verblijf hebben genoten bij ons!

Groetjes Marcia

De ligging is uitstekend. Leuk ruim balkon.

Het appartement is zeer gehorig. Een vloerisolatie zou vast helpen.

Tijdens ons verblijf werd er onderhoud gepleegd aan het gebouw. Snerpende boormachines en radio op de gang vergezelden ons gehele verblijf. Hadden we graag van te voren geweten. Hadden we zeker niet geboekt !

Roompot Vakanties, Customer Services, 20-6-2018

Wat vervelend om te vernemen dat jullie overlast hebben moeten ondervinden van de werkzaamheden. Is dit ook ter plaatse gemeld, want wellicht kunnen zij hier dan toezicht op houden. Verder nemen wij uw opmerking inzake de vloerisolatie zeker ter harte. Fijn dat u verder heeft genoten van de omgeving.

Heerlijk weekend gehad.

Marina
8-5-2018

Het was heerlijk weer en dan is het fantastisch om zo dicht bij het strand te zitten. Het uitzicht was prachtig vanaf het balkon. Ruime kamers. Helaas waren er geen verduisteringsgordijnen, waardoor je de hele nacht in het felle licht van de tlbuizen op de gang de slaap niet kon vatten of steeds wakker werd. De volgende dag met kranten en tape afgeplakt. Dat ging veel beter. Wifi is perfect. Leuk klein zwembadje in het appartementencomplex. Wel wat klein als er meer gezinnen zijn. Voor één gezin is het prima.

Roompot Vakanties, Customer Services, 23-5-2018

Leuk dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten, Marina!

Dat noemen wij 'samen genieten' bij Roompot Vakanties! Wij zullen de tip over het verduisteringsgordijn doorgeven aan de parkleiding. Wellicht dat we daar iets in kunnen betekenen :-)

We hopen jullie nog een keer terug te zien!

Groetjes Mandy

Fantastisch !! Aan zee en bij het centrum.

Henk Uit. Nijkerk
11-3-2018

Fantastische plaats aan de boulevard.

Wel echte storm (15-19 januari) maar dat mocht de pret niet drukken.

Roompot Vakanties, Customer Services, 14-3-2018

Bedankt voor je review, Henk! Wat leuk om te lezen dat je, ondanks het weer, een fantastisch verblijf hebt gehad! De Graaf van Egmont heeft inderdaad een super goede ligging. Heb je nog leuke uitstapjes gemaakt?

Graag tot ziens op één van onze parken!

Groetjes,

Christine

Onze zomervakantie 1 week in de graaf van Egmond geweest. Wij hadden het 6 persoons appartement. Wij waren vroeg vertrokken van huis en het verkeer zat mee dus kwamen optijd aan. Bij aankomst geen personeel te bekennen na zoeken een zeer onvriendelijke vrouw aangetroffen en gevraagd of het mogelijk was of de kamer toevallig al gereed was en wij er misschien eerder in zouden kunnen. Het leek wel of ze water zag branden. we kregen alles behalve een hartelijk welkom.Uiteindelijk op klokslag 15:00 mochten we ons appartement in.Bij binnenkomst was het precies wat we verwacht hadden, alles behalve schoon. Zelf dus eerst alles grondig schoon gemaakt en toen alles uitgepakt.

Ons verblijf in Egmond aan Zee was zeker een aanrader en ons goed bevallen,veel gezien en gedaan,veel gefietst. Wel een fiets kelder aanwezig maar die is veel te klein voor alle bezoekers, met een stijle ingang, niet geschikt voor ouderen.Onze conclusie is Egmond is mooi maar de graaf van Egmond geen herhaling voor ons.

Roompot Vakanties, Customer Services, 25-9-2017

Bedankt voor het delen van jullie ervaring.

Het is uiteraard de bedoeling dat een accommodatie netjes wordt opgeleverd! Wij zullen dit intern oppakken met de verantwoordelijke personen op het park. Door de bemerkingen op de schoonmaak al tijdens het verblijf te melden, kunnen wij direct zorgen voor een passende oplossing.

De inchecktijd is inderdaad 15.00 uur. Early check in kan worden bijgeboekt, helaas was het bij aankomst niet meer mogelijk om eerder in te checken.

Gelukkig hebben jullie wel genoten van de omgeving!

Groetjes van Richard

Dat het zwembad open is en je pasje om de deur te openen werkt! Hebben een paar jaar geleden en afgelopen jaar slechte ervaring met het pasje gehad! Als er een medewerker/ster aanwezig is, wordt het direct verholpen.....anders naar het park!

Roompot Vakanties, Customer Services, 25-9-2017

Jammer dat het pasje niet direct werkte! Gelukkig kon de mederwerker voor een oplossing zorgen, maar we zullen dit nog eens doorlichten.

Graag tot ziens!

Prachtig

Ralph
12-8-2017

Accommodatie was goed schoon. Ligt op loopafstand van het strand. Strandpaviljoens ook op loopafstand. Dorp is op loopafstand. Veel leuke winkeltjes en restaurants. De ruimte van de accommodatie was perfect. Niet te ruim maar gewoon goed. Personeel van het appartementencomplex zeer vriendelijk. Er ontbraken wat zaken in de besteklade. We miste de radio/cd speler, hebben hierna gekeken in het appartement maar niet gevonden. Ook zat er wat roest op de verwarming in de douche. Maar komen zeker nog een keer terug.

Roompot Vakanties, Customer Services, 25-9-2017

Bedankt voor jullie mooie review! Wij zullen de bemerkingen op de accommodatie zeker doorgeven, zodat hier aandacht aan gegeven kan worden.

Leuk te vernemen dat jullie nog eens terug komen:)

Groetjes van Richard

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Roompot De Graaf van Egmont in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Roompot De Graaf van Egmont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.