Appartement Roompot De Graaf van Egmont

Appartement
Appartement Roompot De Graaf van Egmont
7,7

92 reviews over Appartement Roompot De Graaf van Egmont in het Nederlands

Fantastisch !! Aan zee en bij het centrum.

Henk Uit. Nijkerk, 11-3-2018

Fantastische plaats aan de boulevard.

Wel echte storm (15-19 januari) maar dat mocht de pret niet drukken.

Roompot Vakanties, Customer Services, 14-3-2018

Bedankt voor je review, Henk! Wat leuk om te lezen dat je, ondanks het weer, een fantastisch verblijf hebt gehad! De Graaf van Egmont heeft inderdaad een super goede ligging. Heb je nog leuke uitstapjes gemaakt?

Graag tot ziens op één van onze parken!

Groetjes,

Christine

Onze zomervakantie 1 week in de graaf van Egmond geweest. Wij hadden het 6 persoons appartement. Wij waren vroeg vertrokken van huis en het verkeer zat mee dus kwamen optijd aan. Bij aankomst geen personeel te bekennen na zoeken een zeer onvriendelijke vrouw aangetroffen en gevraagd of het mogelijk was of de kamer toevallig al gereed was en wij er misschien eerder in zouden kunnen. Het leek wel of ze water zag branden. we kregen alles behalve een hartelijk welkom.Uiteindelijk op klokslag 15:00 mochten we ons appartement in.Bij binnenkomst was het precies wat we verwacht hadden, alles behalve schoon. Zelf dus eerst alles grondig schoon gemaakt en toen alles uitgepakt.

Ons verblijf in Egmond aan Zee was zeker een aanrader en ons goed bevallen,veel gezien en gedaan,veel gefietst. Wel een fiets kelder aanwezig maar die is veel te klein voor alle bezoekers, met een stijle ingang, niet geschikt voor ouderen.Onze conclusie is Egmond is mooi maar de graaf van Egmond geen herhaling voor ons.

Roompot Vakanties, Customer Services, 25-9-2017

Bedankt voor het delen van jullie ervaring.

Het is uiteraard de bedoeling dat een accommodatie netjes wordt opgeleverd! Wij zullen dit intern oppakken met de verantwoordelijke personen op het park. Door de bemerkingen op de schoonmaak al tijdens het verblijf te melden, kunnen wij direct zorgen voor een passende oplossing.

De inchecktijd is inderdaad 15.00 uur. Early check in kan worden bijgeboekt, helaas was het bij aankomst niet meer mogelijk om eerder in te checken.

Gelukkig hebben jullie wel genoten van de omgeving!

Groetjes van Richard

Dat het zwembad open is en je pasje om de deur te openen werkt! Hebben een paar jaar geleden en afgelopen jaar slechte ervaring met het pasje gehad! Als er een medewerker/ster aanwezig is, wordt het direct verholpen.....anders naar het park!
Roompot Vakanties, Customer Services, 25-9-2017

Jammer dat het pasje niet direct werkte! Gelukkig kon de mederwerker voor een oplossing zorgen, maar we zullen dit nog eens doorlichten.

Graag tot ziens!

Prachtig

Ralph, 12-8-2017

Accommodatie was goed schoon. Ligt op loopafstand van het strand. Strandpaviljoens ook op loopafstand. Dorp is op loopafstand. Veel leuke winkeltjes en restaurants. De ruimte van de accommodatie was perfect. Niet te ruim maar gewoon goed. Personeel van het appartementencomplex zeer vriendelijk. Er ontbraken wat zaken in de besteklade. We miste de radio/cd speler, hebben hierna gekeken in het appartement maar niet gevonden. Ook zat er wat roest op de verwarming in de douche. Maar komen zeker nog een keer terug.
Roompot Vakanties, Customer Services, 25-9-2017

Bedankt voor jullie mooie review! Wij zullen de bemerkingen op de accommodatie zeker doorgeven, zodat hier aandacht aan gegeven kan worden.

Leuk te vernemen dat jullie nog eens terug komen:)

geweldig, voor herhaling vatbaar

monique, 13-4-2017

Goed is de kamer/appartement, zeer vriendelijk het personeel, perfect dat de sauna te reserveren is voor 1 uur prive (intekenlijst ligt gewoon klaar). Tevens is zowel de sauna en het zwembad binnendoor te bereiken, dus geen jas nodig gehad :) In onze periode was het erg rustig, de sauna steeds vrij en het zwembad 2x gebruikt en ook als enige zwemmers. Je moet geen mega zwembad verwachten, maar gewoon lekker baantjes trekken (klein) en er is een kinderbad. Minpunt is dat er geen kleedhok is, wel douche. Het strand is aan de andere kant van de weg en het dorp op loop afstand en gezellig. Voor een winkeltje moet je dus wel eropuit. Haardblokken zijn er wel bij de receptie.

Wij gaan zeker nog een keer terug.

Roompot Vakanties, Customer Services, 20-4-2017

Wat fijn dat je verblijf voor herhaling vatbaar is, Monique! Wij hopen dat je de volgende keer weer net zo geniet als deze keer op het park!

Groetjes Denise

Heerlijk weekend

Jos, 10-1-2017

Een geweldige plek pal aan zee. We zaten aan de kant van de boulevard en hadden een mooi uitzicht over de zee. Appartement was ruim, schoon en leuk ingericht. We werden ontvangen door een zeer vriendelijke gastvrouw. Op het park heerlijk gegeten. Kortom alles was top.
Roompot Vakanties, Customer Services, 14-1-2017
Wat fijn dat je een heerlijk weekend hebt gehad, Jos! Kom je binnenkort weer bij ons langs? :-)

Ik kom graag nog eens terug

Marlien Waijenberg, 17-12-2016

Eenvoudig maar keurig appartementje (E2E4) met uitzicht op zee.

Uitermate vriendelijke en behulpzame gastvrouw.

(Bij een grote stroomstoring in Egmond kwam ze zelfs op haar vrije avond kaarsjes brengen)

Zwembadje is klein maar fijn.

Omgeving is prachtig.

Ben zeker van plan om nog eens terug te komen.

Roompot Vakanties, Customer Services, 14-1-2017
Wat fijn dat je nogmaals terug wilt komen naar de Graaf van Egmont, Marlien! Zo te lezen heb je echt genoten tijdens je verblijf! :-)

Blijft een fijne plek om te zijn!

daphne_3, 28-10-2016

Sauna is erg lekker en het zwembad ook. Helaas 1 sauna kapot, niet in gebruik. We zaten op de derde verdieping, erg mooi uitkijken op zee en veel minder zand in je bed dan op de begane vloer (hebben we eerder wel ´ns gezeten). Receptie niet altijd bezet, wat mij betreft mogen ze de bereikbaarheid iets beter vermelden. Laatste appartement van de gang (derde verdieping) is echt wel wat groter, bij slecht weer wat ons betreft de moeite waard om wat meer voor te betalen (als kinderen meer binnen spelen bijvoorbeeld). Dorpje op loopafstand. Parkeerruimte is best krap.
Roompot Vakanties, Customer Services, 2-11-2016
Wat fijn dat je een prettig verblijf hebt gehad, Daphne! Jouw tips, betreft de vermelding van de bereikbaarheid van de receptie en de parkeerruimte, zullen wij bespreken met de parkleiding, zodat hier aandacht aan besteed kan worden.

Heerlijk uitwaaien!

P, 23-9-2016

Ligging is top! je steekt de weg over en je bent echt bijna op het strand. Je hoeft geen parkeergeld te betalen tijdens verblijf wat bij meeste hotels wel vaak is.

Appartement op begaande grond is geen aanrader, direct aan het parkeer terrein maar toch een klein beetje uitzicht op zee. Klein binnen zwembadje prima schoon en netjes onderhouden. 2 sauna's aanwezig kun je op inschrijven was altijd plek.

Alle voordeuren klappen hard dicht, hele gang kan het horen. Fietsenstalling is schuine helling naar beneden, klein en totaal onpraktische. Vooral voor oudere mensen echt niet te doen. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ik zou hier graag nog eens komen en zou een ieder dit aanraden!

gezellig appartement

fam.v.d.sluis, 6-7-2016

alles, op een prachtige plek pal aan zee

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Roompot De Graaf van Egmont in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Roompot De Graaf van Egmont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Roompot De Graaf van Egmont scoort een 7.65 uit 10 op basis van 105 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: