Vakantiepark Qurios Egmond aan Zee

Meer vakantieparkinfo

89 reviews over Vakantiepark Qurios Egmond aan Zee

• 10Marco en Trude21-10-2019

Fantastisch!

Fantastische plek om heerlijk te relaxen en veel buiten te zijn. Met kinderen, maar ook perfect zonder kinderen (zoals wij). De ‘tenten’ zijn uitstekend ingericht en perfect onderhouden. Heerlijke bedden, veranda, keuken en ook de badkamer is heel luxe. Ook in het voor of najaar heel behaaglijk door de gaskachel. De ligging en omgeving zijn perfect. Frank en Sandra beheren het park geweldig en zijn ontzettend aardig en zorgzaam. Een absolute aanrader voor een fantastische vakantie.

• 9Klaartje18-10-2019

Heerlijk

Zeer luxe complete tent. We hebben in huisjes gezeten die minder comfortabel waren dan deze tent. Geen gedoe met extra kosten voor een eindschoonmaak of andere verborgen kosten. 'S ochtend zijn er verse broodjes en eieren te bestellen die nog warm zijn als ze gebracht worden. Het personeel is aardig en behulpzaam. Voor kinderen is er een klein speeltuintje en een speelschuur. De omgeving is prachtig en er is genoeg te doen.

• 9Monique van Ruler16-08-2019

Absolute aanrader; waar al het goede in zit

Weekje gezeten met ons gezin en labradorpup. Het is heerlijk om alle comfort te hebben en tegelijk te genieten van de natuur om je heen. Alles is heel goed verzorgd.

• 7Activiteiten

• 9Savannah12-08-2019

Genoten!

Onwijs leuk weekend gehad op het prachtige park in Egmond. Het is klein maar fijn en heel gezellig met alle tenten die om de zandbank opgesteld staan. Je kunt vanaf je terras heerlijk naar de spelende kinderen kijken en daardoor ook wat leuks voor jezelf doen. Er is een leuke speelschuur en het slapen in enorme tent is een al een belevenis op zich. Met recht een aanrader voor als je met kinderen een weekendje uit wil waaien bij het strand!

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

• 8Fam. ter Beek06-08-2019

Mooie kleinschalige camping met prachtige safaritenten. Netjes verzorgd en heel compleet. Uitstekende ligging tov het strand, makkelijk te fietsen met de kids. Echt super genoten!

• 7Activiteiten
    • 9Onderkomen

• 10Maartje Van de Kerkhof05-08-2019

Wij komen zeker terug!

voor allebei onze kids (4en 11) was het hier fantastisch!! Tent was geweldig en de service Top!! Heerlijk kleinschalig in een prachtige omgeving..

• 10Gerieke Van Engelenhoven31-07-2019

Fantastische week gehad. Goede gastvrijheid. Leuke tent. Dicht bij zee.

• 10MH22-07-2019

Fantastisch, een en al lof!

Prachtige locatie, supermooie tenten, zeer kindvriendelijk. Super vriendelijke eigenaren. Voor ons de perfecte vakantie met kleine kinderen.

• 9Salina Braam17-07-2019

Fantastisch!! Echte aanrader

Kleinschalig park Super schoon en gastvrije!! We hadden helaas niet zo'n heel mooi weer maar,dat mocht de pret niet drukke!! De kinderen hebben het echt naar hun zin gehad,lekker vies worden in het zand/modder tot knutsellen en dvd's kijken en niet te vergeten iedere dag een kletsje maken met frank (die op opa lijkt volgens onze jongste) en sandra. 😉 En iedere dag heerlijke verse warme broodjes aan de tentdeur. Top service!!

• 10Eva01-07-2019

Ontspannen, gastvrije, prachtige en toffe ervaring

Fantastische accomodaties, zeer gastvrij ontvangst, van alle gemakken voorzien en dat in een werkelijk prachtige omgeving!

Met vrienden

17 tips over Vakantiepark Qurios Egmond aan Zee

• Matthijs, 23-06-2014

Neem de fietsen mee (of huur ze op het park). Bij de receptie kun je gratis fiets- en wandelroutes vinden door het prachtige gebied rondom het park. Aanrader!

• I. Ligthart, 18-04-2014

Fiets langs de duinen richting Egmond aan Zee, binnen 10 minuten bent u in dat gezellige dorpje!

• C.M. de Hoop, 19-04-2014

Je kunt zelfs een bakfiets huren om heerlijk met de kids door de duinen te fietsen op zoek naar de ''bizons'' zoals de kids ze noemden en daar gewoon los rondlopen. Ook is er een broodjesservice waar je gebruik van kunt maken.

0 vragen over Vakantiepark Qurios Egmond aan Zee

Vakantiepark info