Vakantiepark Qurios Egmond aan Zee

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen9,6

17 tips over Vakantiepark Qurios Egmond aan Zee

Eva1982, 6-7-2015
Waarschuw voor mogelijkheid tot printers in de voeten door het hout op de vloeren in de tent.
Fam. Visser, 22-6-2015

Heerlijk wandelen, achter het park zit je direct in de duinen.

Ga een ijsje eten bij puur en passie in Egmond aan Zee, zo lekker!

Karin en Remco, 12-5-2015
Lees de recente beoordelingen goed voordat je hierheen komt zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Een aantal van de zaken die in oude beoordelingen staan zijn trouwens al opgelost.

van Helvoort, 2-5-2015

Wandeling door de duinen naar het centrum is heel leuk en mooi.

een klein uurtje als je het op je gemak wil doen met de kinderen.

Marsenmo, 2-9-2014
Wat heel erg leuk is met jonge kinderen is de speurtocht in Alkmaar! Je kunt bij het VVV van Alkmaar in het Waaggebouw een boekje kopen voor €2,50, waarin een rondleiding door Alkmaar istaat met leuke verhalen en vragen voor de kids. Echt een aanrader!
Remco Gorkink, 26-7-2014
Neem zelf een ventilator mee als het boven de 25 graden is tijdens je verblijf. Hadden wij ook. Erg prettig.

T.w., 24-7-2014
Fietsen kan je huren of zelf meenemen wel erg handig voor als je naar het strand wilt of even naar egmond is namelijk allemaal op fietsenafstand! Je kunt heerlijk lunchen en avond eten bij de strand paviljoen de uitkijk !
fam. Verbij, 8-7-2014
Laat je verassen door de badkamer, mouson, massage, heerlijk .....
Marjolein, 1-7-2014

Op de fiets (die ook te huur zijn) ben je zo op het strand.

Houd er wel rekening mee dat het wel echt een tent is, dus dat er makkelijk insecten naar binnen vliegen en dat het warm kan zijn.

Matthijs, 23-6-2014

Neem de fietsen mee (of huur ze op het park).

Bij de receptie kun je gratis fiets- en wandelroutes vinden door het prachtige gebied rondom het park. Aanrader!