Vakantiepark Qurios Egmond aan Zee

9,5

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen9,6

60 reviews over Vakantiepark Qurios Egmond aan Zee in het Nederlands

Een plek om zeker eens naartoe te gaan!

Stephanie
18-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Het is een heerlijk plekje. Prachtige tenten, zonnig gelegen. Alles lijkt nog als nieuw. Schoon en gezellig. Je wordt ontzettend fijn ontvangen en de gastheer en gastvrouw doen er alles aan om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Je loopt zo de duinen in, waar je een prachtige wandeling kunt maken. Het strand is dichtbij, maar ook Alkmaar bezoeken is de moeite waard. Er zijn maneges in de buurt waar je buitenritten kunt maken. Maar je kunt er ook met de fiets op uit. Op de camping kunnen de kinderen zich in de speeltuin vermaken, of binnen bij regenachtig weer in de recreatieruimte. Wil je bbqen, probeer dan zeker de Greenegg die je voor een dag kan huren! De hoognodige spulletjes zijn verkrijgbaar bij de receptie en je kunt gebruikmaken van de verse broodjes service, wat wij ook zeker aanraden.

Super verblijf op een mooie locatie!

Marly
17-6-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Mooie locatie, kleinschalig, luxe tenten! Erg vriendelijke en behulpzame gastvrouw, we voelden ons helemaal thuis! Voor groepen of mensen met kinderen een aanrader!

Ik zou zo nog een keer terug gaan!

• Onderkomen10

Mooie locatie, tegen de duinen aan, en via mooie wandeling zo het strand op. Eigenaren zijn heel aardig en behulpzaam zijn. Wat ons vooral aanstond was het kleinschalige: geen camping met vele caravans/tenten/huisjes/campers, maar gewoon een velde met speeltuin met daar omheen een aantal luxe tenten. Alles heel netjes verzorgd en zelfs warme croissantjes bij het ontbijt! Wij waren met groep vrienden, maar helemaal een topper voor mensen met (kleine) kinderen, denken we.

Graag nog een keer!

Margriet
29-4-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

We hebben het enorm naar onze zin gehad op dit rustige en kleinschalige park. De tent was van alle gemakken voorzien en erg schoon. Onze dochter van 2 kon zich zowel binnen als buiten goed vermaken. Erg vriendelijke ontvangst ook! Ondanks het wat mindere weer is er in de omgeving genoeg te zien en te doen, vaak op fietsafstand.

Het was geweldig

Nance
27-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

We hebben er een geweldige week gehad de tent was met alles voor zien en kort in de buurt van de zee , het was er niet groot dus alles goed te voorzien en kon de kindjes goed vanuit je tent in de gaten houden .iedere morgen verse broodjes die je kon bestellen bij de receptie en werden ook nog naar je toe gebracht wij hebben een heerlijke week gehad en vooral genoten

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Kim Korsten
22-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wat een geweldige accomodatie! Bij aankomst werden we zeer hartelijk ontvangen door de eigenaresse en vervolgens persoonlijk door de eigenaar naar onze lodge gebracht. Lodge is groot, mooi, van alle gemakken voorzien en heel erg schoon! Een leuke speelhoek voor de kinderen, veel bedden, een fijne douche en een goede keuken met alles erop en eraan. Net en goed onderhouden park met leuke speeltuintjes. Verse broodjes die 's morgens bij je tent worden afgeleverd. De eerste dag dat wij er waren was er in de hele omgeving een stroomstoring en er werd door de eigenaars meteen actie ondernomen door bij elke tent kaarsjes te komen brengen, zodat je toch wat kon zien 's avonds. Kortom voor iedereen aan te raden en voor ons zeker voor herhaling vatbaar!!

Heerlijk relaxte vakantie gehad!

Matthieu
15-9-2017
  • Onderkomen10

We werden heel warm en hartelijk ontvangen bij aankomst, zelfs begeleid naar onze lodge. Lodge is heel erg ruim en ziet er prachtig uit, meer slaapplekken dan we nodig hadden, goede keuken en heerlijke douche. Doordat we op de bakfiets ook een maxi cosi konden vastklikken, hebben we samen met onze baby (4mnd) ook goed kunnen genieten van de omgeving. Lekkere stukken gefietst door de duinen en dichtbij gelegen bossen. Ook andere plaatsen liggen dichtbij, dus hiernaartoe fietsen of naar het strand is heel gemakkelijk. De eigenaren stonden altijd klaar voor vragen en zijn super vriendelijk, ze denken ook met je mee. De broodjes service is ook super handig. Gewoon relaxed wakker worden en de broodjes komen ze brengen, super!

We hebben met ons drieeen dus een top tijd gehad en komen graag weer eens terug!

Top vakantie!

Bram en elles
4-8-2017
  • Onderkomen10

We (+ 2 kids van bijna 4 en bijna 2) hebben een top vakantie gehad! De kinderen hebben ook genoten! Met de bakfiets naar zee, verse broodjes, gastvrijheid, lekker eten ( restaurant natuurlijk), luxe tent, kleinschalig, kinderen vermaken zichzelf, goede bedden, fijne douche, persoonlijk, relaxen, rust, ..... kortom perfect!

Fantische glamping in Egmond aan Zee!

Dennis en Kyra
27-7-2017
  • Onderkomen10

Superlocatie om je vakantie door te brengen; ook voor mensen die minder affiniteit hebben met kamperen! De lodge was echt top, met alles erop en eraan. Aan alles is gedacht; heerlijke bedden, een fijne badkamer met regendouche, een speelruimte binnen voor de kleintjes en genoeg ruimte om binnen te zitten mocht het regenachtig zijn. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en weten waar de leuke plekjes zijn in de buurt. Heerlijk om elke ochtend weer warme broodjes te krijgen. Voor de kids was er ook genoeg te doen. Al met al een fantastische week en het geluk dat we mooi weer hadden zodat we met de gehuurde bakfiets naar het strand konden en naar Alkmaar.

Heerlijke plek

LvN
23-7-2017
  • Onderkomen10

Strand en centrum in 10 a 15 minuten aan te fietsen.

Goede fietsen te huur op het park.

Beheerders zijn bijzonder gastvrij. Geen vraag is te gek, alles word opgelost.

Ruime tent met ruime en goed sluitende douchekabine.

Kleinschalig en rustig. Mooie natuurlijke heg tussen de tenten in.

Animatieteam op dinsdag (hele dag) voor de kinderen. (knutselen, dansen, springkussen, schminken enz.)

Wij hebben genoten van een relaxte vakantie. Doordat de camping zo klein is konden de kinderen gemakkelijk zelf naar de zandbak of de schuur (met knutselspullen en spelletjes en tijdschriften voor tieners en volwassenen) of een skelter halen. En omdat de kinderen zich zo voor de deur konden vermaken konden wij rustig op de veranda zitten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Qurios Egmond aan Zee in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Qurios Egmond aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Qurios Egmond aan Zee scoort een 9.53 uit 10 op basis van 62 reviews.