Vakantiepark Qurios Egmond aan Zee

Heerlijk verblijf!

Sigrid
7-9-2018
  • Onderkomen9

Wij hebben een heerlijke week gehad met onze dochter van 2,5 jaar. Ze kon in haar eentje in de zandbak en naar het speeltuintje. Er waren veel kindjes van haar leeftijd. De tent is prima ingericht, alles is aanwezig en ook leuk ingericht voor kindjes. De gaskachel was fijn om aan te hebben tijdens enkele koude avonden! Het parkje is klein, schoon, rustig en mooi overzichtelijk. Broodjesservice ook top.

We hebben op het park voor een week fietsen gehuurd. Alles in de buurt, supermarkt en strand ca 10 min en duinen om de hoek. Prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen. Monkey Town zit in Alkmaar, voor als het eens slecht weer is.

Frank en Sandra zijn zeer gastvrij en vooral heel behulpzaam! We hebben fijn contact met Sandra gehad. Hoop hier nog eens terug te komen!!

Wat een super plek voor onvergetelijke vakantie!

van der kroon
19-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Wat een heerlijke plek voor een onvergetelijke vakantie. De accomodatie ligt in een rustige omgeving maar alles wat je nodig hebt ligt binnen handbereik.

De charme van het kleinschalige en persoonlijke, gecombineerd met luxe accomodaties waarin werkelijk niets ontbreekt maar toch direct het kampeer gevoel geeft. Jonge kinderen hebben niet meer nodig dan het zand, water, schommel en skelters. De prachtige omgeving maakt het helemaal af.

Super vakantie

Morris
15-8-2018
  • Onderkomen10

Zeer geschikt voor gezin met jonge kinderen (4&5 jr). zij konden spelen, terwijl wij als ouders met een boekje op de veranda konden zitten. met kinder-fietsverhuur, speelplaatsen (met waterbak, ideaal met het zonnige weer), skelters en speelschuur was er voor hun voldoende te doen, en voelde ze zich vrij om te gaan en staan waar ze wilden, terwijl je als ouder toch snel kon zien waar ze zich ophielden

Strand op (de gehuurde) fietsen prima te bereiken, ook omliggende dorpen voor de dagelijkse boodschap. tent van alle gemakken voorzien en door beplanting voelt het toch redelijk prive.

Aardige eigenaars die elke ochtend de bestelde broodjes kwamen bezorgen en tijd hadden voor een praatje of vragen.

• Onderkomen10

Heerlijke week gehad! In een tent met bedstee, was het een groot avontuur voor onze kleintjes. Hele kindvriendelijke omgeving; kinderen speelden overal en werden ook nog in de gaten houden. Hele goede service!

Een topweek!

Fam. van Rest
3-8-2018
  • Onderkomen10

De charme van kamperen met de luxe van eigen sanitair en ruimte. Hele mooie accommodatie op een fijne, kleinschalige en veilige camping.

Genoten!

Lucinda
28-7-2018
  • Onderkomen10

Wij hebben ontzettend genoten van onze vakantie bij jullie. De luxe tent, de rust en de mooie omgeving waren voor ons de perfecte manier om even helemaal weg te zijn.

Het is een fantastische plek met kleine kinderen,ze kunnen heerlijk en veilig spelen en je bent zo in de duinen en op het strand! Wij komen heel graag nog eens terug!!

Fantastische super accommodatie. Top week gehad!

Familie Gagliardi
28-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

We hebben een volle week bij Qurios Egmond aan Zee gezeten in een van de 16 glamping tenten. Deze tenten ogen al heel ruim op de foto's maar in werkelijkheid zijn de nog groter kan ik u vertellen. Je zit dus in een tent maar hebt echt het gevoel alsof je in een vakantiehuisje zit. Er zijn zoals gezegd maar 16 tenten. Maar dit is erg prettig, want doordat het geen massa is is het er erg rustig en hebben de beheerders/receptie ook alle tijd voor je. Voor kinderen is er genoeg te doen op het parkje. Ze kunnen binnen in de kleine speelkamer van alles doen en gewoon pakken, ze organiseren dingen voor de kids, buiten zijn er skelters gratis beschikbaar, je kunt er tafeltennisen, er is een voetbal, volleybal en basketbal veldje. En kleine kinderen kunnen centraal in zicht van de meeste tenten in het zand spelen met de houten waterbaan met kraan. Aanrader voor iedereen!!

Heerlijke vakantie!!

Marije
6-7-2018
  • Onderkomen9

Het is een heel mooi kleinschalig park op een goede locatie. Je kunt er fietsen huren zodat je lekker snel op het strand of in het dorp bent.

Lopend ben je wat langer onderweg (20 min).

De tenten zijn super schoon en van alle gemakken voorzien en anders willen de beheerders je overal bij helpen. Erg leuk om heen te gaan met kleine kinderen.

Een plek om zeker eens naartoe te gaan!

Stephanie
18-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Het is een heerlijk plekje. Prachtige tenten, zonnig gelegen. Alles lijkt nog als nieuw. Schoon en gezellig. Je wordt ontzettend fijn ontvangen en de gastheer en gastvrouw doen er alles aan om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Je loopt zo de duinen in, waar je een prachtige wandeling kunt maken. Het strand is dichtbij, maar ook Alkmaar bezoeken is de moeite waard. Er zijn maneges in de buurt waar je buitenritten kunt maken. Maar je kunt er ook met de fiets op uit. Op de camping kunnen de kinderen zich in de speeltuin vermaken, of binnen bij regenachtig weer in de recreatieruimte. Wil je bbqen, probeer dan zeker de Greenegg die je voor een dag kan huren! De hoognodige spulletjes zijn verkrijgbaar bij de receptie en je kunt gebruikmaken van de verse broodjes service, wat wij ook zeker aanraden.

Super verblijf op een mooie locatie!

Marly
17-6-2018
  • Onderkomen10

Mooie locatie, kleinschalig, luxe tenten! Erg vriendelijke en behulpzame gastvrouw, we voelden ons helemaal thuis! Voor groepen of mensen met kinderen een aanrader!

Ik zou zo nog een keer terug gaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Qurios Egmond aan Zee in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Qurios Egmond aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.