Vakantiepark Qurios Egmond aan Zee

Meer vakantiepark info

106 reviews over Vakantiepark Qurios Egmond aan Zee

• 9M. Oberink26-07-2020

Heerlijk ontspannen

Leuke kleine camping met mooie tenten en hele aardige en behulpzame mensen. Ideaal voor kleine kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9yvonne12-07-2020

Ondanks het slechte weer, heerlijke plek.

Heerlijke kleinschalige camping. Mooie plek en goed ingerichte tent. De beheerders van de camping zijn erg behulpzaam en vriendelijk en vooral voor kleine kinderen is er genoeg te spelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Katja11-07-2020

Super locatie, even er helemaal uit en buiten

Heerlijke plek aan de duinen, gastvrije ontvangst. Tent perfect, met flink stuk eigen groen. Erg fijn lang weekend gehad, we hadden ook heel erg geluk met het weer, zonnig en warm. Aanrader is fietsen te huren, om door de duinen en naar het strand te fietsen

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 9Marlous30-06-2020

Helemaal geweldig, snel terug!

Een weekend is eigenlijk te kort! De tent is helemaal geweldig, zo compleet en leuk aangekleed, je voelt je direct thuis. Keuken is praktisch, lekker Nespresso apparaat, de badkamer ook heel fijn, lekkere douche en de bedden sliepen super. Leuke zand-waterspeelplaats voor de tent, altijd leuk. De kinderen mochten een metaaldetector gebruiken om muntjes mee te zoeken. Die konden ze sparen voor een leuk kadootje. Beheerders zijn super aardig en attent, ze verzorgen een ruim assortiment aan warme broodjes die ze dan bij je tent brengen op het jouw gewenste tijdstip. Met de fiets binnen 10 minuten op het strand of het gezellige centrum van Egmond aan Zee, lekker gemoedelijke badplaats met leuke winkels en restaurants. Wij zouden graag de duinen nog wat langer en beter willen bekijken, hadden we nu geen tijd voor. Dus zeker nog een keer terug, kunnen we ook wat langer genieten van lekker bij de fijne tent rondhangen en luieren 😃.

• 10Jeroen29-06-2020

heerlijk!

Top verblijf gehad met onze kids van 2 en 4 jaar! Heel fijne, luxe lokatie en de verse broodjes en croissants in de ochtend, lokatie vlak tegen het mooie duingebied aan en ook niet ver van strand. Green-Egg BBQ huren is ook een aanrader!

• 10Activiteiten

• 10Danny en Ineke23-06-2020

Heerlijk ontspannen verblijf!

Kleinschalig park met luxe tenten van maar liefst 60 m2! De tenten zijn van alle gemakken voorzien. We hebben een heerlijk ontspannen verblijf gehad. De kinderen kunnen er veilig met elkaar spelen. We hadden fietsen gehuurd, waaronder een bakfiets. Dat was ideaal met de kinderen. We gingen elke dag fietsen in de duinen en naar de zee. Met een kwartiertje fietsen sta je op het strand. Elke dag warme broodjes die bij je tent bezorgd worden. Heerlijk, wij hebben genoten!

• 9Ira16-06-2020

perfect

De camping is ons heel goed bevallen. Een luxe tent omringd met groen met alles wat je nodig hebt voor een ontspannen verblijf. De camping is lekker overzichtelijk, mooi ingericht met een grote zandbak in het midden voor de kleintjes, een ring tenten daaromheen en de 'tweede ring' daarbuiten voor hondenbezitters en gezinnen met oudere kinderen. Bij het toewijzen van een tent wordt er rekening mee gehouden of je kleine of grote kinderen hebt. Alles beweegt gemoedelijk om elkaar heen en zorgt voor een ontspannen sfeer met voldoende privacy. De strand is met 5 min met de auto te bereiken, supermarkt is in de buurt. Fietsen en wandelen kan ook, of te paard: er zijn leuke maneges in de buurt voor de liefhebbers. Het ligt in de natuur, geen autowegen in de buurt, alles is rustig. Je vraagt je af waarom ver weg gaan als dit binnen een uur te bereiken is. Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 9Jonas13-06-2020

Heerlijk verblijf op kleinschalig park

Mijn vrouw en ik en ons zoontje van bijna 2 hebben een midweek gelogeerd in Qurios Egmond aan Zee. We werden zeer gastvrij onthaald door de beheerders. Het park is heel rustig gelegen aan de rand van een prachtig duingebied. Je hoort overal vogels fluiten. Het park is kleinschalig en de beheerders staan steeds voor je klaar. Voor de kinderen is er een grote zandbak met waterspeeltuig midden op het terrein. Je kunt ze vanaf de tent in de gaten houden, of lekker met een drankje aan de picknicktafel naast de zandbak gaan zitten. Egmond aan Zee is per fiets of auto makkelijk te bereiken. Als je liever een rustig strand hebt, dan is er op een paar kilometer een strandopgang die alleen per fiets/lopend te bereiken is. Wij hebben een heerlijk, ontspannen verblijf gehad!

• 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 9Nils04-06-2020

Prachtige locatie, kindvriendelijk

Hele fijne tenten op prachtige locatie. Tenten zijn luxe en van alles voorzien. Zeer kindvriendelijk, goede service en dichtbij strand en ik de duinen.

• 5Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 9Alexander Verdouw03-06-2020

Superleuk!

Top gastvrouw en -heer, idem lokatie & tent.

Lekker knus, vlakbij zee, duinen en Egmond.

Fietsverhuur, ja ja ook een green egg verhuur (aanrader 1) en voor de kids 😉... een metaaldetector te huur.

Hier komen we zeker terug.

Ps. Ook een tent met vaatwasmachine beschikbaar 🤩?

• 10Activiteiten
    • 8Onderkomen