Bed and Breakfast Peperhuis Egmond

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

17 reviews over Bed and Breakfast Peperhuis Egmond

• 9Rianne Middelkoop26-05-2014

Heerlijke mini-vakantie gehad, een aanrader

Hier afgelopen weekeinde 1 nacht mogen verblijven en ondank dat het eigenlijk veel te kort was, hadden we het gevoel van een echte mini vakatie te genieten. Voorafgaand al prettig contact per e-mail om te boeken. Hartelijk ontvangst met een wijntje in de zon. Mooie kamers, doen niet onder voor een hotel en een zeer compleet verwen ontbijt in de ochtend. De eigenaren zijn zeer gastvrij en zeer vriendelijk. Voor kinderen is de bestemming niet erg ingericht, maar wellicht zijn er mogelijkheden. Op loopafstand een goed restaurant: Chantal waar we lekker gegeten hebben. Deze accommodatie is goed te combineren met een dagje winkelen in Alkmaar en een welness dagje in Midden Beemster. Kortom: aan aanrader! Hartelijk dank voor de goede zorg!

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 9kenk05-04-2014

Huiselijke sfeer

Zeer vriendelijk onthaal door de eigenaren . We waren iets te vroeg maar dat was niet erg . Kamers zeer ruim met een goed slaapcomfort . Ze gaven direct plekjes waar je goed kon eten in de buurt . Ook zorgde ze voor wandelkaart en pasjes . De volgende ochtend was er een ontbijt om u tegen te zeggen voor elk wat wils .

Gereisd met partner in maart 2014

• 10Jan en Petra van Loo12-06-2013

Wat een fantastische service, geweldige kamers!!

Het Peperhuis in Egmond Binnen is echt geweldig. We zijn er nu al drie keer een weekend geweest en komen er binnenkort voor een hele week. Het ontbijt is echt super. De kamers zijn echt super schoon. De gastheer en gastvrouw zijn zeer klantvriendelijk. Je voelt je er meteen helemaal thuis. Erik en Marion ga zo door. Wij hopen er nog regelmatig te komen.

Jan en Petra

Gereisd met partner in mei 2013

• 10Martine en Marco27-08-2012

Echt super!

Wat een mooie kamer en badkamer!

We vonden het echt super!

Echt een aanbeveling waard!!!!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Red Levens14-04-2012

Wat onvoorstelbaar heerlijk hartelijk en goed!

Wat een super prettig ontvangst in een super verbllijf! Wat maakt het zo extra bijzonder? De manier hoe de gastheer en gastvrouw omgaan met jou als gast maar ook met eventuele kleine verzoeken. (bv een erg vroeg ontbijt omdat er nog werk aand e winkel is) Je voelt je er echt thuis waar gewoon alles kan! Wat een ontbijt, als ik er aan denk loopt het water me wederom in de mond! Voor het eerst in mijn leven heb ik ervaren toen ik een ochtend later thuis wakker werd, dat ik teleurgesteld was. Ook jullie leenfietsen zijn zeer prettig. Mijn indruk een dikke 9,5. Je zult ons vaker gaan zien! Groeten Nicolet Meenderink Frima Red Levens.

Zakelijk gereisd in januari 2012

• 8Silvia Nijhuis01-04-2012

Geweldige bed en breakfast met fantastisch ontbijt

Eigenaren zijn erg gastvrij en zeer behulpzaam en je hebt meteen bij aankomst al een thuisgevoel. Heerlijk ontspannen verblijf gehad. Vooral de mogelijkheid om in de eetkamer te zitten om bijv een spelletje te doen of te lezen vonden wij erg plezierig, evenals de mogelijkheid om daar wat te kunnen drinken. Het ontbijt was echt geweldig met heel erg veel erg lekkere dingen.

Gereisd met partner in maart 2012

• 9Gert V19-11-2011

Fantastische B&B, uniek en top kwaliteit!

Deze maand genoten van een relaxed weekend in een prachtige natuurrijke omgeving op loopafstand van de duinen en kust. De accomodatie is werkelijk top, je hebt de faciliteiten van een luxe klein hotel, de kamers zijn allen nieuw en ruim opgezet voorzien van alle gemakken en super schoon! Via de hal kom je snel in de woonkeuken, welke ruimte biedt voor een gezellig samenzijn aan de lange tafel bij de open haard of nodigt uit voor rust met een goed boek uit de volle boekenkast. 's Ochtends werden we verrast met een heerlijk uitgebreid (uitgebreider kan bijna niet) ontbijt, alleen hiervoor zouden we al snel terug willen komen, complimenten! Het is geschikt voor reizigers alleen, stellen maar ook een vrienden of familie weekend. Het extra huis achterin de tuin, biedt groepen een unieke locatie. De gastheer en gastvrouw waren ontzettend gastvrij en staan graag voor u klaar. De accomodatiecis zo ingericht dat u volop privacy hebt. Voor alle gasten na ons, geniet van een fantastisch verblijf!

Gereisd met partner in november 2011

1 tip over Bed and Breakfast Peperhuis Egmond

• Gert V, 19-11-2011

Maak een wandeling door het duingebied, bos en strand, vraag naar de mooie routes, de gastheer/vrouw geven graag en goed advies.

Voor groepen is verblijf in het extra huis in de achtertuin ideaal.

Volop restaurants in de buurt.

Ideaal voor fietsen en mountainbike, mountainbike parcours Schoorl/Bergen is vlakbij, zie ook www.mtb-Schoorl.nl met als afsluiter huisgemaakte appeltaart of salade bij Bergen Binnen, www.bergenbinnen.nl

0 vragen over Bed and Breakfast Peperhuis Egmond

Bed and Breakfast Peperhuis Egmond info