Bed and Breakfast Peperhuis Egmond

16 reviews over Bed and Breakfast Peperhuis Egmond in het Nederlands

Super

Rene en Christine
22-4-2018

Alles was top super het kan niet beter. Super kamer met alles aanwezig. Ontbijt zo uitgebreid. Super gasheer en dame. Gratis parkeren en super fietsen te huur.

Het kan niet beter een super Bed and Breakfast.

Marga en Peter Meijer
27-11-2017

De kamers zijn heel erg mooi.

Het ontbijt is super heel veel keus.

Een echte aanrader.

Fantastisch fijn verblijf.

Henk van Dijk
18-9-2016

Geweldig fijne mensen Erik en Marion, heel gastvrij. Weer een mooie kamer, met 's morgens een geweldig ontbijt. We komen hier zeker weer terug.

Top

Karin
4-6-2016

Helemaal goed heerlijk ontbijt gastvrije ontvangst lekker bed

fantastisch echt een aanrader!

Fam Hendriksen
10-4-2016

Het is geweldig,echt een aanrader.

Goede en schone kamers- heerlijke bedden.

Zeer gastvrij en behulpzaam!!!

Er ontbreekt je aan niets,echt de puntjes op de i geweldig!!!

Superrrrrrr ontbijt, ga zo door Erik en Marion!!!

Heel fijn verblijf gehad in het Peperhuisje

Henk Froukje van Dijk
16-8-2015

Een prima kamer, fijne bedden, koffie en thee op de kamer en s' morgens een uitgebreid ontbijt. Gastvrije eigenaars Erik en Marion. We hebben het erg naar ons zin gehad.

Genoten. Hier ontbreekt het aan niets.

Josien
3-8-2015

Als je ooit zelf een B&B wilt beginnen. Dit is het beste adres om te zien hoe het hoort. Gastvrijheid. Heerlijk ontbijt. Ruime kamer met een droom van een bed. Niks kunnen ontdekken om over te zeuren. Aanrader voor fietsers en wandelaars of gewoon als je een weekendje luxe en verwennerij wil.

Fantastische plek

A.j.f. Bats
22-8-2014

Mooie ruime kamer , prima bed

Nette en schone kamer en lekker ruim

Goed ontbijt met lekkere broodjes , fruit, hard gekookte eieren, diverse smaken yoghurt e.d

Eric en Marion zijn erg vriendelijk.

Goed vertrekpunt voor fietstochten in de omgeving

H van Dijk
24-6-2014

Een vriendelijke ontvangst door de eigenaren en een prettig verblijf.

s' Morgens een uitgebreid ontbijt en een uitstekende slaap en badkamer.

Wij komen hier zeker weer terug.

Heerlijke mini-vakantie gehad, een aanrader

Rianne Middelkoop
26-5-2014

Hier afgelopen weekeinde 1 nacht mogen verblijven en ondank dat het eigenlijk veel te kort was, hadden we het gevoel van een echte mini vakatie te genieten. Voorafgaand al prettig contact per e-mail om te boeken. Hartelijk ontvangst met een wijntje in de zon. Mooie kamers, doen niet onder voor een hotel en een zeer compleet verwen ontbijt in de ochtend. De eigenaren zijn zeer gastvrij en zeer vriendelijk. Voor kinderen is de bestemming niet erg ingericht, maar wellicht zijn er mogelijkheden. Op loopafstand een goed restaurant: Chantal waar we lekker gegeten hebben. Deze accommodatie is goed te combineren met een dagje winkelen in Alkmaar en een welness dagje in Midden Beemster. Kortom: aan aanrader! Hartelijk dank voor de goede zorg!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Peperhuis Egmond in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Peperhuis Egmond zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.