Vakantiehuis Onder den Bergh

Gereisd Met partner in maart 2017

super top

josé
23-6-2009

prachtige woning, goede locatie, rustig gelegen, tuin met schommel uitzicht op vuurtoren, 150mtr. van zee, dicht bij hoofdstraat, boven 2de toilet, badkamer met bad, echt vacantie

Gereisd Met partner in juni 2009

prima woning, in hart van het dorp

Peter Joosten
12-3-2009

Onder de Bergh is een schone en verzorgde woning in hartje Egmond aan Zee. Functioneel ingericht, goede bedden. Gastvrije ontvangst door de eigenaar, die graag wil weten wie er van zijn mooie vakantie-huisje komt genieten. Op nog geen twee minuten lopen de gezellige winkelstraat met even verder de boulevard en het strand. Kortom; zeer de moeite waard!! Voor ons was het de uitvalsbasis voor de Strandrace op zaterdag en de Egmond halve marathon op zondag. Wat een genot, zo vanuit het huisje richting startvak en vlak na de finish weer snel "thuis" en onder de douche. Gaan we weer doen!!

Gereisd Met vrienden in januari 2009

Vakantiehuis info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Onder den Bergh in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Onder den Bergh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.