Vakantiehuis Helmgras I

Met jonge kinderen

Fantastisch!

Fam. M. Gerritsen
2-2-2018

Fantastische ligging vrijwel direct aan zee. Huisje is schoon, modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Gastheer is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Superlokatie in een leuke omgeving!!

Helen van Grondelle
28-8-2010

Het vakantiehuisje is vrij nieuw, dus het was nog niet helemaal "af", maar van alle luxe voorzien, heerlijke bedden en heel belangrijk: op 5 minuten loopafstand van het strand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Helmgras I in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Helmgras I zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.