Vakantiehuis Helmgras I

3 reviews over Vakantiehuis Helmgras I in het Nederlands

Fantastisch!

Fam. M. Gerritsen
2-2-2018

Fantastische ligging vrijwel direct aan zee. Huisje is schoon, modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Gastheer is zeer vriendelijk en behulpzaam.

schmutziges Ferienhaus in Top Lage

Marcus
29-6-2013

Das Fereinhaus liegt in sehr guter und ruhiger Lage. Leider hat man direkt beim Betreten des Hauses gemerkt, dass hier scheinbar keine Reinigung stattgefundne hat (Zigarettenstummel auf dem Boden !). Umso ärgerlicher ist es, dass man 50€ für Endreinigung zahlen muss und wir fragen uns Wofür :-( ??????

Die Einrichtung ist bis auf die sehr gute Küche leider sehr abgwohnt. Das Sofa hat ein großes Loch im Bezug und die kleine Nachtkonsole zerfällt in Einzelteile. Die Küche ist wie bereits erwähnt in einem top Zustand und der Rest ist einigermaßen OK.

Der Vermieter, welcher direkt nebenan wohnt ist zurückhaltend und nett !

Superlokatie in een leuke omgeving!!

Helen van Grondelle
28-8-2010

Het vakantiehuisje is vrij nieuw, dus het was nog niet helemaal "af", maar van alle luxe voorzien, heerlijke bedden en heel belangrijk: op 5 minuten loopafstand van het strand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Helmgras I in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Helmgras I zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Helmgras I scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.