Hotel Fletcher Badhotel Egmond aan Zee

Kleine hotelsWeer vandaag2°-1°
Hotel Fletcher Badhotel Egmond aan Zee
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Badhotel Egmond aan Zee voor je op een rij gezet:

Laatste review

Zeer klein, goed bed maar verwacht niets

Loet van Wegen,
13-12-2018

Het bed was goed maar daar is dan ook alles mee gezegd. Kamer is zo klein dat je je koffers voor de deur moet leggen, wat gevaarlijk is. Badkamer is zeer klein met wc fontijntje als wastafel en er zit geen verwarming in. Verder erg gehorig en uitzicht heb je ook niet. Dit mag geen hotel heten. We hadden meer het gevoel in een slaapkamer en badkamer van een stacaravan te verblijven. Geboekt via veiling dus voor E 35,00 maar meer mag dit ook echt niet kosten.

Kenmerken

13-12-2018

Prima hotel

Rimke,
20-11-2018

Ja, het is een gedateerd hotel maar het heeft wel wat. De mensen zijn erg vriendelijk en het was gezellig ingericht met kerst. Prachtig uitzicht op de duinen en de vuurtoren. Ontbijt helemaal goed.

niet meer, betaal liever wat meer....

Johnny Abbring,
13-11-2018

Oud vervallen hotel ,oud vervallen appartementen, oud vervallen balkons veel betalen je krijgt weinig .

Voordeeluitjes.nl

Ligging hotel uitstekend, maar het is wel erg gedateerd en muf. Zelfs de handdoeken roken niet fris. Kamer was heel erg klein. Wastafel op de badkamer hoort eigenlijk op een wc thuis. Buitenkant van het hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken. Het personeel is wel erg vriendelijk!

Geweldig,top!

Mjosje,
5-7-2018

Wij waren er met een kleine groep senioren ( seniorvakantieplan ) en hebben het geweldig naar onze zin gehad. Alles was in de puntjes verzorgd en het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Dit werd zeer gewaardeerd. Léon is een goede manager van dit hotel.

Super leuk

Jan Bartels,
19-5-2018

Samen met Fien en hond Gina een super leuke en gezellige 4 dagen gehad.

Voor herhaling vatbaar.

>zeer gedateerde kamers,

>badkamer veel te klein,

>achterstallig onderhoud

>kamer erg basic

>uitzicht op verwaarloosde balkons en daken

>drie dagen met zelfde papieren bekertje in de badkamer

>veel smalle en steile onveilige trappen om in de kamer te komen

fantastisch

R.H.,
13-2-2018

heerlijk hotel en prima ligging

Oke voor een nachtje.

Kitty meinders,
30-1-2018

De locatie is top tegenover het strand. Het hotel zelf is oud van buiten en van binnen. Er is geen lift maar een wirwar van steile trappetjes. De bedden waren goed. De ruimte in de slaapkamer ook. De badruimte was erg klein en oud. Wastafel, wc en inloopdouche (1m2). Een fohn is te leen bij de receptie die ook gelijk bar is en ligt in de eetkamer.

Voor wie hier slechts 1 of 2 nachten overnacht is het prima maar ik zou hier beslist geen vakantie aanbevelen.

Het aantal sterren komt waarschijnlijk door de locatie.

Leuk een hotel vlak bij de zee!

Monica Dekker,
28-1-2018

Een wat ouder hotel maar gezellig. Ook een heerlijk diner daar gehad.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Badhotel Egmond aan Zee in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Badhotel Egmond aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.