Hotel Fletcher Badhotel Egmond aan Zee

Kleine hotelsWeer vandaag18°8°
Hotel Fletcher Badhotel Egmond aan Zee
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Badhotel Egmond aan Zee voor je op een rij gezet:

605 reviews over Hotel Fletcher Badhotel Egmond aan Zee in het Nederlands

Geweldig,top!

Mjosje
5-7-2018

Wij waren er met een kleine groep senioren ( seniorvakantieplan ) en hebben het geweldig naar onze zin gehad. Alles was in de puntjes verzorgd en het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Dit werd zeer gewaardeerd. Léon is een goede manager van dit hotel.

Super leuk

Jan Bartels
19-5-2018

Samen met Fien en hond Gina een super leuke en gezellige 4 dagen gehad.

Voor herhaling vatbaar.

>zeer gedateerde kamers,

>badkamer veel te klein,

>achterstallig onderhoud

>kamer erg basic

>uitzicht op verwaarloosde balkons en daken

>drie dagen met zelfde papieren bekertje in de badkamer

>veel smalle en steile onveilige trappen om in de kamer te komen

fantastisch

R.H.
13-2-2018

heerlijk hotel en prima ligging

Oke voor een nachtje.

Kitty meinders
30-1-2018

De locatie is top tegenover het strand. Het hotel zelf is oud van buiten en van binnen. Er is geen lift maar een wirwar van steile trappetjes. De bedden waren goed. De ruimte in de slaapkamer ook. De badruimte was erg klein en oud. Wastafel, wc en inloopdouche (1m2). Een fohn is te leen bij de receptie die ook gelijk bar is en ligt in de eetkamer.

Voor wie hier slechts 1 of 2 nachten overnacht is het prima maar ik zou hier beslist geen vakantie aanbevelen.

Het aantal sterren komt waarschijnlijk door de locatie.

Leuk een hotel vlak bij de zee!

Monica Dekker
28-1-2018

Een wat ouder hotel maar gezellig. Ook een heerlijk diner daar gehad.

Plezierig

An
10-1-2018

Ontvangst en diner. Kamer gedateerd. Geen koffie/thee faciliteiten.

Oud en vervallen maar wel netjes en schoon

Mary Steijvers
10-12-2017

Een oud hotel dat nodig moet worden opgeknapt; er is geen lift, maar er zijn wel heel veel trappen dus voor mensen die slecht ter been zijn geen aanrader. Zelfs in de kamer was een trapje (drie treden) om in de badkamer te komen. Het was wel netjes en schoon. Restaurant was zeer gezellig ingericht in deze kerstperiode. Personeel ook vriendelijk. Wij vonden het ontbijt prima, alles lekker vers en meer dan voldoende keuze. De ligging is echt perfect, direct achter de duinen en dus heel dicht bij het strand. Ook in deze tijd waren er nog diverse strandtenten open en heel gezellig ingericht in de kerstsfeer.

Gemoedelijk hotelletje aan zee

Rutten
30-9-2017

De ligging is super, je steekt de weg over en je bent op het strand. Het hotel is iets verouderd maar het heeft zijn charme. Voor 1 of 2 nachten is dit een prima verblijf.Het personeel is vriendelijk, de kamers zijn wel iets gehorig maar verder prima!

Sandra dfe Graaf, Medewerker E-Commerce, 1-10-2017

Geachte heer en mevrouw,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review.

heel goed te horen dat de ligging van het hotel en de gastvrijheid van ons team u goed bevallen is.

Wij zullen uw punten meenemen en waar mogelijk spoedig uitvoeren.

We hadden een gezellig weekend!

AA
25-9-2017

Een hotel met veel achterstallig onderhoud!

Zeer kleine

kamers.

Ontbijt middelmatig

Balkon in zeer slechte staat!

Sandra de Graaf, Medewerker E-Commerce, 26-9-2017

Geachte dames,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review.

Wij zullen uw punten intern bespreken e4n waar mogelijk verbeteren.

met gastvrije groet,

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Badhotel Egmond aan Zee in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Badhotel Egmond aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.