Camping de Zonnehoeve

Meer camping info

27 reviews over Camping de Zonnehoeve

• 8Marian14-08-2020

Heerlijk!!

Wij hebben in deze vreemde tijd van Corona een heerlijke vakantie gehad. Fijne camping, fijne mensen, lekker nuchter en zeer behulpzaam. Iedereen gebruikt zijn/haar gezonde verstand. Sanitair schoonhouden doe je met elkaar, in deze tijd beetje extra opletten en wat meer afstand houden. Wij hebben ons geen moment onveilig gevoeld. Heerlijke fietstochten gemaakt, en gaan hier zeker terugkomen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 3Ron05-08-2020

Brandhaard Corona

In de tuin, zonder electriciteit, gekampeerd. Maar na opladen telefoons en fietsaccu, in de keuken van de eigenaresse, moesten we wel voor electriciteit betalen. Ook verbaasd over de bingoavond die totaal niet Coronaproof werd gehouden. Totaal geen maatregelen ontdekt. Een heuse brandhaard.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 5christel05-08-2020

Nooit meer terug, boerencampings genoeg

Zeer zeker niet voor herhaling vatbaar, er staat nergens dat er maar 4 ampere stroom is. Omdat het er savonds best kan afkoelen hadden we n kacheltje aanstaan, n speciaal camping kacheltje. We werden verzocht deze uit te zetten en ze kwam nog controleren ook. Ook werd er meegedeeld dat we de boiler niet mochten gebruiken want tja het was nu eenmaal een boerencamping. Nu hebben wij er hier al veel van gezien maar dit nog nooit meegemaakt. Er zijn nog heel veel mooie boerencampings waar je niet toegesproken wordt als een klein kind!!!! Heb ik het niet over het feit dat het volgestampt stond met in het midden van het veld nog 2 rijen dik.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 5Johan en Angela14-07-2020

Slecht

In principe mooie camping schoonmaken is echter geen prioriteit, vooral bij de heren komt de p.. lucht je tegemoet. De staat van het sanitair is voldoende maar er wordt zeer onvoldoende schoongemaakt. Corona hebben ze nog nooit van gehoord of op zijn minst vinden ze de geadviseerde maatregelen flauwe kul, geen desinfectie middelen, geen zeep bij de toiletten, geen afscheiding tussen de wastafels kortom helemaal geen enkele actie op dit gebied, over 1.5 mtr afstand houden helemaal niet te praten. Douchen is bij de heren een gok, 50 cent betalen voor een klein straaltje waar je nauwelijks nat van wordt of iets meer water waar je redelijk mee kunt douchen maar niet meer dan dat. Al met al hopen we dat we van deze dagen op de camping niet ziek geworden zijn. Het is de zeer hoge prijs van 23.50 voor deze plek niet waart de helft hiervan is meer op zijn plaats. Positief is dat de leiding en de vele vaste gasten vriendelijke mensen zijn.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    6merel mees04-07-2019

geen geschikte camping voor trekkers

erg onvriendelijk omdat ik rond 19 uur kwam werd mij door een camping gast een plaats gewezen in de voortuin dat was namelijk het tent veld tegen de drukke weg aan met veel verkeers- lawaai toen ik zei dat ik hietr noet wilde staan ging de campinggast advies vragen bij de eigenaresse door de hordeur heen werd gezegd dat er nog een plekje op een ander veld was waar ik mocht staan erg onbeleefd om zo je gasten te woord te staan met de hordeur er tussen in ik was zeker de moeite niet waard om de deur voor te open het sanitair was uitstekend niks mis mee

• 9Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juni 2019

• Oude reviews

9Jan Bogaard09-09-2017

Gezellige leuke camping, aardige mensen

Leiding heel behulpzaam, óók personeel staat altijd voor je klaar als je iets zelf niet op kunt lossen.

• 10Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in augustus 2017

• 6Anneke07-08-2017

Nooit meer zeer onvriendelijk behandeld

De eigenaresse vind eten belangrijker dan haar klanten weg wijs te maken De camping word vol gepropt de afstand tot je buren is minimaal.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 3Kasper & Hilde04-08-2017

Onaangenaam

Toen we rond etenstijd aankwamen zei de eigenaresse met zo min mogelijk woorden dat we een plektje mochten zoeken in de tuin. Uiteindelijk heeft een vriendelijke bezoeker ons de weg naar de camping gewezen omdat de eigenaresse te druk was met eten. Omdat we niets meer gehoord hadden gingen we in de avond op zoek om te betalen, we chagerijnig aangekeken en het enige wat we te horen kregen was "20 euro" terwijl ze haar handje ophield. De vorige reviews zijn van lang geleden. ik krijg het idee dat er een wissel in bestuur is geweest. De eigenaresse van de vorige reviews was zeker niet aanwezig tijdens ons verblijf. We zijn de vorige ochtend weggaan met een onaangenaam gevoel. Zeer jammer want het was een functionele locatie.

P.S. douches zijn aangesloten op de wasmachine leiding dit zorgt voor een wissel in koud en warm tijdens het douchen

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Dick en Ria van der Pluijm31-07-2016

Ontspannende sfeer

Spontane en vriendelijke eigenaresse. leuke sfeer. op fietsafstand van strand, Alkmaar Castricum Bergen etc. Wij zijn 4 dagen geweest en ontzettend genoten. komen zeker terug. Voor kinderen niet al te veel,

Dick e Ria

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Janke vd Zwaag27-06-2016

Gemoedelijke Camping

Nog steeds een heerlijke camping, na jaren even terug geweest. Waar nog steeds dezelfde lieve eigenaresse je hartelijk ontvangt. De camping heeft een heel schoon en mooi sanitair Kom nog graag eens terug

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016