Bed & Breakfast De Zandtaart

NederlandNoord-HollandEgmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast De Zandtaart voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 10 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

10FenomenaalScore uit 10 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

10 Reviews over De Zandtaart

• 10De Ruijter en Boomsma24-08-2021

Geweldige Bed and Breakfast

Wat een prachtige Bed and Breakfast. Erg schoon en frisse uitstraling in de kamers. Mooi ingericht. De eigenaren zijn erg enthousiast en hebben de passie om jouw verblijf zo bijzonder te maken. Tussendoor schone handdoeken, bed weer opgemaakt en weer schoongemaakt. Het ruikt lekker fris in huis. Het ontbijt is superluxe. Wat je in een luxehotel ook vaak ziet krijg je hier ook. Je komt niks te kort, eigenlijk is het teveel en wil je het meenemen voor de lunch is geen probleem. Er liggen tasjes op tafel zodat je het kan meenemen. Ze geven ook tips voor dingen te doen in de omgeving. De Zandtaart ligt in de straat van het centrum dus je bent zo in de winkelstraat en het strand. Parkeren bij hun is ook erg prettig. Wij waren hier 3 dagen en hadden geen omkijken meer naar nadat we een kaart in de auto hadden gelegd.Groetjes van familie de Ruijter en Boomsma

• 10Annemarie10-08-2019

Een aanrader !

Fantastisch B&B in Egmond aan Zee. Esther en Koos zorgen met hun gastvrijheid voor een onvergetelijk verblijf. De kamers zijn schoon en sfeervol ingericht, iedere dag een heerlijk ontbijt, puur genieten!

• 10Joyce10-08-2017

Fantastisch!

Dit is voor ons de beste B&B van Egmond aan Zee! Esther en Koos geven je het gevoel, dat je van harte welkom bent. De kamers zijn verschillend, maar allemaal met liefde ingericht. De kamers op de eerste verdieping hebben een gemeenschappelijke badkamer. Kamers 4 en 5 hebben een eigen badkamer. Alles super schoon! Het ontbijt is fantastisch, met een vers geprest sapje, een lekker eitje, verschillende broodsoorten, vers fruit en joghurt, als je wilt. Naar het centrum en het strand is het ca. 5 min. lopen. We gaan er binnenkort weer naar toe en verheugen ons er nu al op.

• 9Rainer Kaeding23-09-2013

nettes, kleines B&B mit Super-Frühstück

Solch ein gutes Frühstück findet man kaum in einem Tophotel. Wir konnten sogar noch Proviant für den Tag mitnehmen. Die Atmosphäre ist sehr familiär und freundlich. Alles ist sehr sauber. Tipps für gute Lokale gab es obendrein. Wir konnten nur noch ein Zimmer mit Dusche/WC auf dem Flur bekommen, weil wir erst am Tag der Anreise gebucht haben. War aber kein Problem, da ständig sauber gemacht wurde. Dort waren wir nicht das letzte Mal.

• 10Peter Meurs09-05-2011

Relaxed

Ontspannen en relaxed, niks moet alles mag! Heerlijk ontbijt, alles vers

• 10truus en jaap26-07-2010

geweldige plek, aardige mensen

we hebben er paar heerlijke dagen gehad. fijne kamer en een heerlijk ontbijt. vlak bij zee

• 10Cora en Camiel05-07-2010

de Zandtaart verdiend een dikke 10!

Door een staking in het luchtverkeer kon ons geplande weekend naar Spanje niet doorgaan. Dit heeft zo moeten zijn, als alternatief hebben we een onvergeetlijk weekend gehad bij Esther en Koos in Egmond aan zee. Een warm onthaal met vers gebakken muffins, schone sfeervolle kamers, heerlijk vers uitgebreid ontbijt, perfecte ligging en zeer warme mensen. Esther en Koos zijn geweldig, mensen die je niet meer vergeet!

Cora en Camiel uit Helmond

• 10Marijke en Jessica van Maanen07-06-2010

geweldig!

afgelopen week aantal dagen bij Koos en Esther in de Zandtaart te gast geweest. Geweldig, wij hadden kamer 4 en deze staat apart achter in de tuin met daarbij buiten een eigen zitje. Kamer was erg gezellig en comfortabel ingericht. Iedere ochtend een heerlijk ontbijt met heerlijke broodjes, vers fruit, eitje, yoghurt etc etc. Ze hebben zeer zeker oog voor detail en veel aandacht voor hun gasten. Mijn moeder en ik komen hier zeker terug.

• 10Helena18-04-2010

Gastvrij, schoon, voor de herhaling vatbaar

De Zandtaart, een B&B waar je je thuis voelt. Schone kamers met zitje. Overheerlijk uitgebreid ontbijt met als topper een verse fruitsalade. Wij komen graag weer terug!

• 10Joyce de Frens25-10-2009

Heel gezellig!

We zijn hier toevallig gelandt en zijn zo hartelijk ontvangen, dat we er intussen al 3 keer zijn geweest. Esther en Koos geven je het gevoel, dat je van harte welkom bent. De kamers zijn verschillend, maar allemaal met liefde ingericht. De kamers op de eerste verdieping hebben een gemeenschappelijke badkamer. Kamers 4 en 5 hebben een eigen badkamer. Wil je met hond komen, ook geen probleem! Het ontbijt is fantastisch, met vers fruit en joghurt, als je wilt. In de prijs inbegrepen is een parkeerkaart, zodat je zonder problemen voor de deur kunt parkeren. Naar het centrum en het strand is het ca. 5 min. lopen. We gaan er binnenkort weer naar toe en verheugen ons er nu al op.

Bed & Breakfast De Zandtaart info

Building information