Hotel De Dennen

8.7FantastischScore uit 23 reviews

Tonen op kaart

23 Reviews over De Dennen

• 10Mellany28-04-2019

Was een leuk en fijn verblijf!!

Fijne ontvangst bij binnenkomst, nette kamers.

• 9robert voogtsgeerd25-08-2017

zeer goed

het is een rustig hotel lekker gelegen in een rustige buurt , we hadden een nette kamer er werd eke dag schoon gemaakt, ontbijt was super ,auto konden we kwijt in de parkeergarage onder het hotel niets negatief om aan te merken gaan zeker nog een keer weer

• 9Robert11-05-2016

uitstekend hotel

prima bedden, uiterst vriendelijke eigenaresse, prima ontbijt

• 10henksuper01-05-2016

goed en niet te duur! een aanrader.

prima kamer, eenvoudig maar alles is aanwezig voor een paar nachten echt goed! echt geweldig was de ligging en het ontbeit. Een eigen parkeer garage van het hotel voor 5euro per nacht. anders moet je overal parkeergeld betalen in Egmond aan zee. we hebben het goed gehad.!

• 9Fam Schoofs02-08-2014

prima ligging /fantastisch ontbijt

Prima hotel mooie rustige ligging toch in centrum omgeving goed om te fietsen dmv knooppunten. Alleen ontbijt ,,,genoeg gelegenheden in Egmond aan zee parkeren goed geregeld ,,,vriendelijke gastvrouw Toppie hotel,,,, drie dagen gefietst en we hebben de omgeving per fiets wel gezien,, afwisselend duinen,,heide bossen, dijken landerijen toeristische dorpjes,

• 9Aletta03-10-2013

Blij met onze keuze

Wij hebben 2 nachten hier verbleven toen mijn ouders ook in Egmond vakantie hadden, als een verrassing voor hun trouwdag. De kamer (3 personen) was prima in orde, schoon en gezellig. Het derde bed stond achter een gordijn en daardoor had onze 6-jarige dochter een "eigen" plekje, een hele mooie oplossing. De badkamer was keurig en voorzien van alles. Ontbijt was heerlijk en gevarieerd. De parkeergelegenheid onder het hotel is een groot pluspunt. De eigenaars deden echt hun best om het iedereen naar de zin te maken en dat ging ze prima af. Een hotel om naar terug te komen dus.

• 10monibro11-08-2012

Gezellig familiehotel

Erg gezellig hotel met fijne eigenaars, ligt op een goede plek niet ver van het strand en boulevard. Mede dankzij het weer hebben we fijne dagen gehad. Kussens op het bed waren erg dun, binnen notime hadden we er een paar extra bij. Ontbijt was goed, geen croissants dat was jammer. Als we weer in Egmond zouden komen gaan we zeker weer naar Hotel de Dennen.

• 9Marian13-08-2011

Geweldige hotel

Prima Hotel, Goed ontbijtbuffet mooie kamers. EEn paar minuten lopen en je bent aan de zee en bij de winkels. Fijn dat je onder het hotel kon parkeren en je fiets kon stallen. We hebben het prima naar ons zin gehad en komen beslist een keer terug. Groetjes: Fam Ten Have uit Raalte.

• 9Marion01-07-2011

Prima Hotel!

Gastvrij hotel, gezellige uitstraling en heerlijk ontbijtbuffet. Prima kamers, schoon en helder. Ook fijn dat er een parkeergarage aanwezig is en voor een leuk prijsje zijn er fietsen te huur! Een aanrader en wij zijn zeker van plan terug te komen.

• 10Folz08-08-2010

sehr Ruhiges Hotel Entspannung pur

Also ein Top Hotel .Ein sehr ruhiges und sauberes hotel.Sehr netter service.meiner 12 jährigen tochter hat es auch sehr gut gefallen..nicht weit bis zum Strand und in die stadt.

Hotel De Dennen info

Facilities