Hotel De Boei

Hotel De Boei
7,7

76 reviews over Hotel De Boei in het Nederlands

Voor een weekend een prima lokatie

Yvonne
28-2-2018

Prima lokatie, de schoonmaak was niet helemaal goed.

Heerlijk weekend in december

Jacqueline
27-1-2018

In december is het heerlijk rustig in Egmond aan Zee. Weinig gasten in het hotel. Sfeervol ontbijt in een warme ruimte terwijl het buiten lekker stormt. Uitzicht op de toegang naar het strand.

Vanuit Egmond naar Alkmaar geweest, een leuke stad om te winkelen.

Kamer was klein maar voor een weekend bezoek voor ons genoeg.

De badkamer was wel heel krap.

De snurkende buurman was goed te horen.

Prima parkeergelegenheid.

mooie kamers schoon netjes goed uitzicht op zee, vriendelijk personeel en goede vriendelijk ontvangst. super gewoon.

Super plek!!

Yvonne
14-6-2017

Super hotel, heel gastvrij! Nette en schone kamers, WiFi was perfect( dit zie je ook wel eens anders) heerlijk ontbijt in het mooie restaurant onder het hotel! Vanaf het hotel zie je gelijk de zee, nog geen 10 meter lopen! Je loopt de hoek om en je bent gelijk in het centrum vol met gezellig restaurantjes en winkeltjes. De bus halte is ook op nog geen 10 meter vanaf het hotel vanaf hier kun je makkelijk een dagje naar Alkmaar!

Wij gaan zeker nog een keer terug!!!

een aanrader om heerlijk uit te waaien

lies
29-12-2016

locatie super, personeel vriendelijk, kamers klein en sober en zeker wat gehorig Maar keurig en schoon en de badkamer met prima douche en sanitair. en dat alles voor een nette prijs. wij raden dit hotel zeker aan.

klein minpuntje : geen mooi TV beeld

Gezellig strandhotel.

Traveller
29-7-2016

Hotel ligt op een mooie locatie, zeer vriendelijk personeel, lift aanwezig en parkeren voor €5.-- per dag! Goed ontbijt in gezellige serre.

Kamers klein, gehorig en sober.

Was erg gezellig

C.ter Burg
27-6-2016

Hotel ligt op een mooie plek tegen over de zee en in de hoofdstraat. Je loopt zo vanaf het Hotel de strand op gang op. Kamer wat klein. Het is er wel erg gehorig, Maar dat neem je op de koop toe ,omdat het zo op een mooie plek staat. Heel goed ontbijt en zeer vriendelijke mensen. Als je aan de voor kant zit kun je de zee zien . De zijkant kijkt uit op de winkelstraat en het terras ook. Egmond is zo wie zo een hele fijne en leuke plek om te zijn zomers altijd gezellig , met op woensdag avonds de braderie. En in het hoogseizoen op zondagavond muziek op het pompplein.

Prima kleinschalig hotel

evelien
25-6-2016

Schoon, goede bedden, alle nodige zaken aanwezig. Wel gehorig!

Gebruikmakend van het ernaast gelegen gezellige restaurant Westenwind dat binnendoor bereikbaar is. Prima ontbijtbuffet! Vriendelijke bediening.

Gemoedelijk maar goed.

Dennis
14-5-2016

Wij hadden een kamer aan de voorkant, aangezien wij deze te klein vonden voor twee volwassenen en een baby, heeft de behulpzame receptioniste (meisje met kort donker haar) ons een geweldige, grote kamer aan de achterkant gegeven. De dame van de schoonmaak is ook erg vriendelijk en behulpzaam. 's avonds is de receptie gesloten maar als er iets is, zijn ze er met 5 min! (hoorn bij receptie opnemen). De ligging is ook ideaal. Ontbijt vonden wij wel iets minder. Ook de prijs voor de eerste kamer die wij eigenlijk kregen was wel een beetje hoog. Wij komen nog een keer terug.

Gehorig

Maya
20-4-2016

Prachtige ligging dicht bij zee

De kamers zijn klein en erg gehorig. Wij hebben bijna niet geslapen omdat boven ons een groep van 6 personen verbleef die nogal luidruchtig waren.

Bovendien is er ´s avonds niemand aanwezig bij de receptie zodat je dat ook niet kunt melden.Natuurlijk had niemand geklaagd toen we de volgende morgen bij het ontbijt er melding van maakten. heel vreemd!!!

Hotel De Boei 7.74 10 76 .