Appartement Boulevardzicht I

Appartement Boulevardzicht I
6,1

2 reviews over Appartement Boulevardzicht I in het Nederlands

Met jonge kinderen

Een schoon en gezellig appartement.

Top locatie slechts 50 meter vanaf het strand en alles is dichtbij supermarkt, winkels, restaurants.

Alles was aanwezig, ook voor onze kleindochter. Geweldig Appartement.

Geweldig appartement!

Ann
6-6-2009

Het voordeel,midden in het centrum, is ook meteen een nadeel wat betreft het nachtelijk lawaai. Terras wordt gedeeld met ander appartement, wel ieder een zitje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Boulevardzicht I in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Boulevardzicht I zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.