Appartement BoulevardSuites

9.3Fenomenaal

Nederland, Noord-Holland, Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen

Op vakantie geweest naar BoulevardSuites?

9.3Fenomenaal

• 9.5Inrichting
  • 9.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

4 reviews over Appartement BoulevardSuites

• 9Seline29-04-2017

Werkelijk prachtig.

Een prachtig nieuw appartement met uitzicht op de Boulevard en kust van Egmond aan Zee. Van alle gemakken(bad, afwasmachine, wasmachine en droger)voorzien en schitterend afgewerkt. Egmond is ook een heerlijk dorp, alle jaargetijden heeft zijn charme in dit vissersdorp, van een verblijf in dit appartement zul je geen spijt krijgen. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 10Dorine18-04-2016

Wat wil je nog meer

Ruim appartement met alles erin wat je maar nodig zou kunnen hebben, zowel qua apparatuur als keukengerei, servies en dergelijke. Eigen parkeerplek inbegrepen net als, in het seizoen, een eigen strandcabine. Heel ruime kamer / keuken, luxe badkamer en fijne bedden. Balkon voor en dakterras achter en dan ook nog uitzicht op zee dus wat wil je nog meer. Heel attente ontvangst en afscheid. Wij komen vast nog eens terug!

Gereisd in april 2016

• 9Joyce17-07-2015

Echte aanrader

We hebben een week met 4 personen (3 volwassenen en 1 kind) een appartement bij Boulevardsuites gehuurd. Het is een modern en zeer mooi ingericht appartement die van alle luxe en gemakken is voorzien. Daarnaast geniet je van een fantastisch uitzicht op zee vanuit je woonkamer. Aan de achterzijde van het appartement hadden we een groot balkon met 's morgens zon. We hebben er heerlijk 's morgens met z'n allen ontbeten. Het appartement heeft een eigen parkeerplaats onder het complex, berging en strandhuisje. Het is ook erg gebruiksvriendelijk voor kinderen. Er staat een leuk stapelbed in en een krijtbord in de huiskamer om op te tekenen. Het is ook een grote luxe dat je je kleding kunt wassen en drogen. Je krijgt echt waar voor je geld en bevelen iedereen dit appartement aan. Gaan er zeker nog eens naar terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Ria & Jan Geurts30-06-2015

Het was een prachtige locatie

Direct zeezicht, pal aan een ingang naar het strand, met de unieke beschikbaarheid over een eigen strandhuisje, in de onmiddellijke nabijheid van alle mogelijke horeca- en winkelvoorzieningen, bijzonder stijlvol ingericht appartement met alle denkbare voorzieningen (volledig ingerichte keuken, prachtige badkamer met wasmachine en droger!!). Alleen kinderen met respect voor een kwalitatief en stylistisch hoogstaande inrichting zullen zich hier op hun gemak voelen. Wij hebben een geweldig weekend gehad in dat prachtige appartement. En we gaan in September terug. Echt Super. Ria & Jan

Team BoulevardSuites Lisette & Natalie, Beheerder, 30-06-2015

Bedankt voor de enthousiaste reactie. Wij vinden het fijn om te lezen dat u zo ontzettend heeft genoten. Wij hopen u in September weer te mogen begroeten!

Gereisd met partner in juni 2015

Appartement BoulevardSuites info