Appartement Boulevard en Strand

Appartement
9,6

3 reviews over Appartement Boulevard en Strand in het Nederlands

Prachtig appartement met tuintje aan de boulevard.

N.Janssen
24-9-2016

Zeer schoon appartement en vriendelijke verhuurster.

Wat wil je nog meer?

Nancy
5-6-2015

Appartement Boulevard en strand is ideaal! Alles op loopafstand: het strand en de duinen, de restaurants en terrasjes. Appartement is zeer schoon, een heerlijk gezellig tuintje en zeer vriendelijke verhuurster.

Groetjes,

M. Pelzer & N.Janssen

Een echte aanrader!!

Nancy
13-9-2014

Heerlijke woning met zonnig tuintje, perfecte ligging tegenover zee in het mooie centrum, super schoon, zeer vriendelijke verhuurders en héél lief voor ons hondje! Prima matrassen en verduisterende gordijnen. We hebben echt zalig geslapen aan de achterkant waar je de schuifpui kan open zetten. Zeer geschikt voor mensen die van rust houden..!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Boulevard en Strand in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Boulevard en Strand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.