Camping SVR Zeevangshoeve

9.1Fenomenaal

Nederland, Noord-Holland, Edam

9.1Fenomenaal

• 9.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor SVR Zeevangshoeve voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Uitstekend sfeervol

Mooie nette camping. Veel fietsroutes

Gereisd met partner in september 2019

• 9Jan Pieter18-08-2019

Voor herhaling vatbaar, prima boerencamping!

Het is een boerencamping. En wat voor 1, alles prima geregeld. Ruime plaatsen, fantastisch sanitair, aardige mensen. Verharde plaat voor de caravan, op zich meer dan prima, maar met bepaalde voortenten is dat wat onhandiger. Wij hebben een opblaasvoortent en na het plaatsen toch een klein gaatje in het dak omdat hij over de betonnen plaat sleept. Het sanitair is voor een camping van de hoogste kwaliteit, ruimte, schoon, super netjes en modern. Geen muntjes, geen vaste warmwater instelling. Nee, net als thuis. Complimenten! Een soort van kantine met beschikking over war spelletjes en grote tafels. Voor de natte dagen een prima verblijf om even droog te eten of een spelletje te doen. Als ik dan iets zou moeten zeggen, ik had wat meer landproducten verwacht, een vers eitje uit eigen ren, eigen kaas, of iets anders lokaal uit de streek. Maar het mag de pret niet drukken, we hebben het naar ons zin gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Annet04-08-2019

Ideale camping voor de vakantiefietser.

Fietsvakantie 2 volwassenen. Vriendelijke campinghouders. Het sanitair was uitstekend. Voor de vakantiefietser zijn wat ons betreft de volgende zaken op deze camping extra positief: goed grasveld (speciaal trekkersveld), koelkast, magnetron, waterkoker, picknicktafels, grote en nette slecht-weer-voorziening.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Mary10-06-2019

Fijne camping, ruime plaatsen, mooi sanitair!

Dit is een prima camping met ruime plaatsen. Handige betonplaat om je tent overheen te zetten, geen grondzeil nodig. Het sanitair is prachtig en zeer schoon! De eigenaren zijn aardige, toegankelijke mensen. De koeien worden elke dag binnengehaald over de weg, leuk om te zien. In de omgeving van Edam kun je heerlijk fietsen. Kortom: een echte aanrader!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Kees Haspels30-05-2019

Dik voor elkaar, een aanrader!

Met camper op deze camping. Camping is mooi gelegen vlakbij Edam. Aan de andere kant van de dijk de Gouwzee. In de omgeving van alles te doen, lopend en op de fiets. Plaatsen zijn ruim en goed verzorgd. Voor de camper een verharde ondergrond.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 9D. De Graaf04-05-2019

Fantastisch, brandschoon sanitair.

1 week eind april geweest met caravan. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Amsterdam, Alkmaar, Volendam enz.

Gereisd met partner in april 2019

• 8Dieni06-04-2019

Zeer Leuk

In de avond zeer gezellig met zen alle

• 6Staat v/h sanitair

Ineke, eigenaar, 25-04-2019

Hartelijk dank voor de review. Het verbaasd ons dat u "de staat" van ons zo goed als nieuwe en luxe sanitair beoordeeld met een 6. Ook in de avond "gezellig met zen alle" herkennen wij niet. Kan het wellicht zijn dat u een andere camping in de buurt heeft bezocht? Zo niet, dan stellen wij een toelichting over met name het sanitair toch wel heel erg op prijs.

Gereisd met partner in juni 2018

• 2018
    9Marleen Dreesens23-10-2018

Fantastische camping

We hebben een heerlijke week doorgebracht op deze intieme, gemoedelijke camping. Prachtige, ruime plaats met uitzicht op een Hollandse slootje met knotwilgen. Op de plekken liggen betonplaten. Super handig. Je hebt geen grondzeil nodig voor de caravan. Alles blijft droog bij regen. Maar wij hebben de hele week zon gehad. Heerlijk. De eigenaren doen hun uiterste best het de gasten naar de zin te maken. De omgeving is erg mooi. Als je gaat fietsen, zie je het ene Hollandse plaatje na het andere. Edam, Volendam en Marken liggen op fietsafstand. Amsterdam is per bus snel te bereiken. Oh ja, het sanitair is prachtig en het ruikt er heerlijk (om de geur uit de koeienstal te verbloemen).

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Misja Tvrda12-08-2018

heel fijn camping met kids tot 11 jaar!

Zeer vriendelijke eigenaren, altijd op het erf dus voor vragen en hulp kun je zo terecht. Ze hebben veel dieren welke je kunt aaien een grote spectacel voor de kids als de koeien in de avond naar huis gaan. Het water om te zwemmen is echt oversteken, de trap op en je bent er! In de buurt zijn er genoeg mooie stadjes om te bezoeken. In de zomer wilde ik maar weekendje komen en het kon hier!!!! Geweldig!!!!! Sociale controle zeer hoog - vriendelijke campinggasten. Er is een nieuwe sanitaire voorziening. Daarnaast is er een hut om in te schuilen voor het regen of in de avond om een boek te lezen of een spelletje te spelen (en ze hebben tafelvoetbal - vonden mijn jongens heel leuk). Een minpuntje je moet wel tegen “de koeien parfum” kunnen - wij vonden het helemaal niet erg.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Henry en Ingrid.01-08-2018

Geweldig.

Mooie camping met vriendelijke eigenaren. Prachtig sanitair. Heerlijk aan het Ijsselmeer.

Gereisd met partner in augustus 2018

5 tips over Camping SVR Zeevangshoeve

• Shirley, 09-05-2014

Als het weer niet zo mooi is neem dan de bus naar Amsterdam vanaf Edam! Binnen 25 minuten zit je in Amsterdam, en de auto kan je neerzetten in Edam! Scheelt een hoop geld met de auto te parkeren!

• Hendriks, 06-05-2014
    • Wandeling door Edam.
    • Fietstocht Edam, Volendam, Monnickendam, Marken en met de boot weer terug naar Volendam.
    • Amsterdam bezoeken.

• T en M, 11-05-2013

Oversteek met de boot van Volendam naar Marken (fiets meenemen) en dan via de vaste verbinding terug naar Volendam fietsen. Erg mooie omgeving om te fietsen!

2 vragen over Camping SVR Zeevangshoeve

• Bart, 09-04-2016

campers

Is de camping toegankelijk voor campers?

• Rudy, 30-05-2015

camping

mag de auto bij de caravan staan en zijn het afgebakende plaatsen

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig