Camping SVR Zeevangshoeve

104 reviews over Camping SVR Zeevangshoeve in het Nederlands

Fantastische camping

Marleen Dreesens,
23-10-2018

We hebben een heerlijke week doorgebracht op deze intieme, gemoedelijke camping. Prachtige, ruime plaats met uitzicht op een Hollandse slootje met knotwilgen. Op de plekken liggen betonplaten. Super handig. Je hebt geen grondzeil nodig voor de caravan. Alles blijft droog bij regen. Maar wij hebben de hele week zon gehad. Heerlijk. De eigenaren doen hun uiterste best het de gasten naar de zin te maken. De omgeving is erg mooi. Als je gaat fietsen, zie je het ene Hollandse plaatje na het andere. Edam, Volendam en Marken liggen op fietsafstand. Amsterdam is per bus snel te bereiken.

Oh ja, het sanitair is prachtig en het ruikt er heerlijk (om de geur uit de koeienstal te verbloemen).

heel fijn camping met kids tot 11 jaar!

Misja Tvrda,
12-8-2018

Zeer vriendelijke eigenaren, altijd op het erf dus voor vragen en hulp kun je zo terecht. Ze hebben veel dieren welke je kunt aaien een grote spectacel voor de kids als de koeien in de avond naar huis gaan.

Het water om te zwemmen is echt oversteken, de trap op en je bent er!

In de buurt zijn er genoeg mooie stadjes om te bezoeken.

In de zomer wilde ik maar weekendje komen en het kon hier!!!! Geweldig!!!!!

Sociale controle zeer hoog - vriendelijke campinggasten.

Er is een nieuwe sanitaire voorziening.

Daarnaast is er een hut om in te schuilen voor het regen of in de avond om een boek te lezen of een spelletje te spelen (en ze hebben tafelvoetbal - vonden mijn jongens heel leuk).

Een minpuntje je moet wel tegen “de koeien parfum” kunnen - wij vonden het helemaal niet erg.

Geweldig.

Henry en Ingrid.,
1-8-2018

Mooie camping met vriendelijke eigenaren. Prachtig sanitair. Heerlijk aan het Ijsselmeer.

Super!

Jan de Velde,
12-5-2018

We hebben de afgelopen meivakantie 12 dagen op deze camping gestaan. Twee dagen storm en veel regen gehad waardoor het veld erg nat was. We werden direct geholpen om de caravan op een andere plek te zetten. Wat hebben we daarna genoten van het mooie weer en van de omgeving. Ook de camping zelf was super. Mooie plaatsen en een schitterend sanitair.

Ineke en Dirk hartelijk bedankt. We komen zeker nog een keer terug .

Hartelijke groet, Jan en Geke de Velde

Prima Camping . Prima ligging

ellydewit,
2-2-2018

Mooie nette camping, Vriendelijke eigenaren . Mooi en vrolijk sanitair.

Op fietsafstand naar de stad Edam op 1 minuut lopen naar het Markermeer waar je heerlijk kunt zwemmen . Leuke omgeving om te fietsen komen zeker terug .

Topcamping in minicaming segment!

Fam Brouwer,
19-10-2017

Erg leuke camping als je van kamperen bij de boer houdt. Koeien komen elke dag in stoet voorbij. Super-de-luxe sanitair en mooie ruime plekken. Wij waren er in naseizoen op een probeer vakantie met de caravan. Dan zijn er weinig vaste plaatsen, veel campers.

Eigenaren zijn zeer behulpzaam!

Kortom een aanrader

Goede uitvalsmogelijkheid om te fietsen, bezoeken.

Emmy, Jacques,
6-9-2017

Sanitair van hoge kwaliteit. Jammer, dat de stallucht duidelijk aanwezig is, doordat het sanitairblok in de stal gebouwd is.

Voor de rest prima camping, vriendelijke eigenaars.

Ineke, eigenaar, 9-9-2017

Bedankt voor deze mooie review.

Het feit dat het sanitairblok is ondergebracht in de stal is veroorzaakt door falend beleid van de gemeente Edam-Volendam. Dit kan inderdaad soms wat geuroverlast geven.

Inmiddels zijn er drie luchtreinigers geplaatst en zijn de luchtjes vanuit de stal, maar ook niet te vergeten de luchtjes die door mensen worden geproduceerd;-) niet of nauwelijks meer te ruiken.

Fantastich

willie,
4-9-2017

wij vinden alles goed een echte boerderij, erg schoon mooi toiletgebouw, aardige mensen, doen erg goed hun best

Heerlijk

Jacqueline verlaat,
4-9-2017

Wij vonden deze boerencamping heel goed , heel rustig met mooie ruime staan plekken en mooi uitzicht

was een heerlijke rustige vakantie

jm van sluijs,
30-8-2017

we zijn heel tevreden over deze camping

prachtig sanitair

vriendelijke gastvrouw

centraal gelegen vlakbei volendan monnickedam

marken prachtig

wij gaan nog wel eens terug is prima bevallen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping SVR Zeevangshoeve in Edam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping SVR Zeevangshoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.