Géén boekingskosten

Camping SVR Zeevangshoeve

NederlandNoord-HollandEdam

We hebben de beste aanbieders voor Camping SVR Zeevangshoeve voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 128 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

127 Reviews over SVR Zeevangshoeve

• 10Piet en Willy27-06-2022

Prima camping ,en heel schoon en netjes

Wij vonden het een hele prettige camping Het sanitair was super Zo zie je het zelden

• 9Eetgelegenheden
  • 10Lineke Mollema12-06-2022

Fantastische camping: super schoon .

Mooie camping, heerlijk fietsen in omgeving en Edam is mooi.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Ron29-10-2021

Heel fijne camping

Een maand op camping De Zeevangshoeve. En we hebben er elke dag van genoten. De camping heeft mooie, grote plekken, het sanitair is super! En voor kinderen? Kunnen kennismaken met enkele kleine dieren of gaan naar de grote speelweide. En natuurlijk is er het strandje aan het Markermeer, direct over de dijk. Ineke doet haar best om het alle gasten prima naar de zin te maken. Kortom: aanrader!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Fan Weggemans24-08-2021

Alles top

Super genoten ondanks het weer. Gastvrij en vriendelijk. Het toiletgebouw verdient een aparte vermelding: top. Schoon, mooi en heel netjes. De velden zijn ruim met genoeg plaats voor een bijzet tent. Het is veen grond dus water blijft iets langer staan maar niet vervelend. Autovrij dus de kinderen kunnen hun gang gaan met spelen of naar de dieren. De varkens en de konijnen zijn geweldig. Zeker dat we er nog een keer terug komen

• 10Cp Broeders10-08-2021

In een woord geweldig

We zijn hier 4 dagen met onze kleinkinderen Ze zeggen Oma dit is leuker dan zo'n grote camping Ze hebben zelfs vanmorgen de wekker gezet om de boer te gaan helpen met de koeien naar de wei te brengen En op de trekker terug helemaal geweldig Verder prachtige schone toiletten En een vriendelijke boer en eigenaresse Een klein nadeeltje het us maar 6 ampère dat is jammer Bedankt voor de super gastvrijheid en dat de kinderen er echt bij betrokken zijn Komen zeker terug Frits en Christien

• 10Cp Broeders10-08-2021

In een woord geweldig

We staan tot zondag met onze kleinkinderen Die vinden het in een woord geweldig Ze hebben vanmorgen de wekker gezet om met de koeien te helpen Verder heel schoon en mooie toilet gebouwenEn ontzettend vriendelijke beheerder en boer Komen hier zeker terug Bedankt voor de onvergetelijk dagen Een min punt het is maar 6 ampère dat is jammer

• 9Jan10-08-2021

Uitstekend

Keurige kleine camping, gemoedelijke sfeer. Sanitair is prima verzorgd, vrij nieuw en altijd schoon, ook fijn dat je niet hoeft te betalen voor de douches.Leuk voor de 3 kleine 3 jarige onder ons was dat we ook bij de boer binnen mochten kijken naar de koeien tijdens het melken, speeltuintje is wel wat klein maar de trampoline was wel een grote hit voor de Kids.Edam licht lekker dichtbij, prima te fietsen voor een snelle boodschap, ook volendam, monnickendam etc allemaal prima op fiets afstand voor een dagje uit.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Marietje 1316-07-2021

Wat een fijn plekje

We werden ontvangen door de vriendelijke eigenaresse die ons liet kiezen uit 2 mooie ruime plekken op het keurig onderhouden terrein. Die avond kon je lekkere pizza's afhalen die op de camping zelf werden gebakken. Het sanitair is fantastisch en werd goed schoon gehouden. Het centrum van Edam is op fietsafstand. Deze camping is echt een aanrader als je de omgeving wilt bezoeken. Wij fietsten o.a. naar Volendam, Monnickendam en Hoorn.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Isa16-05-2021

Kleine nette camping

Nette camping, mooi sanitair alleen was er iets met de water druk waardoor wij 3 dagen een koude douche hadden, door de vele regen drassige plek moeizaam de camper op de plek te krijgen, en wat ik erg jammer vond broodjes alleen tussen 8 en 9 op te halen, in vakantie tijd leven wij niet op de klok, en camping was wat lastig te bereiken smalle toegangs straat.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Marcel28-04-2021

Leuke camping aan het Markermeer.

Een goed verzorgde gastvrije kleine gemoedelijke camping. Fijne fiets omgeving. Sanitair is keurig. Prima service van de camping als het restaurant/take away.

Camping SVR Zeevangshoeve info

Camping-informatie