Camping SVR Zeevangshoeve

Meer camping info

117 reviews over Camping SVR Zeevangshoeve

• 8Peterd26-09-2020

aanrader

Leuke camping aan de andere kant het markermeer. Mooie groene omgeving. Sanitair keurig. Leuke dingen voor kinderen. Genoten

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 10Berrie en Lotte14-08-2020

Wat een fijne en ideale camping.

Hele fijne kleine camping met super net sanitair. Super behulpzame eigenaars. Ruime plekken. Met hier en daar ook wat heggetjes en bomen voor privacy en schaduw. Ook apart veldje voor (kleine) trekkertentjes. De dijk over en je kan liggen aan 't Markermeer. Ideaal met steiger. Het duurt lang voordat het diep wordt, dus ideaal voor (kleine) kinderen. Op donderdag en zaterdag worden er in het hoogseizoen overheerlijke pizza's gebakken. Brood kan je online bij de bakker in Edam bestellen, wat ze voor €1 bezorgen. Recreatieruimte waar je kan zitten bij slecht weer, waar ook spelletjes, boeken en keukentje aanwezig zijn. Buiten zijn er skelters, een schommel, een trampoline aanwezig. Goede WiFi. Fietsenverhuur mogelijk. Al met al een voortreffelijke camping waar wij een hele fijne zonnige vakantie hebben gehad in deze bizarre coronatijd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9K M Naber en H.Kappelhof26-07-2020

Super leuke en nette camping

Erg leuke, gemoedelijke en nette camping, zeer gastvrij! In overleg ook heel veel mogelijk m.b.t. je verblijf; jawel het bestaat nog! Zeer fijn contact met de eigenaars. Voor herhaling vatbaar !

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 2019
    9Henri dam06-09-2019

Uitstekend sfeervol

Mooie nette camping. Veel fietsroutes

Gereisd met partner in september 2019

• 9Jan Pieter18-08-2019

Voor herhaling vatbaar, prima boerencamping!

Het is een boerencamping. En wat voor 1, alles prima geregeld. Ruime plaatsen, fantastisch sanitair, aardige mensen. Verharde plaat voor de caravan, op zich meer dan prima, maar met bepaalde voortenten is dat wat onhandiger. Wij hebben een opblaasvoortent en na het plaatsen toch een klein gaatje in het dak omdat hij over de betonnen plaat sleept. Het sanitair is voor een camping van de hoogste kwaliteit, ruimte, schoon, super netjes en modern. Geen muntjes, geen vaste warmwater instelling. Nee, net als thuis. Complimenten! Een soort van kantine met beschikking over war spelletjes en grote tafels. Voor de natte dagen een prima verblijf om even droog te eten of een spelletje te doen. Als ik dan iets zou moeten zeggen, ik had wat meer landproducten verwacht, een vers eitje uit eigen ren, eigen kaas, of iets anders lokaal uit de streek. Maar het mag de pret niet drukken, we hebben het naar ons zin gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Annet04-08-2019

Ideale camping voor de vakantiefietser.

Fietsvakantie 2 volwassenen. Vriendelijke campinghouders. Het sanitair was uitstekend. Voor de vakantiefietser zijn wat ons betreft de volgende zaken op deze camping extra positief: goed grasveld (speciaal trekkersveld), koelkast, magnetron, waterkoker, picknicktafels, grote en nette slecht-weer-voorziening.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Mary10-06-2019

Fijne camping, ruime plaatsen, mooi sanitair!

Dit is een prima camping met ruime plaatsen. Handige betonplaat om je tent overheen te zetten, geen grondzeil nodig. Het sanitair is prachtig en zeer schoon! De eigenaren zijn aardige, toegankelijke mensen. De koeien worden elke dag binnengehaald over de weg, leuk om te zien. In de omgeving van Edam kun je heerlijk fietsen. Kortom: een echte aanrader!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Kees Haspels30-05-2019

Dik voor elkaar, een aanrader!

Met camper op deze camping. Camping is mooi gelegen vlakbij Edam. Aan de andere kant van de dijk de Gouwzee. In de omgeving van alles te doen, lopend en op de fiets. Plaatsen zijn ruim en goed verzorgd. Voor de camper een verharde ondergrond.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 9D. De Graaf04-05-2019

Fantastisch, brandschoon sanitair.

1 week eind april geweest met caravan. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Amsterdam, Alkmaar, Volendam enz.

Gereisd met partner in april 2019

• 8Dieni06-04-2019

Zeer Leuk

In de avond zeer gezellig met zen alle

• 6Staat v/h sanitair

Ineke, eigenaar, 25-04-2019

Hartelijk dank voor de review. Het verbaasd ons dat u "de staat" van ons zo goed als nieuwe en luxe sanitair beoordeeld met een 6. Ook in de avond "gezellig met zen alle" herkennen wij niet. Kan het wellicht zijn dat u een andere camping in de buurt heeft bezocht? Zo niet, dan stellen wij een toelichting over met name het sanitair toch wel heel erg op prijs.

Gereisd met partner in juni 2018

Camping SVR Zeevangshoeve info