Reviews over Driehuizen

Wat een heerlijke plek

Heidi Collignon,
    30-4-2017

Wat een fantastische plek. Je komt hier echt helemaal tot rust. Boer Jeroen en en zijn vrouw Rosalinde zijn super lieve mensen. Zelf 3 kids dus alles kids proef! Samen met boer Jeroen de koeien halen om te melken, of lekker ski geren of spelen in en op de hooibalen. Prachtige ruime plaatsen en leuke dorpjes dichtbij. Wij komen net weer terug van de boerderij en kunnen niet wachten tot Hemelvaart.

Super vriendelijk

Molenaar,
    21-8-2016

3x gekampeerd op camping natuurlijk genoegen.

Met een groep fam en vrienden en 10 kinderen.

Niks was te gek voor de eigenaren,skelters tractoren voor de kids in overvloed.

Lekker vlees en eieren bij de camping gekocht aanrader.

Driehuizen 5 min lopen en een fluisterboodje gehuurd dat was erg leuk.

Minpuntje: oprit is niet afgeloten met een hek van de drukke weg en speeltuintje staat daar uit zicht van kampeerplek..

Mooie boerencamping!

Monique,
    24-6-2016

Wij hebben hier met een camper 1 nacht gestaan. Mooie plek, prachtige omgeving en aardige eigenaren. Vanwege een aanrijding met de camper konden we daar niet in slapen en mochten we gebruik maken van de vouwwagen van de zus vd eigenaar. Super aardig! Hierdoor hebben we onze vakantie fijn kunnen afsluiten.

Leuk gelegen Boerencamping

Jan,
    3-7-2014

Wij hebben hier een lang weekend gekampeerd buiten het seizoen.

Aardige boer en boerin.

Sanitair goed. Fietsen kunnen binnen staan.

2 veldjes je staat wel tegenover elkaar.

Als je van fietsen houdt is Alkmaar niet al te ver weg ook de duinen bij Schoorl zijn aan te fietsen.

Al met al een gewoon goede kleine boerencamping.

Jut en Jul

Monique Vendel,
    10-9-2012

Idyllisch huisje op een geweldige plek. Het is ook heel geschikt voor mensen met een sloep. Aanleg plek aanwezig. Heerlijk varen in de Schermer.

Komen zeker nog een keer terug.

Driehuizen scoort een 10 uit 10, op basis van 2 reviews