Camping BurgerFarm

8.3FantastischScore uit 4 reviews
  • 8.5Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

4 Reviews over BurgerFarm

• 9Ron en fiona18-06-2019

Helemaal top

. We zijn net geïnstalleerd en worden getrakteerd op een heerlijk kopje koffie, wat helemaal naar je plekje wordt gebracht. Het is nu al thuis voelen. Eigenaren zijn heel vriendelijk Nog een week te gaan. Komt goed denk ik zo. Dagje schagen ,Dagje kust , alkmaar, broek op lange dijk en dat allemaal op het fiets te doen.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Gustavo12-06-2018

Gezellige iets rommelige, nostalgische minicamping

positief: -ontvangst met koffie en wat lekkers -rustige, groene camping met enorm veel vogels -grote recreatieruimte -achteraan het grote veld: enorm uitzicht over de weilanden -leuke speelplek voor de kids -ezeltjes, konijnen, kippen negatief: -matige wifi -soms wat windmolen-geluiden bij bepaalde windrichting -schoon sanitair

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Simone27-06-2017

Een echte aanrader

Samen met vrienden hier het afgelopen weekend gekampeerd. Wat een geweldig leuke camping. De eigenaresse ontving ons heel gastvrij en bracht zelfs koffie/thee/limonade naar onze vouwwagen met voor iedereen een koekje en voor de kids een snoepje. Voor mij de eerste keer dat we zo op een camping werden ontvangen. Verder een leuke rustige camping met veel speelgelegenheid voor de kinderen. Er is een voetbalveldje, er staan verschillende soorten skelters, fietsen en stepjes waar mee gespeeld kan worden en er is een hele gezellige woonkamer waar een tafeltennistafel, voetbaltafel en schaakspel staan, verder een kast voor boeken, een spelletjeskast en een gezellige zithoek met tv. Het sanitair is schoon en netjes. Wij willen hier zeker nog wel een keer terugkomen. Er is een buitenzwembad aanwezig waar kinderen alleen met begeleider in mogen, maar hier hebben wij geen gebruik van gemaakt

• 9Staat v/h sanitair
  • 8g_vander_kolk26-08-2016

Als er plek is dan zeker proberen.

Boerencamping met iets meer dan 20 ruime plaatsen vlak bij ons in de buurt. Even een paar nachtjes met de kleinkinderen van 3 en 5 jaar met de camper, nou, die hebben zich enorm vermaakt. Van het boerenbedrijf merk je weinig maar ze hebben ezels (niet om te rijden), konijntjes die je kan aaien en alpaca's. Ontvangst is zeer hartelijk. Voor de verblijfskosten hoef je 't niet te laten.

• 7Staat v/h sanitair

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar