Tijdelijk €25 aanbetaling

Het Huis van de Wadden

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Het Huis van de Wadden voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 3 reviews
+10

9FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 9Waardering

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Het Huis van de Wadden

• 10Ilse05-08-2017

Verrassend!!

Toen we aankwamen twijfelden we even of we wel een goede keus hadden gemaakt. Den Oever is niet heel uitnodigend als locatie maar wel een goede stop als je met de fiets de Afsluutdijk over wilt. Wat een verrassing als je de B&B binnen komt! Gastvrijheid ten top! Authentiek ingericht met veel oog voor detail. Schoon, netjes, aan alles is gedacht. Tv, föhn, badkamer als nieuw. Lekkere bedden & verzorgd ontbijt. Absoluut een aanrader!! Wij waren heel blij verrast. Complimenten gastheer Henry!!

• 8Ernst08-10-2012

eenvoudig goed overnachten

Ik heb hier 1 nacht heerlijk door gebracht. Het ontvangst was warm en hartelijk. Prima bedden leuke eenvoudige kamer. Ideaal dat je een eigen wc en douche hebt.

• 9Ludo en Josee06-10-2009

Gezellige bed & breakfast!

Met 6 vrouwen heel erg leuk en goed ontvangen door Ina. Wij kwamen hier met 3 "eenden" aan vanuit Amersfoort na de eerste dag van de Zuiderzeeroute. Adres was geregeld door www.huureeneend.nl. Een fles wijn en brie stond klaar in de keuken. Bij restaurant Basalt in de buurt heerlijk gegeten. Goede bedden (3 kamers) en de volgende ochtend een fantastisch ontbijt (o.a. versgemaakte flensjes en eigengemaakte jam door Ina). Wij voelden ons zeer welkom. Een aanrader!!

Bed & Breakfast Het Huis van de Wadden info

Het complex