Hotel Wienerhof

Hotel Wienerhof

130 reviews over Hotel Wienerhof in het Nederlands

Zo slecht... op alle fronten!!

Bezoeker
21-12-2017

Niks was goed.

Hotel is erg rommelig, en het personeel loopt ongemotiveerd rond erg onprofessioneel, behalve het blonde meisje wat er pas werkte was nog enigzinds behulpzaam en gemotiveerd.

Het is erg gehorig en vies.

Het eten was zo slecht en het duurde erg lang tot het hoofdgerecht klaar was.

Ik heb in 3 dagen tijd 3 kamer gehad!

1ste kamer lag ik op een oud bedmatras de lattebodem was voelbaar. Toilet was zo hoog op de wand gemonteerd dat ik net met mijn tenen de grond aan tikten ik ben zelf 1,83m. Na deze klachten kreeg ik een andere kamer.

2de kamer bed matras was ok. Na het door spoelen van het toilet bleef deze door lopen. Later bleek er ook lekkage te zijn! Er kwamen waterdruppels uit het plafond!

Met deze klachten weer naar de receptie gegaan ze waren niet eens verontwaardigd of onder de indruk als of het de normaalste gang van zaken was.

3de kamer was ok maar wel erg gehorig.

Dit Hotel is zeker geen aanrader!!! Ik ben hier met 11 collega's geweest en allemaal hadden ze klachten we zijn dan later ook overgeplaatst naar een ander hotel!!!

Raar personeel dat erg onkundig is.

Jack
29-10-2017

Een heel erg slecht hotel. Mag geen hotel genoemd worden!

We hebben een fantastisch weekend gehad

Wilma Zuiderwijk
28-9-2017

We zijn in het weekend van 25 26 27 augustus we hebben echt genoten opdat moment was er historisch weekend, we werden al verwelkomd met een drankje het personeel was erg vriendelijk, het hotel ziet er gezellig uit. de kamers zagen er schoon en netjes uit. We kregen een dag gratis fietsverhuur en een boottocht naar Texel bij de boeking.Waar we van hebben genoten. Het eten was goed. We hebben de auto daar laten staan want was makkelijk alles te bereiken we zaten midden in het centrum en vlakbij de haven waar het hele weekend historisch weekend was met allerlei oude auto's.het enige waar we last van hadden was van de jongeren die tot laat uitgaan en als je dan je balkondeur open heb staan dan hoor je herrie, maar dat heb je overal.wij hebben echt genoten het weekend.

We hebben een aantal aanbieders voor Wienerhof voor je op een rij gezet:

Een arrangement geboekt met twee stellen, waarbij er een hamburger cq spare ris menu bijzat. De eerste avond het hamburger menu besteld met het verzoek om twee vegetarische burgers, dat was na navraag in de keuken geen probleem, dus twee vega burgers en twee gewone burgers alsmede frietjes en gebakken aardappels. Wat kregen wij 4 vega burgers en alleen maar frietjes, vega burgers half laten staan niet te eten.

De Salade bar, ook een mooi verhaal elke avond worden de schotels die de gehele avond in de koelbar stonden afgedekt met plastic en in de koelruimte gezet en de volgende avond weer in de koelbar gezet en s'avonds weer afgedekt met plastic en weer in de koeling gezet, dus hoe vers is de salade ??

Elke ochtend bij het naar beneden gaan via de trap naar het ontbijt ( eerste dag slecht, tweede dag al wat beter ) moest je langs een rokende mevrouw die daar in de doorgang zat, verder qua roken om vanuit het restaurant naar buiten te gaan moest je regelmatig door een rokende groep.

Goede ligging, kamer matig

Ed
28-8-2017

We zijn hier voor een weekend geweest. De ligging voor een dagtochtje naar Texel is goed: niet ver van de veerpont en gratis parkeren (met blauwe schijf) rondom. Vlak bij een groot winkelgebied. Het ontbijt is prima, vooral als je het vergelijkt met de overige kritieken over het eten (wij hadden alleen ontbijt en voor de rest elders gegeten). Score voor eten dus alleen mbt ontbijt.

Het interieur van het restaurant- en bar-gedeelte is een beetje bruine kroeg-achtig, als je op zoek bent naar een boetiek-hotel met strak design, dan zit je hier echt verkeerd. Maar nogmaals, voor ons doel wisten we wat we ervan konden verwachten en viel het niet zwaar tegen.

De kamers zijn ruim, maar oud en moe, hier moet eens grondig gerenoveerd worden, daar is het hotel zelf ook wel achter. De tv's op de kamer waren wel weer heel modern en goed. Wifi verbinding gratis, maar signaal op de kamer wat minder sterk. Het personeel hebben wij voor het grootste deel als vriendelijk en behulpzaam ervaren.

Onkundig en onbeschoft

Erik
27-8-2017

Wienerhof, je verwacht het niet in Noord Holland en je wilt het eigenlijk naderhand ook niet kennen. Het wordt gerund door onprofessioneel, nooit een hotelschool genoten personeel en beheerders. De enige snelle bediening is naar zichzelf. Iets wat zich receptionist noemt negeert je volledig en is te beroerd om de factuur volledig en boekhoud technisch aan te passen. En dat voor een kamerprijs waar 4sterren hotels zich voor zouden schamen.

Onvriendelijk personeel dat weigert mee te werken. Bediening die je niet bedient. Er wordt verwacht dat je dit zelf doet blijkbaar. Zichzelf bedienen van alcohol kan het personeel echter wel uitstekend, de gehele dag door. Kamers worden niet op slot gedraaid na het schoonmaken. Ondanks de prijs van een 4 sterrenhotel, krijg je de professionaliteit van een jeugdherberg. Het hotel wordt tevens gebruikt als fietsenstalling. Zeer slecht onderhouden en waardeloze beheerders, die hun klanten gewoon negeren en weigeren mee te werken en te woord te staan. Ga hier absoluut niet heen.

Wij komen niet meer terug.

Marcel
13-8-2017

Wienerhof is oud. Heel oud. De entree is druk en rommelig. Onze kamer was niet smerig. Dat kunnen we niet zeggen. Wel hing er een rooklucht. Later ontdekten wij schimmel op het plafond. Het ontbijt is karig en niet uitgebreid. De doorgang richting de lift en de gangen zijn niet schoon. Wat niet past is passend gemaakt met kit. Al met al een onbehaaglijk gevoel.

Keurig schoon en prettig hotel

Ellen
1-7-2017

Niets op aan te merken. Zeer schoon en prettig hotel, vriendelijk personeel, zeer uitgebreid ontbijt met diverse soorten vers brood en broodjes, vers fruit. Nette ruime kamers met prima bedden en kraakheldere ruime badkamer. Prima ligging, direct naast het station en midden in de stad. Was zeer verrast Ik kom hier graag nog eens. Dit wordt mij eerste keuze voor een bezoek aan deze regio.

Volgende keer liever niet meer!

F.R.
30-6-2017

Als touringcarchauffeur verbleef ik in dit hotel tijdens de marinedagen in Den-Helder, Ik kreeg een ruimte wat als kamer door moest gaan buiten naast het hotel en bereikbaar vanaf de straatzijde. 's nachts bijna niet kunnen slapen vanwege lawaai op straat en tijdens de tweede nacht stonden er bijna mensen bij mij in de kamer. Het resultaat was dat ik op een vermoeide manier tijdens deze dagen mijn werk moest doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Wienerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wienerhof in Den Helder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wienerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wienerhof scoort een 6.03 uit 10 op basis van 133 reviews.