Hotel Wienerhof

Hotel Wienerhof
4,7

Matig

Laatste review

Het hotel is erg gedateerd. De kamers waren wel schoon en het bed was prima. Het personeel is vriendelijk maar je merkt dat de hele familie in het hotel leeft. Het eten was overdadig maar wat minder van kwaliteit. De locatie is erg goed t.o.v. het centrum, station, veerboot naar Texel. Ik zou niet de volle prijs willen betalen voor dit hotel.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Parkeren mogelijk

138 reviews over Hotel Wienerhof in het Nederlands

Gedateerd familiehotel op een goede locatie

nazomergast,
1-12-2018

Absoluut géén aanrader!!! Na het openen van onze gereserveerde kamer was deze nog Vies. Een Vieze badhanddoek lag op de grond in de badkamer en de bedden lagen gewoon open en waren nog Vies. Gelijk gemeld bij de receptie en zij hebben een schoonmaakster ingeschakeld. Wij hadden hier echt geen goed gevoel bij en twijfelden of de bedden daadwerkelijk schoon waren gemaakt. De gele vlekken die wij voor die tijd gezien hadden in het hoeslaken zaten er na de schoonmaak nog in. Dit hebben wij gemeld bij de receptie en zij zouden er op terug komen. We werden van het kastje naar de muur gestuurd en zij waren ons niet ter wille. Een tegemoetkoming van hun kant zat er helemaal niet in.

Voor ons is het heel duidelijk: één keer maar nooit weer!

Het ontbijt was wel goed.

Voor herhaling vatbaar.

Top,
21-9-2018

Het was uitstekend. vriendelijk personeel, prima bedden en heerlijk gegeten

Prima hotel

Netta,
20-9-2018

Wij hadden een prima verblijf in Hotel Wienerhof. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ontbijtbuffet was perfect. Het is wat gedateerd maar heel authentiek.

Bedden waren prima. Één opmerking: de douche zat geen douchedeur voor. Beetje vreemd. Je keek zo de kamer in! Wat wel weer fijn was dat we in het centrum zaten tegenover het station. We liepen zo naar de restaurants waar we gingen eten. En op een paar minuten fietsen zat je zo op de boot voor een dagje Texel.

Scoort geen voldoende

Cathy,
9-9-2018

Personeel is vriendelijk. We kregen bij aankomst een welkomstdrankje. Ontbijt is goed. Wel is alles erg gedateerd. Enige moderne aan de kamer is de tv. De wc loopt door. Lamp boven de spiegel in de badkamer werkt niet net zoals de feun die er hangt. De matrassen zijn oké. Na het gebruik van 2 kussens lag ik enigszins een beetje hoger. Of te wel oude meuk. Die snel moet worden gerenoveerd. Ook lagen er overal haren, die niet van ons waren. De kamer was erg gehorig en het leek wel alsof naast onze kamer een afzuig installatie stond die regelmatig aan ging. Ook kon je het geschuif van de stoelen in de ontbijzaal erg goed horen. Wat vervelend is aangezien het ontbijt rond om 5:00 al begint...

Wienerhof moet klantvriendelijke worden

ARDEGRA,
23-8-2018

Het ontbijt was goed. Positief beginnen. Kamer 1 nooit reserveren. Is bloedheet en

uitzicht op containers, die geleegd worden en vrachtwagens (Sligro) laden en lossen daar bij je raam. De koeling maakt de hele nacht een hels kabaal. Slapen matig. De volgende dag bood de vriendelijke receptioniste een andere kamer aan.

Maar als er dan toch meerdere kamers zijn dan geef je ( meneer overigens ) toch nooit kamer 1 aan je gasten?

Geboekt via Social Deal en wat bleek er kwam behalve de verblijfsbijdrage ook nog eens 20 euro aan zomertoeslag bij en dat heeft echt op de site van Social Deal gestaan, maar bijna niemand let er natuurlijk op, want bij de receptie lag een screenshot gereed.

De berging voor de fietsen is zeer beperkt, want net als de appartementen erboven is er slechts één kleine ruimte en daar prop je met enige moeite 5 fietsen in.

Hier moet gewoon meer van je maken zijn en wat communicatie onderling kan al veel verbeteren.

Nooit weer!

Jansen,
12-8-2018

Slechte accommodatie, ongeïnteresseerd personeel, met klachten wordt niets gedaan.... ik kom hier nooit weer!

Bedroevend

Robert,
16-7-2018

Je kunt er slapen. Uitzicht op containers vanuit de kamer. Zeer benauwd hok. Avondeten was verschrikkelijk terwijl de receptionist zei "het beste ooit" en er niets van moest weten.

Ontbijt was O.K. maar vrij magertjes. Geen groenten, havermout, nauwelijks vers fruit. Niets echt vers. Oude kaas en andere vleeswaren. Wel een gebakken en gekookt eitje.

Meer mensen hebben er last van en dit heb ik aangegeven aan de receptie maar die sloeg de feedback in de wind. "dat is uw persoonlijke mening" zei hij. Dit, terwijl er meer mensen klachten hebben. Belachelijk!

Het wordt compleet genegeerd.

Personeel is vriendelijk alleen doen ze NIETS met de feedback. Zeer triest. Wij raden ten zeerste af dit hotel te boeken! Het is een oubollige, bedroevende aangelegenheid uit de jaren 60. Zonder ruimte voor innovatie/vernieuwing of ontwikkeling.

Zo slecht... op alle fronten!!

Bezoeker,
21-12-2017

Niks was goed.

Hotel is erg rommelig, en het personeel loopt ongemotiveerd rond erg onprofessioneel, behalve het blonde meisje wat er pas werkte was nog enigzinds behulpzaam en gemotiveerd.

Het is erg gehorig en vies.

Het eten was zo slecht en het duurde erg lang tot het hoofdgerecht klaar was.

Ik heb in 3 dagen tijd 3 kamer gehad!

1ste kamer lag ik op een oud bedmatras de lattebodem was voelbaar. Toilet was zo hoog op de wand gemonteerd dat ik net met mijn tenen de grond aan tikten ik ben zelf 1,83m. Na deze klachten kreeg ik een andere kamer.

2de kamer bed matras was ok. Na het door spoelen van het toilet bleef deze door lopen. Later bleek er ook lekkage te zijn! Er kwamen waterdruppels uit het plafond!

Met deze klachten weer naar de receptie gegaan ze waren niet eens verontwaardigd of onder de indruk als of het de normaalste gang van zaken was.

3de kamer was ok maar wel erg gehorig.

Dit Hotel is zeker geen aanrader!!! Ik ben hier met 11 collega's geweest en allemaal hadden ze klachten we zijn dan later ook overgeplaatst naar een ander hotel!!!

Raar personeel dat erg onkundig is.

Jack,
29-10-2017

Een heel erg slecht hotel. Mag geen hotel genoemd worden!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wienerhof in Den Helder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wienerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.