Hotel Le Saillant

• Goed: 7 - 8

prima

de Bramen
27-10-2016

Gastvrij, correct, lekker gegeten.

Jammer dat er maar 1 stoel is op de kamers, badkamerdeur gaat verkeerde kant open.

familiaire sfeer

Helen Walstra
22-3-2009

Prima kamer met goede bedden. Verwarming deed het niet, we kregen onmiddelijk een straalkachel als noodoplossing. Later deed de verwarming het goed. Avondeten was eenvoudig van kwaliteit maar enorm in hoeveelheid. Op ons verzoek kregen we een ontbijt mee voor onderweg en dit was ruimschoots voldoende!

Jammer dat eigenaresse en kokkin rookten in het restaurant (wel bij afwezigheid van klanten). Het was koud in het restaurant.

Tof,gezellig,prima service en heerlijk eten

Karin en Dieter
7-3-2007

Tof,gezellig,prima service en heerlijk eten.

Een dikke pluim voor Linda en Peter.

Wij keren zeker(heel tevreden) terug.

Hallo, ik ben heel tevreden gast van hotel/resaurant le-saillant ik ben werkelijk helemaal verrast van het goede eten hier in het hotel en de gastvrijheid van de eigenaren. De hotelkamers zijn eenvoudig maar heel schoon wat bij mij een pre is en ik mag nu zelfs gebruik maken van het internet hier in het hotel.

peter en linda bedankt voor de goede service.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Saillant in Den Helder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Saillant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Saillant scoort een 8.13 uit 10 op basis van 4 reviews.