Hotel Den Helder

264 reviews over Hotel Den Helder in het Nederlands

Super

Francien Dona
11-6-2017

Bij binnenkomst dacht ik ojeee dit is oud. Maar verder gekeken te hebben is het echt leuk, knus, gezellig. Het personeel is ontzettend behulpzaam en zeer vriendelijk. De kamers zijn gerenoveerd en zien er prachtig uit.. Zeker voor herhaling vatbaar, een huiskamerhotel.

Nooit meer

Rita
30-5-2017

Het hotel is dringend aan renovatie toe er zijn veel dingen opgelapt en dat geeft een onverzorgde indruk.

Bij het avondeten hadden we de dagmenu waar we lang op moesten wachten.

de kamers waren super schoon , het ontbijt prima in orde en de gourmet die we kregen was verrukkelijk en erg goed verzorgd.

het personeel vriendelijk en zorgzaam.

HotelSpecials.nl

een gezellig hotel met prima service

Albert en Corry
24-4-2017

een erg leuk beetje verouderd gezellig hotel.

schone kamers met prima bedden.

heerlijk gegeten in het restaurant en een prima ontbijt.

leuke knusse en met veel groen ingerichte binnentuin.

onze twee dagen in Den Helder zijn mede door het hotel prima bevallen.

nooit meer!

Willem
13-3-2017

Verouderd complex en gedateerde kamers. Wel goede bedden/kussens. En vriendelijk personeel. Ontbijt vrij laat bijgevuld op zondag. Maandag was dat in orde. Helaas verdubbelen ze de toeristenbelasting. Die hoort 1,25 euro pppn te zijn maar daar maken ze 2,50 eu van. Heb ik over geklaagd maar dan volgt er een smoes dat het 'meer dan alleen toeristenbelasting is', wat vooraf niet gezegd is. Altijd jammer, die mentaliteit. Mede daarom gaan we niet meer naar dit hotel toe.

Team Hotel Den Helder, Receptie, 27-3-2017

Beste heer,

Dank u voor uw verblijf in ons hotel en voor uw review. Uw opmerking over het ontbijt over laat bijvullen hebben wij besproken in het team en zullen dit beter in de gaten houden. Voor wat betreft de toeristenbelasting, op uw bevestiging van waar u heeft gereserveerd ziet u staan verblijfsbijdrage. Dit is een verzameling van diverse belastingen en verplichte kosten die de overheid aan hotels oplegt. De toeristenbelasting is daar een onderdeel van. Hopend u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet,

Super, alles goed geregeld.

Fam. der Kinderen
27-2-2017

Na tegenvallend commentaar op Zoover huiverig maar toch erg aangenaam verrast! Alles goed geregeld en

vriendelijk, behulpzaam personeel. Mooie, nette, schone kamers. We hadden met 2 stellen een arrangement voor 1 overnachting met bowlen en gourmetten, dit was goed. Eten was lekker en voldoende, je mocht bijvragen maar dit was niet nodig. Bowlingbaan was ook goed. Uitgebreid ontbijtbuffet. Jammer dat we maar 1 nacht hadden geboekt. Voor ons voor herhaling vatbaar.

Team Hotel Den Helder, Receptie, 2-3-2017

Beste familie Der Kinderen,

Hartelijk dank voor uw verblijf en uw recensie.

Tot de volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Prima hotel.

Ten caten
7-1-2017

Niets, je kunt alles overlaten aan de receptie.

Tegenvaller

Van Raak
12-12-2016

Eten in restaurant zeer slecht en te duur

in een klein pudding bakje frietjes voor twee personen

De

angus bief totaal verkeerd bereid

Nee een dikke onvoldoende

Vonk, Receptie, 12-12-2016

Beste heer/mevrouw Van Raak,

Het spijt ons te moeten lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van ons restaurant. De frietjes worden doorgegeven in een glazen schaaltje, dit om verspilling tegen te gaan. Wanneer dit niet voldoende is kan er altijd bij gevraagd worden. Graag horen wij van u hoe u de Angus beef volgens uw inzien bereid had moeten worden. U kunt ons een bereiken via e-mail: receptie@hoteldenhelder.nl of telefonisch 0223-622333.

Met gastvrije groet,

Prima hotel

Familie ter Haar
17-9-2016

We hebben genoten van dit hotel. Goed ontbijt .De kamer werd goed schoongemaakt en zag er prima uit.Het personeel was erg vriendelijk.Leuk uitstapje gemaakt naar Texel met de fiets.Goede prijs kwaliteitsverhouding. Alleen jammer dat het toch iets te ver lopen was naar het centrum.

Louis Braken
16-9-2016

De mensen waren vriendelijk alleen de kamer was gedateerd maar wel schoon

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Den Helder in Den Helder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Den Helder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.