top vakantie. eten was veel te lekker.

Hotel Den Helder ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door j. pater

top vakantie. eten was veel te lekker.

j. pater,
25-8-2018

Prachtige reis door fraaie landschappen; na lange droge en hete zomer. Crew doet erg z'n best om allen een top vakantie te geven. Het leek veel langer te duren door alle rust; niets moet alles mag. Zeer afwisselend qua uitzicht op het zonnedek. Er gaat wel eens wat fout (door externe omstandigheden) maar de kapitein deed voluit zijn best om hinder te voorkomen. Je mag tot circa 12 mensen in de stuurhut zitten en de kapitein beantwoord alle vragen; soms stilte nodig als de stuur-aandacht dat vereiste. Met de spuds kan het schip op veel plaatsen liggen; dat kwam vaker van pas.