Hotel Den Helder ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door djw forma

Geweldig

djw forma
30-11-2017

Een hotel waar we regelmatig komen, omdat we kinderen hebben binnen de marine . Ontvangst altijd even vriendelijk , kamers goed en netjes. De laatste keer kwamen we er , omdat onze zoon was opgenomen in het ziekenhuis. We werden heel goed opgevangen , en we kregen een drankje van het huis om alles nog even te verwerken van wat we meegemaakt hadden. De volgende dag opnieuw gereserveerd, want onze zoon moest nog een nachtje blijven. We kregen die avond te horen dat onze zoon de volgende dag in Utrecht moest zijn , dus alles weer ingepakt en uitgecheckt , kregen te horen dat we niet hoefden te betalen , ondanks dat we de kamer heel even hadden gebruikt . Dit was een heel warm gebaar , dat er nog zulke mensen zijn . Alle lof , en komen zeker terug .