Hotel Den Helder

Weer vandaag2°-3°
Hotel Den Helder
6,4

267 reviews over Hotel Den Helder in het Nederlands

Wij hadden een kerstarrangement geboekt. Ontvangst en klantvriendelijkheid van personeel was erg goed. Eten en drinkenwas ook prima in orde. De kamer was schoon en netjes, niks mis mee.

Het bowlinggebeuren zorgde voor een sfeer waar wij niet zoveel mee hadden, maar dat is een kwestie van smaak.

Uitzicht en ligging van het hotel vonden we vrij triest. Eigenlijk vonden wij Den Helder gewoon geen fijne stad, maar dat had niks met de kwaliteit van het hotel te maken.

Gereisd met partner in december 2018

Wegblijven hier. Niet meer van deze tijd.

Theo,
18-11-2018

Beslist niet naar toe gaan. Het enige positieve is het personeel, die vriendelijk en welwillend zijn. Deze accomodatie kan echt niet meer in deze tijd.

Gereisd met partner in november 2018

Nooit niet meer in mijn leven

Dhr Kramer,
21-10-2018

Denk goed naar voordat je hier naar toe gaat mensen . kamers oude zooi . badkamer uit 19.50 . ontbijt simpel er was al veel op toen wij kwamen en er werd niks aan gevuld . receptie 10 min staan te wachten op iemand . en er mag dringend eens gepoetst overal.

Gereisd met partner in oktober 2018
Team Hotel Den Helder, Receptie, 19-11-2018

Beste heer Kramer,

Dank u voor uw feedback via Zoover. Jammer dat wij u niet eerder aan de balie hebben mogen ontvangen met uw klacht/ ervaring, dan hadden wij wellicht nog wat voor u kunnen betekenen door bijvoorbeeld naar een andere kamer over te zetten. Heeft u in een standaard kamer overnacht? Deze kamers zijn inderdaad nog voorzien van een badkamer uit de jaren 70. Ontbijt is bij ons doordeweeks tot 10.00 uur en in het weekend tot 11.00 uur. Het kan zijn dat er bepaalde dingen op zijn wanneer ontbijt op zn end is. Voor wat betreft de schoonmaak doen onze medewerkers hun best om alles bij te houden. Even goed willen wij u danken voor uw verblijf en uw feedback. Met gastvrije groet,

Toppie

Henk Hansen,
9-9-2018

Geboekt via touroperator, ondaks de negatieve recensies van o.a . deze touroperator hebben we een heelijk weekend gehad met vriendelijke ontvangst receptie hoewel de kamer enigzins verouderd was hebben we er geen last van gehad, alles goed verzorgd en schoon

Als je boekt via deze touroperator moet je niet zeuren over de slechte accomodatie, men moet niet de hoofdprijs verwachten, kortom leuk hotel met verassende aankleding met een eenvoudig maar goed ontbijt en geweldig personeel wat wil een mens nog meer

Gereisd met partner in september 2018
Team Hotel Den Helder, Receptie, 19-11-2018

Beste heer Hansen,

Dank u voor uw review. En tot de volgende keer.

Met gastvrije groet,

top vakantie. eten was veel te lekker.

j. pater,
25-8-2018

Prachtige reis door fraaie landschappen; na lange droge en hete zomer. Crew doet erg z'n best om allen een top vakantie te geven. Het leek veel langer te duren door alle rust; niets moet alles mag. Zeer afwisselend qua uitzicht op het zonnedek. Er gaat wel eens wat fout (door externe omstandigheden) maar de kapitein deed voluit zijn best om hinder te voorkomen. Je mag tot circa 12 mensen in de stuurhut zitten en de kapitein beantwoord alle vragen; soms stilte nodig als de stuur-aandacht dat vereiste. Met de spuds kan het schip op veel plaatsen liggen; dat kwam vaker van pas.

Nooit meer!!

Wilma,
17-8-2018

Waar moet ik beginnen. Kamers waren niet schoon, oubollig en donker. Bedden hadden een hardboard gaatjes bodem met een 0-kwaliteit matrasje. Niet op te liggen. Daar zou je dan 120 euro voor moeten betalen. Snap niet dat ze het durven vragen. Het ontbijt hebben wij niet afgewacht: wij zijn vertrokken. Oubollig en donker valt nog overheen te stappen; vies en slechte bedden niet. Een aanfluiting dit hotel.

In uiterste nood

A,
11-8-2018

In uiterste nood zou ik terugkeren. Oubollig. Versleten. Heeft dringend nood aan renovatie. Vriendelijk personeel

Gereisd met partner in augustus 2018

Een eenvoudig en hotel waar je prima kunt logeren

Hans de Graaf,
7-8-2018

Hotel De Helder is een eenvoudig familiehotel met prettige bejegening voor de gasten. Er is een ruime parkeerplaats en de prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. De bedden op de kamer zijn goed. Ook het ontbijt en schoonhouden van de kamer is uitstekend. Wij hadden diverse negatieve reacties over dit hotel gelezen en wisten niet goed wat we konden verwachten nadat we hadden geboekt. Alles viel ons heel erg mee. Alles is wel wat gedateerd. In oktober 2015 hebben wij een hotel in Sas van Gent geboekt met veel lovende reacties op internet en het logeren hier was voor ons een grote tegenvaller. Slechte service, veel trapjes, een aannemer die 's morgens rond 7.30 uur met zijn werkzaamheden in het hotel begon enz. Zo wil een beoordeling op internet niet altijd iets zeggen.

Nooit meer.

Richard,
30-7-2018

Het hotel is een pleurusbende. Receptie te donker, personeel onvriendelijk (aan de telefoon met baas om even aan te geven dat er een lekkage is gevonden op een kamer, waarna er een personeelslid werd geattendeerd hier even naar te kijken), centrale hal is een tyfusbende, kamer is oudbollig en vies, afval van de vorige mensen niet opgeruimd, asbakken van personeelsleden nog op trappen laten staan en de midgetgolfbaan is in jaren niet bijgehouden/schoongemaakt. Een regelrechte vakantieramp. Ze vragen 120 euro per nacht? Ik zou er geen tientje voor geven. Zoek verder, want hier wil je niet door gevonden worden.

Gereisd met partner in juli 2018

NOOIT NOOIT NOOIT MEER!!!

Van Gool,
29-7-2018

Eigenlijk was alles slecht. We hebben bij betaald voor een volledig gerenoveerde kamer. Zoals op de website van het hotel staat. Nou dat viel tegen. Ze hebben letterlijk de nieuwe witte tegels tegen de muur aan geplakt en gepuzzeld, deze zitten overal los en missen voegen. De douche zelf is klein met een douchegordijn, dat je niet in de bak kan hangen waardoor de volledige badkamer als of klets nat word. Er hangt een met kalk afgezette douchekop in die vroeger ook bij mijn oma in haar oude huisje hing. De wasbak kwam een muffe geur uit, even naar het overloopgaatje gekeken, daar hing van alles in wat flink aan het rotten en schimmelen was.

In de kamer zelf zijn plastic schrootjes tegen de muur gemaakt maar er waren soms stukje kort ofzo waardoor er tegen het plafond gewoon. Stukken open waren. De bedden waren in plaats van met lattenbodem voorzien van hardbord platen met gaatjes. Waardoor als je je al omdraaide het matras zover weg schoof

Gereisd met partner in juli 2018

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Den Helder in Den Helder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Den Helder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.