Hotel Den Helderstersterster

277 reviews over Hotel Den Helder

• 2019
    6Bouktje Bottema09-09-2019

Kan beter op

Kamer was goed..maar receptie en bar is erg donker..vieze vloerbedekking.serre is ruim..ontbijt kan ook beter...wij waren maar 1 nacht dan is het te doen.

Gereisd met partner in september 2019

• 6Claudia12-08-2019

Prima voor een kort verblijf maar vreemde regels

We waren er voor de 2de keer. Deze keer via bon en we hadden een extra bed voor onze zoon die mee ging gereserveerd. Toen we op onze kamer kwamen hadden we een bad maar er was geen stop. Toen ik naar de receptie ging werd gemeld dat omdat we via bon hadden geboekt we eigenlijk geen recht hadden op een kamer met bad. Maar omdat er kennelijk op een standaard kamer geen extra bed past kregen we deze kamer maar mochten geen gebruik maken van de extra’s het bad dus. Zoiets geks heb ik nog nooit meegemaakt. Verder wel een prima verblijf. Alleen wordt na 9.00 het ontbijt minimaal aangevuld, gekookte en gebakken ei waren toen al op en kwam ook niet meer. Dichtbij de duinen hebben we heerlijk gegeten bij restaurant Duinoord, echt een aanrader... wel reserveren vooraf!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 4R & I06-07-2019

Nooit meer!!

Hotel is zo verouderd, zo ontvang je, anno 2019, geen gasten,kamer 309: grote vieze plekken in de vloerbedekking,dus badslippers aan een must!!Koelkastje ,wat niet koelde, stond op de grond ,op zich niet zo'n probleem maar om er iets in te zetten of uit te halen raak je die vieze vloer! Beschadigd bed, matrassen komen de veren er nog net niet doorheen, totaal uitgeleefd,zeer pijnlijke nachten en omdat het gelukkig maar een kort verblijf was hebben we er geen werk van gemaakt maar willen een ander wel even wijzen op dit grote nadeel van het hotel! Deurslot ,balkon, midgetgolfbaan, om hard voor weg te lopen! Receptie: een donker ruimte waar, door het losgelopen vilttapijt , een struikelgevaar loert!!Douche:niet mogelijk normaal te douchen mede door te kleine ruimte en naar gordijn!! Ontbijt simpel maar lekker ,vriendelijke mensen maar ook hier vlekken op de vloerbedekking! Eigenlijk té veel om op te noemen, dus laat het hierbij!

Gereisd met partner in juli 2019

• 8RenM11-06-2019

Prima kamer, goed gegeten, vriendelijk personeel.

Het hotel heeft een binnenplaats, waar ook feesten kunnen worden gehouden. Hier staan tafels en stoelen en een oude Londense bus als bar. Dit oogt wat rommelig. De kamers bevinden zich op drie verdiepingen, met gallerij ervoor, rondom de binnenplaats. De receptie is tamelijk donker en je loopt langs de bowlingbaan, naar de kamer. Altijd wat te zien. Wij hadden een comfort kamer. Goed opgeknapt, ruim, fris, in koloniale stijl ingericht, heerlijk slapende bedden, een prima ingerichte badkamer, met een balkon Vriendelijk personeel. Wij kwamen om 12.00 uur aan en onze kamer was al klaar. Vanwege het slechte weer konden wij onze fietsen binnen zetten. Wij hebben in de serre gedineerd. Lekker en ruime hoeveelheden. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en er werd goed aangevuld. Het hotel ligt mooi centraal. Je kunt lopend naar centrum en haven en je bent op de fiets zo bij de duinen en de Noordzeekust. Wij komen zeker weer terug.

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Rianne27-05-2019

Zeker nog een keer

Leuk hotel, het eten is er goed en de service ook. De kamers zijn ouwbollig, en vooral de badkamer die is eventueel aan vervanging toe. De kamer zelf is prima en best wel gezellig. Alleen mag er wel wat aan de matrassen gebeuren, de matrassen zijn super dik maar je zakt er veel te ver in weg, waardoor het lijkt alsof je bijna op de lattenbodem ligt. Voor 2 nachten was het te doen, ondanks slecht slapen. (Dit is natuurlijk persoonsgebonden) Ik raad dit hotel zeker aan. Is mooi dicht hij alles gelegen, er zijn evt genoeg taxi’s voor ook goeie prijzen in de buurt.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 6Arno30-04-2019

Als je echt niet anders kan Ga dan Niet hierheen

Oubollig/ Gedateerd/ Drastisch aan vernieuwing toe.

Gereisd met partner in april 2019

• 4Dh.r. Jansen28-03-2019

Zou ik niet meer doen.

Hotel Den Helder valt tegen. Het doet "uitgewoond" aan! De kamer heeft een jaren 80 uitstraling met vilt tapijt en versleten meubilair en een betegelde vensterbank. De verlichting is ongezellig. In de douche krijg je een klein straaltje terwijl het douchegordijn aan je benen plakt. In de douche is warm water in de mengkraan naar links en in de wasbak is het andersom.

Je komt naar de kamers door vanuit de receptie door de bowlingbaan te lopen. Je komt dan in een grote feesthal waar de kaners op uitkomen; je moet er niet overnachten als er een feest is.

In de receptie is het versleten tapijt afgetaped. De bediening is vriendelijk, maar de staff is niet trots op wat ze leveren, het doet routinematig aan, ook de biefstuk is niet met liefde gemaakt en opgediend. Als met al te duur (€ 99 per nacht) voor wat er geleverd wordt. Mensen die in de omgeving wonen reageren meteen op de naam, het hotel heeft wel een reputatie.

Team Hotel Den Helder, Receptie, 08-04-2019

Beste heer Jansen,

Wij vinden het jammer te lezen dat uw verblijf niet naar verwachting was. Heeft u tijdens u verblijf wellicht in een standaardkamer overnacht? Deze kamer staat op de lijst om gerenoveerd te worden. Wanneer wij nog kamers over hebben is het mogelijk om u een andere kamer aan te bieden. Als wij een feest in de binnentuin hebben zullen wij altijd onze gasten van te voren informeren. Helaas is het tapijt op sommige delen niet meer in optimale staat. Om ervoor te zorgen dat gasten niet zullen vallen of struikelen is het inderdaad vastgeplakt. Wij willen u bedanken voor uw verblijf bij ons en uw review op Zoover. Met vriendelijke groet, Team Hotel Den Helder

Zakelijk gereisd in maart 2019

• 9Raymond GEYSKENS-VANGENECHTEN18-03-2019

Zéker voor herhaling vatbaar!!

Beste mensen: Zéker voor herhaling vatbaar. We werden erg vriendelijk ontvangen met een drankje en erg goed geïnformeerd. Het personeel is erg behulpzaam, weet wat van hen verwacht wordt, is professioneel goed op de hoogte van hun werk. 's Avonds hebben we ook van een lekker diner mogen/kunnen genieten. Ook hier blijkt de kennis van het personeel weer duidelijk. 's Morgens een uitgebreid en lekker ontbijt. Alles wordt regelmatig bijgevuld zodat er voor niemand iets te weinig zou zijn. Wij gaan nu al plannen maken om terug te komen om er lokaal fietstochten te maken. We kijken nu al tijd naar het volgende bezoek.

Team Hotel Den Helder, Receptie, 08-04-2019

Beste heer Geyskens-Vangenechten, Fijn dat uw verblijf naar wens is geweest. Wij danken u voor u mooie review en tot de volgende keer in ons hotel en ons mooie Den Helder. Met vriendelijke groet,Team Hotel Den Helder

Gereisd met partner in maart 2019

• 7Tryntsje02-01-2019

Perfect voor wie van bowlen en Den Helder houdt.

Wij hadden een kerstarrangement geboekt. Ontvangst en klantvriendelijkheid van personeel was erg goed. Eten en drinkenwas ook prima in orde. De kamer was schoon en netjes, niks mis mee. Het bowlinggebeuren zorgde voor een sfeer waar wij niet zoveel mee hadden, maar dat is een kwestie van smaak. Uitzicht en ligging van het hotel vonden we vrij triest. Eigenlijk vonden wij Den Helder gewoon geen fijne stad, maar dat had niks met de kwaliteit van het hotel te maken.

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    4Theo18-11-2018

Wegblijven hier. Niet meer van deze tijd.

Beslist niet naar toe gaan. Het enige positieve is het personeel, die vriendelijk en welwillend zijn. Deze accomodatie kan echt niet meer in deze tijd.

Gereisd met partner in november 2018

44 tips over Hotel Den Helder

• Monique, 14-05-2014

Pasagierskaartjes voor de boot naar Texel krijg je erbij, erg leuk !

• Hau, 02-12-2013

wij hebben gegeten bij een chinese restaurant De Chinese Muur in Centrum. 2.5 uur wokken incl. drank. eten en service goed!

• J.H. Halm., 24-03-2014

Een bezoek aan de Werf de voormalige Marinewerf nu van de gemeente Den Helder, heeft er iets moois van weten te maken. Marine museum, Reddings museum, VVV, restaurants, casino, bioscoop.Groot terrein (makkelijke schoenen )door een gracht omgeven. daar liggen b.v. oude platbodems, schepen van het reddingswezen, maar ook een onderzeeer. Voor de musea moet betaald worden. Parkeren is ruimschoots mogelik en gratis. AANRADER. voor het hele gezin U heft veel tijd nodig om alles te bekijken.

2 vragen over Hotel Den Helder

• Edwin Nijenhuis, 18-03-2018

Terras

Hebben alle kamers een terras of balkon.

• Huib Ghijsen, 03-04-2014

Parkeer gelegenheid

Heeft U goede parkeer gelegenheid en zijn er hier kosten aan verbonden?

Lorimar, 06-04-2014

Voldoende plek en het kost niets

• RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRookruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen