Géén boekingskosten

6.6VoldoendeScore uit 290 reviews

• Rolstoel toegankelijk

293 Reviews over Den Helder

• 10Erika04-01-2022

Heerlijke vakantie in een van de safaritenten

Een heerlijke vakantie gehad met mijn gezin in een van de safaritenten. De tenten zijn zo ingericht dat je bijna niets hoeft mee te nemen. De camping is daarnaast van alle gemakken voorzien. Een fijn zwembad, lekker restaurant en schoon sanitair. Wat wil je nog meer

• 9Geri18-10-2021

Een aanrader!

We hebben genoten van ons 3-daags verblijf in hotel Den Helder! Kamer (met balkon, mooi uitzicht), personeel, voorzieningen, alles was prima in orde! Zeker voor herhaling vatbaar!

• 6Rob09-10-2021

Slecht geregeld

We hadden geboekt op 30 oktober 2021. Omdat 3 van ons geen QR code heeft, ( niet verplicht in hotel) zijn we niet meer welkom in dit hotel. We zijn ook tijdens de lockdown in dat hotel geweest( om de hotels te steunen, omdat deze het al heel moeilijk hadden, en daar konden we gewoon op de kamer ontbijten. Nu kan dat ineens niet meer. Waardeloos. Hebben nu een ander hotel geboekt, waar we wel welkom zijn

• 9Frank van der Sangen24-08-2021

Superbehulpzaam gastvrij en gezellig

Het oogt dan misschien een beetje gedateerd maar de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel is super. Complimenten. Lieve vriendelijke ongedwongen sfeer en ze doen echt een uiterste best om het naar je zin te maken. Leuke bowlingbaan en glow midgetgolfbaan en gezellige bar.

• 3E.Holleman23-08-2021

Verouderd en vies

Ligging van het complex is centraal maar het is sterk verouderd en over het algemeen vies. Onze kamer was gelegen helemaal achter in een soort Atrium waarvan ik eerst dacht dat er een braderie werd gehouden met oude spullen maar daar mochten wij achter het toneel tussen de rommel op zoek naar onze kamer...Wat een vieze bende! Alleen de badkamer was recentelijk opgeknapt maar de spinnenwebben hingen op verschillende plaatsen en het rook er muf en vies.Wij mijn vrouw en ik en onze zoon van 14 jaar, hadden geboekt incl. onze (kleine) hond en daar ook voor betaald maar we werden verzocht om maar op een andere plaats te gaan ontbijten want een hondje mocht niet binnen...Geklaagd en opvallend snel begrip gekregen.IK ZEG:WEGBLIJVEN!!

• 3Jansen11-08-2021

zeer slecht

zeer verouderd, stoffig, muffig, kapotte lampen, niet onderhouden, kapotte kluisjes, smerige ramen met spinnenwebben en vogelpoep, versleten handdoeken, zeer benauwd en warm terwijl de tempratuur overdag ongeveer 20 graden Celsius was. Eén koffieapparaat bij ontbijt voor een volledige bezette hotel. Slechte koffie en zeer duur voor een 3sterren (onverdiend) hotel 4,50 euro voor een cappuccino. Geen koffie en thee faciliteiten op de kamer. Waarschijnlijk om flink te kunnen cashen op de dure koffie en thee die ze schonken na het ontbijt. Een liter kraanwater voor 5.50 euro. Wijn twv 2,99 euro geschonken voor 25 euro per fles. Aangegeven dat we geen rund gebruiken. Kregen we geen goede uitleg over het soort vlees bij de gourmet. en de bediening was zeer traag.

• 3Karin16-05-2021

Geen aanrader

Familie kamer op begane grond, vieze vloerbedekking door vocht. Ook vochtplekken op de muur in de gang er naar toe. Al lang een probleem.zag er niet uit. 1 tv deed het niet ,badkamer zaten gaten in muur. Waardoor niet goed schoon te houden. Ontbijt erg magertjes. Kaiser,croissant of. Bolletje. Weinig keus met beleg en personeel wat slecht Nederlands spreekt.

• 4Andre11-03-2021

Nooit weer

Oude meuk pas op voor de bedden waar aan de voorkant poten uitsteken 1 x de teen gestoten en de knie2 overnachting gehad + ontbijt Eerste ochtend ontbijt was SUPER SLECHT alles was op !!!behalve bolletje kaas verpakt (ivm Corona was alles verpakt)waarvan de kaas aan de buitenkant hard is en droog wit brood met kaas verder was er niets capacino wat niet lekker wasDe tweede dag was alles wel aanwezig broodje ham , kaas , yohurt enz.....en vers+ punt de kamer was wel schoon- punt de koelkast op de kamer bromt de hele nacht + punt wel klantvriendelijk meer bij vertrek hebben ze niet gevraagd hoe het verblijf wasNee ik ga hier niet weer verblijven in deze wokrestaurant

• 8Maartje02-01-2021

Prima

Ik had slechte reviews gelezen van een tijdje terug maar het viel 100% mee. Mijn kamer had een nieuwe douche en wc. Schoon, lekkere bedden die lang genoeg zijn - ik ben 1.86m - leuke Indonesische spullen. In coronatijd ontbijt af te halen, alles goed geregeld. Bijzondere omgeving met spectaculaire forten uit WO2, leuke wandelpaadjes als je even zoekt, frisse lucht, kortom prima uitvalbasis om Den Helder te verkennen.

• 9Anneke van Leeuwen09-11-2020

Fam. A. van Leeuwen

Gezellig hotel. Ruime kamer, wat gedateerd. Supervriendelijke receptie en bediening. Men heeft voor mij zelfs koolhydraatarm gekookt en dat vond ik bijzonder gastvrij. Direct achter het hotel zijn mooie wandelroutes, via de Linie, de Atlantikwal en de zeedijk. In deze coronatijd is het aan te raden omdat de lucht vanwege de nabijheid van de zee en de wadden zeer zuiver is. Als extra indooractiviteit is er een bowlingbaan

Hotel Den Helder info

• AirconditioningNiet beschikbaar