Hotel Den Helder

Hotel Den Helder
6,9

257 reviews over Hotel Den Helder in het Nederlands

Anneke Weeda, 19-5-2018

Ik had via bon geboekt omdat we de volgende dag op de Marinehaven moesten zijn; niet echt gekeken naar sterren, kamers enz. We wilden alleen 1 nachtje slapen en ontbijten...

Nu heb ik spijt dat ik niet eerder bij Hotel den Helder ben geweest! Mijn zoon werkt al 13 jaar bij de Onderzeedienst en er zijn diverse gelegenheden geweest waarbij we bij Hotel den Helder hadden kunnen verblijven....

Vanaf de ontvangst bij de receptie, via de geweldig leuke en gezellige bar, de ruime, schone kamers, de heerlijke bedden en het heerlijke ontbijt, en niet te vergeten: het vriendelijke en gastvrije personeel, wij waren aangenaam verrast en hebben een superleuke avond, een heerlijke rustige nacht, en een relaxte ochtend gehad!

Wij komen hier zéker terug!!

echt voor herhaling vatbaar

Corry en Albert, 19-4-2018

prima hotel gunstige ligging

het hotel heeft ruime en schone kamers met prima sanitair.

vriendelijk personeel je krijgt een welkomst drankje aangrboden.

het ontbijt is uitgebreid en ruim voldoende.

ook is er voldoende parkeerruimte en volop gelegenheid om lekker te wandelen.

Geweldig

djw forma, 30-11-2017

Een hotel waar we regelmatig komen, omdat we kinderen hebben binnen de marine . Ontvangst altijd even vriendelijk , kamers goed en netjes. De laatste keer kwamen we er , omdat onze zoon was opgenomen in het ziekenhuis. We werden heel goed opgevangen , en we kregen een drankje van het huis om alles nog even te verwerken van wat we meegemaakt hadden. De volgende dag opnieuw gereserveerd, want onze zoon moest nog een nachtje blijven. We kregen die avond te horen dat onze zoon de volgende dag in Utrecht moest zijn , dus alles weer ingepakt en uitgecheckt , kregen te horen dat we niet hoefden te betalen , ondanks dat we de kamer heel even hadden gebruikt . Dit was een heel warm gebaar , dat er nog zulke mensen zijn . Alle lof , en komen zeker terug .

Nooit meer

G. Hagedoorn, 9-11-2017

Op geboekte kamer was de verwarming niet aan, paar uur kou geleden. Uiteindelijk een andere kamer gekregen, waar de verwarming het helemaal niet deed. Oplossing was het plaatsen van een electoheater (zo uit de bouwkeet).

Moest de hele nacht aanstaan op laag niveau om het aangenaam in de kamer te houden. Dus de hele nacht een mooi brommend geluid.

De weg naar de kamer voerde ons langs de bowlingbanen. In de zitruimte, gelegen vlak naast de keuken was er een klapdeur toe aan een smeerbeurt, een akelig snerpend geluid dus storend om rustig te zitten. (mochten niet in het restaurant gaan zitten)

Het ontbijtbuffet was sober maar wel normale kwaliteit.

opmerking: kort daarvoor bij een hotel van keten overnacht, voor dezelfde prijs maar 100 % meer kwaliteit en service.

Zoals gelezen in andere reviews, het is een armzalige bedoening waar de aanwezigheid van spinnenraggen ook een bijdrage leverde aan onze negatieve indruk, dus nooit meer naar Hotel Den Helder.

zeer geslaagd weekend!

Friso, 1-11-2017

Samen met familie en vrienden mijn verjaardag gevierd in dit hotel. Vooraf een arrangement afgesproken met het hotel dat alles omvatte: eten en drinken, bowlen en overnachten.

Zowel onze gasten als wijzelf hebben een prima verblijf gehad in het hotel; organisatie was goed, eten en drinken was goed en hele avond is goed begeleid door de gastheer van het hotel. Zeker voor herhaling vatbaar, prima prijs-kwaliteitverhouding voor het arrangement.

Kwam er vaak voor mijn werk in de offshore was toen motel Bethlehem. Nu als hotel zie ik pure verpaupering onderhoud is ver te zoeken, zo jammer de kamers voelen als of je in het oude DDR ben Oostblok. Koffie bij mijn ontbijt kwam uit een ketel zoals je nog vind in een voetbal kantine....niet lekker dus.wees gewoon eerlijk, ik betaal 114 euro voor een nacht.kom wekelijks in hotels i.v.m werk. Onderhoud mensen goed personeel dat maakt het verschil. Kom uit denhelder en schaam mij als ik ook nog mijn kennisen daar onder moet brengen. Zou zeggen slopen die handel en opnieuw opbouwen anno 2017.....en kijk eens in de map van het hotel. 11uur uit checken ook op zondag anders betaal je een volle dag er bij. Rook verbod 500 euro boete ook op je balkon.om te gillen zelfs in het Hilton heb je dit niet. Waar haal je het vandaan. Sorry hoor ben gewoon eerlijk. Je kan je centjes maar 1x uitgeven. Daar dus nooit meer.ik zeg slopen.

Beste heer Bruce,

dank u voor uw review en verblijf in ons hotel. Jammer te lezen dat uw verblijf u is tegengevallen. Heeft u wellicht in een standaardkamer overnacht? Daar zijn nog een paar van in ons hotel, die inderdaad nog in de oude staat is uit de jaren 70. Afgelopen jaren zijn er al diverse kamers gerenoveerd. Deze zijn voorzien van lichte badkamers en ingericht met meubels uit Azie. Uitcheck tijd is bij ons alle dagen 11.00 uur, wanneer u wilt is late uitcheck tot 15.00 uur mogelijk tegen een meerprijs. In al onze kamers, op balkon en openbare ruimte is een rookverbod. Er is een mogelijkheid om te roken boven in de busbar of voor onder de gazebo voor de receptie buiten.

Wij doen ons best om onze gasten het naar de zin te maken en de service te bieden.

Nogmaals dank voor uw feedback.

gedateerd

Lenie Beerbaum, 31-8-2017

Het hotel is erg gedateerd. Hotelkamer sober, bed redelijk al was het wel aan de harde kant. Ontbijt was gewoon, niets bijzonders maar wel goed. Personeel was over het algemeen vriendelijk. Wel een beetje onpersoonlijk. Er straalde niet echt warmte vanaf. Ik zou hier niet snel weer naar toe gaan.

Beste heer/mevrouw Beerbaum,

Hartelijk dank voor uw review en uw verblijf in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Leuk hotel

Jan, 20-8-2017

Leuk hotel. Restaurant kan veel verbeterd worden.

Snelheid van de keuken ligt zeer laag.

3/4 op ijs wachten is toch wel erg lang.

Hoofdgerecht was goed.

Voorgerechten zijn in verhouding veel te duur.

Personeel in het restaurant is moeilijk aanspreekbaar.

Beste Jan,

Dank u voor uw review en verblijf in ons hotel. Wij hebben uw bevindingen over de wachttijd en de prijzen met de desbetreffende afdelingen opgenomen.

1nachtje geweest

Aly, 7-8-2017

Bijzonder vriendelijk personeel. Prima hotel voor een paar nachtjes. Gerenoveerde kamer gekregen nadat de ons toegewezen kamer voor mijn partner die slecht ter been was niet geschikt was omdat de lift defect was. Schone, ruime kamer, leuk ingericht. Prima ontbijt. Hotel zelf vonden wij best gezellig ingericht.

Beste heer/mevrouw Aly,

Dank u voor uw review. Fijn om te mogen lezen dat het naar wens is geweest.

Tot de volgende keer.

Nooit meer

Len, 14-7-2017

Voor één nacht gereserveerd en waren we blij dat we de volgende ochtend weer weg konden. Het hotel is oud en ouderwets, dat valt in alles terug te zien. De kamer die ik en mijn partner hadden oogde schoon maar wij vonden in o.a. de badkamer meerdere lange zwarte haren terug. Verder was het tv'tje dat er stond, een oude beeldbuis met grote achterkant, een weinig verlichte (ronduit donkere) kamer (partner kon haar makeup niet doen vanwege gebrek aan heldere verlichting) en een chronisch zoemgeluid van het koelkastje (snel uitgezet). Verder al het interieur uit de jaren 80/90 (of zo oogde het in ieder geval).

Verder hadden wij het gourmet arrangement, kortgezegd: bevroren aan elkaar geplakt vlees, bruine biefstuk (nog voor het bakken), uitgedroogde komkommer, slecht Nederlands pratende bediende en droog afbakbrood. Wij hebben het laten staan en aangegeven het niet lekker te vinden; hier werd niet echt op gereageerd.

Enige positieve: ontbijt was vers en prima voor een hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Den Helder voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Den Helder in Den Helder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Den Helder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Den Helder scoort een 6.93 uit 10 op basis van 259 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: