Appartement Boven Jan

Appartement
Appartement Boven Jan

3 reviews over Appartement Boven Jan in het Nederlands

Het was een fijn en gezellig weekend !!

Hans & Gerda
25-9-2017

Het is een aanrader. Gezellig ingericht smaakvol schoon en gastvrij.

Gegarandeerd nog een keer!

Bas G
10-4-2017

Appartement is ruim van opzet, dus als het een dag regent zit je ook goed. Voldoende privacy en rustige omgeving. Auto kan voor de deur. Erg schoon en gezellig ingericht, voorzien van alle benodigde apparatuur, tv en WiFi. . In nabijheid van winkels en strand. Reden voor mij dat ik al een paar keer ben geweest en zeker in de toekomst nog wel eens kom.

Fantastische plek een aanrader

M. Bisselink
2-3-2017

Gezellig, ruim en schoon appartement. Het appartement ligt op loop afstand van het strand, bos, duinen en natuur gebied. Geweldige omgeving voor kinderen. Op 300 meter van het appartement is een educatief centrum met kinderboerderij. Een klimpark met verhuur van kano''s heerlijk om de bollen velden van dichtbij te bekijken. Den Helder heeft veel te bieden. De boot van Texel op 2 km afstand. Er zijn fietsen te huur, een mooie gelegenheid om uit te waaien en door de duinen van dorp naar dorp te fietsen of een strand paviljoen aan te doen voor een bakkie koffie of om iets te eten. En te genieten van de onder gaande zo'n.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Boven Jan in Den Helder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Boven Jan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.