Bed & Breakfast Het Pakhuys

NederlandNoord-HollandDe Rijp

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Het Pakhuys voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 9 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 9 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

9 Reviews over Het Pakhuys

• 10van Blanken24-06-2020

Het was een feestje om hier te verblijven

Een prachtig pand met een hele leuke kamer. Wat fijn dat je de tuin kan gebruiken en zelf een drankje kan pakken. En dan dat heerlijke bijzondere ontbijt, geweldig. En in het restaurant aan de overkant kan je ook nog heerlijk eten.

• 9Romy Maurer07-05-2017

Fantastische plek om te vertoeven

Prachtige locatie, heerlijk ontbijt, geweldige kamer en erg leuke tuin aan het water.

• 10Ingrid Benoist02-05-2017

Geweldig!

Prachtige locatie. Helemaal af. Zeer vriendelijke gastvrouw. Kort om: heerlijk om te verblijven echt een aanrader!

• 10Brenda Leurink17-04-2016

Geweldige B&B!

Hier is werkelijk aan ieder detail gedacht! Super kamer, fantastisch ontbijt en geweldige service! We komen graag nog een keer terug.

• 9Richard28-07-2015

Geweldige Bed & Breakfast, een echte aanrader.

De algehele sfeer van het hotel is er een van alles net even meer en net even dat stapje beter. De douchefris niet van een eigen merk maar van Rituals, een Nespresso apparaat voor als je s`morgens alvast trek krijgt in een kop koffie.

Het hotel is ruim maar ook enorm knus en super sfeervol. Wij hadden het geluk dat het prachtig weer was en konden genieten van een heerlijk ontbijtje met verse eieren en huisgemaakt brood en jam.

Wij gaan zeker nog een keer terug.

• 9chverhoeve17-05-2015

Fantastisch verblijf in mooi pand

In deze B&B staat kwaliteit en gastvrijheid bovenaan. Alles is tot in de puntjes verzorgd. De kamer is zeer comfortabel en van alle gemakken voorzien. Goed bed, heerlijke douche. Ontbijt was zeer goed met allemaal "eerlijke" producten. En dat alles in een zeer sfeervolle B&B in een prachtig dorp vol monumentale panden.

• 9Elisabeth11-02-2014

Prachtige Locatie

Prachtig gerestaureerd monumentaal pand,met smaak vol ingerichte kamers,luxe,proper en schoon. hartelijk ontvangst door eigenaar,en een ontbijt van goeie kwaliteit. Goeie parkeergelegenheid midden in centrum,en goeie restaurant binnen loopafstand. echt een aanrader.

• 9Hendrik01-07-2013

Luxe mini-hotel

Prachtig verbouwde bed & breakfast, hoewel het eigenlijk meer de faciliteiten en luxe van een hotel heeft. We werden gastvrij ontvangen (al waren we er op de bonnefooi heen gereden zonder reservering). In de tuin achter het pakhuis kan je heerlijk zitten en ook het ontbijt was super (alles vers). Enig minpunt dat ik kan bedenken: Badkamer was mooi, maar wel en-suite.

• 9arjan_happy18-04-2013

Heerlijke B&B in een pitoresk dorp

Heerlijke nachtje verbleven in deze B&B midden in het historische centrum van De Rijp. Het zit werkelijk waar in een zeer mooi gerestaureerd monumentaal pand. Alles is afgewerkt met goede kwaliteit materiaal, zeer mooie en moderne meubels. Heerlijk bed en een lekker ontbijtje met een vers eitje uit de achtertuin. Wij hadden de "Korenschoof" kamer welke ons uitermate goed bevallen is, er zijn ook iets kleinere goedkopere kamers. Wij waren daar van zaterdag op zondagnacht, wel wat overlast op straat van uitgaanspubliek. Eigenaar Arjan is vriendelijk en een goede gastheer. Zie foto's voor sfeerimpressie

Bed & Breakfast Het Pakhuys info

Building information