Advertentie

Hotel De Rijper Eilanden

Hotel
Weer vandaag27°12°
Hotel De Rijper Eilanden
5,8

Voldoende

Score uit 19 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging7,3
  • Service6,0
  • Prijs/kwaliteit5,0
  • Eten4,5
  • Kamers5,4
  • Kindvriendelijk6,1
  • Hygiëne5,1
 

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor De Rijper Eilanden voor je op een rij gezet:

 

19 reviews over Hotel De Rijper Eilanden in het Nederlands

Datum review
Alle
Nederlands
 

2

Nooit en te nimmer meer!

Ruud, 4-3-2018
  • Ligging4
  • Service3
  • Prijs/kwaliteit1
  • Eten1
  • Kamers1
  • Kindvriendelijk2
  • Hygiëne1
 

Nog nooit zo'n slecht hotel gezien; kamers gehorig, bloedvlekken van talloze muggen op wanden en gordijnen.

Ontzettend slechte matrassen, kamer was of erg heet of steenkoud ( verwarming was afgelopen week met de zeer lage temperaturen kapot!), niet schoon en de badkamer ...daar praten we al helemaal niet over ..zo ontzettend goor!

Ontbijt ; slecht, bedorven, geen keus, staat 5 uur lang ongekoeld op tafel zonder afgedekt te worden en wordt de volgende dag gewoon weer op tafel gezet mochten er nog etenswaren over zijn.

Diner; geen keus, smakeloos, opgewarmd in magnetron, ronduit vies.

In 2 weken tijd 5 x dezelfde groente; rode kool uit blik.

Personeel 85% niet Nederlands, spraken geen Hollands wat zeer vervelend is.

Enige lichtpuntje; personeel was vriendelijk .

10

Een verblijf om nooit te vergeten!

Tineke Los-de Geus, 27-1-2018
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Hygiëne10
 

Wij kwamen aan met 2 honden, die gratis mochten verblijven! We kregen hierdoor een kamer op de benedenverdieping.

Het was een kamer voor minder validen! Ruim, een badkamer als een balzaal! Een openslaande deur naar een terras.

Een fantastisch ontbijtbuffet in gezelschap van kleurrijke gasten, minder validen als groep met begeleiding!

Een aantal jonge gezinnen met schattige kinderen. Betrokken contacten met de aanwezige gasten.

De entourage is om je ogen uit te kijken! Vele stappen terug in de tijd. Een apotheek, zuigelingenzorg, modellen van schepen waaronder de Titanic. Brommers, uithangborden, alles uit vervlogen tijden.

Vele herinneringen werden hierdoor opgeroepen... mijn man en ik hebben genoten!

We komen zeker terug met onze zoon en kleinzoon, die wij met een verblijf in dit bijzondere hotel een heel groot plezier gaan doen.

Met dank voor ALLES! Jan en Tineke. Zuid Beijerland

3

Ranzig hotel!

Wim, 24-10-2017
  • Ligging6
  • Service2
  • Prijs/kwaliteit2
  • Eten1
  • Kamers1
  • Kindvriendelijk6
  • Hygiëne1
 

In een Hotel is het belangrijkste een schone kamer. Helaas was dit niet het geval.

- Los zittende gordijnen.

- Een 'zee' van doodgeslagen muggen op de muren en plafond.

- Bloedvlekken op de muur.

- Kapotte deur naar de badkamer .

- Badkamer voer niet schoon.

- Ondanks een hor bij het raam..redelijk wat muggen op de kamer.

- Rook op de gang niet fris.

- Vieze bed matrassen .

- Hier en daar een spinneweb.

- Onverzorgde indruk.

We hebben maar niet meer onder het bed gekeken.......

Ontbijt:

- Goedkope vruchtensappen.

- Vieze koffie

- Wazige broodjes, zelfs het beschuit was slof.


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor De Rijper Eilanden voor je op een rij gezet:

     

    9

    Prachtige accommodatie voor een groep

    Anton & Siny Pots, 18-6-2017
    • Ligging9
    • Service9
    • Eten8
    • Kamers9
    • Hygiëne9
     

    We waren hier met gasten en vrijwilligers van de Zonnebloem. Mooie grote kamers, schoon, fantastisch ontbijt (drie soorten brood, warme bruine en witte broodjes, witte/bruine zachte bollen, crackers, wafels, croissants, beleg, eitje, sappen etc. wat wil je nog meer?? Prima lunch en warme maaltijden (buffet). Eigen ruimte met de groep, waar we konden eten, maar ook een spelletje doen etc. Omgeving is prachtig, de moeite waard om de Rijp en omgeving te bezoeken.

    (met verbazing de berichten van andere bezoekers gelezen, vooral over het ontbijt, wat standaard is voor alle gasten)

    3

    Leuk hotel voor een keer

    Ele.berg@gmail.com, 4-3-2017
    • Ligging6
    • Service6
    • Prijs/kwaliteit2
    • Eten1
    • Kamers7
    • Kindvriendelijk7
     
    Hotel de Rijper Eilanden, is echt een Engels hotel. De Broodjes in de morgen lijken wel een week oud. Van binnen is het meer een museum dan een hotel te noemen. De dekens lijken wel aangevreten en de matrassen lijken wel vergaan. Dit hotel is meer 2 sterren waard dan 4.
    8

    Je voelt je hier op je gemak en goed aangepast.

    Sandra Bazuin, 27-12-2016
    • Ligging8
    • Service8
    • Prijs/kwaliteit8
    • Eten7
    • Kamers7
     
    Vriendelijkheid / gastvrij (bij vertrek kwam de eigenaresse de bus in om ons gedag te zeggen) / behulpzaam / wel rommelig / elke dag schone handdoeken en niet duur (het verbijt in het hotel incl eten/drinken.

    Advertentie
    5

    Viel erg tegen

    Jasper, 24-10-2016
    • Ligging8
    • Service6
    • Prijs/kwaliteit4
    • Eten3
    • Kamers3
     

    Voor een vier sterren hotel moet ik zeggen dat het toch wel erg tegen viel.

    De bedden waren erg zacht en de kussens slecht, hierdoor bijna niet geslapen en pijn in mijn hele lijf.

    de kamers waren veel te gehorig, kan de gesprekken van de kamer naast ons heel goed volgen en elke stap over de gang ook.

    het ontbijt viel erg tegen, de eieren waren groen gekookt en de croissants oud.

    Al met al een teleurstelling.

    6

    Leuke entourage, vieze kamer

    Evelien, 2-10-2016
    • Ligging7
    • Service3
    • Prijs/kwaliteit6
    • Eten7
    • Kamers2
    • Kindvriendelijk6
     

    Het lijkt wel een museum. Kamer was erg ruim, maar absoluut niet schoon. Veel stof en lichtknopjes te vies om aan te raken. Bedden lagen goed. Voldoende keuze bij ontbijt.

    Gemeld dat kamer vies was. Geen compensatie of excuses. Personeel sprak gebrekkig Nederlands.

    3

    Echt nooit weer

    Barkman, 9-9-2016
    • Ligging5
    • Service2
    • Prijs/kwaliteit2
    • Eten1
    • Kamers2
    • Kindvriendelijk3
     
    Wat ik goed vond was dat we weer naar huis gingen......wc moest je opklimmen zo hoog , handen wassen moest ik door de knieen zo laag,het is meer een museum dan hotel en het ontbijt was al helemaal niks staat gewoon een pot pindakaas met mes erin en rotte appels en check je uit staat er een meisje die totaal geen Nederlands spreekt ....voor ons nooit weer ook al zouden ze ons een gratis verblijf aanbieden durf ik het zelfs niet eens weg te geven.
    8

    Gastvrij verblijf!

    Lydia Olsthoorn, 30-8-2015
    • Ligging10
    • Service8
    • Prijs/kwaliteit8
    • Eten6
    • Kamers8
    • Kindvriendelijk8
     
    We zijn gastvrij ontvangen, we hadden een bijgebouw waardoor we veel privacy hadden. en keken onze ogen uit bij alle tentoongestelde oude voorwerpen binnen op elk vlak en vervoersmiddelen buiten. De maaltijden in buffetvorm vond ik niet altijd even lekker.

    Benieuwd naar de prijzen?

    We hebben een aantal aanbieders voor De Rijper Eilanden voor je op een rij gezet:

       

      Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Rijper Eilanden in De Rijp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Rijper Eilanden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

      Hotel De Rijper Eilanden scoort een 5.76 uit 10 op basis van 19 reviews.

      Lees meer
       

      Onze bezoekers bekeken ook:

       

      Advertentie
      Advertentie